Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Hvor ofte kan man barbere seg nedentil uten at man får røde prikker og blir sår? Jeg pleier å barbere 1 gang i uka (barberer med hårene), men om jeg gjør det ofter så får jeg bare utslett. Noen som har tips?
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Kunne gjøre det flere ganger uken jeg. Kanskje det hjelper med litt barberskum? Gynekologen sa en gang da jeg hadde røde prikker (fordi jeg da barberte mot hårene) at jeg kunne bruke noe spesiell krem mot det. Husker ikke hva det heter. Kan du ikke spørre om det? Nå har jeg latt det vokse for første gang i mitt liv, og det er ganske uvanlig. Men typen foretrekker det så:-/
Aftensol Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 Prøv å ha på en etterbarberings gele.. Den hjelper i såfall for meg! Ikke klør det heller Kan svi litt med en gang du smører på, men det er verdt det Denne bruker jeg
Gjest Marlo Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 En slik man renser dildoer med kan man smöre på etter barbering. Fås kjöpt på kondomeriet og lignende steder.
hysteria Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 Jeg lurer også.. hvor mange dager er det "anbefalt" å vente mellom hver intimbarbering? Har det noe å si? Jeg gjorde det på fredag, og har lyst til å gjøre det igjen i dag, men det er kanskje litt for tidlig? ...hmm..vil ikke få utslett heller, da..men fikk ikke det etter første gang på lenge som var forrige fredag... Hvor lenge venter dere??
hysteria Skrevet 22. januar 2009 #6 Skrevet 22. januar 2009 Og er det dumt å barbere seg rett før man skal ha sex?
hufsa! Skrevet 22. januar 2009 #7 Skrevet 22. januar 2009 Heia,gjør det en gang i uka og burde ikke gjøre det før sex, kan fort bli sårt og rødt syntes jeg.
hysteria Skrevet 22. januar 2009 #8 Skrevet 22. januar 2009 Takk for svar! Da vet jeg hvordan jeg skal planlegge
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå