Gå til innhold

Intimbarbering

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet

Hvor ofte kan man barbere seg nedentil uten at man får røde prikker og blir sår? Jeg pleier å barbere 1 gang i uka (barberer med hårene), men om jeg gjør det ofter så får jeg bare utslett. Noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne gjøre det flere ganger uken jeg. Kanskje det hjelper med litt barberskum?

Gynekologen sa en gang da jeg hadde røde prikker (fordi jeg da barberte mot hårene) at jeg kunne bruke noe spesiell krem mot det. Husker ikke hva det heter. Kan du ikke spørre om det?

Nå har jeg latt det vokse for første gang i mitt liv, og det er ganske uvanlig. Men typen foretrekker det så:-/

Skrevet

Prøv å ha på en etterbarberings gele.. Den hjelper i såfall for meg! Ikke klør det heller :)

Kan svi litt med en gang du smører på, men det er verdt det :)

Denne bruker jeg

Skrevet

En slik man renser dildoer med kan man smöre på etter barbering.

Fås kjöpt på kondomeriet og lignende steder.

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg lurer også.. hvor mange dager er det "anbefalt" å vente mellom hver intimbarbering? Har det noe å si?

Jeg gjorde det på fredag, og har lyst til å gjøre det igjen i dag, men det er kanskje litt for tidlig? ...hmm..vil ikke få utslett heller, da..men fikk ikke det etter første gang på lenge som var forrige fredag... Hvor lenge venter dere??

Skrevet

Og er det dumt å barbere seg rett før man skal ha sex?

Skrevet

Heia,gjør det en gang i uka og burde ikke gjøre det før sex, kan fort bli sårt og rødt syntes jeg.

Skrevet

Takk for svar! Da vet jeg hvordan jeg skal planlegge :duskedame:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...