Gå til innhold

orgasme?

Gjest Gjest_Lisa_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet

Jeg har vært litt med en gutt nå og vi har vært litt intime. Første gangen vi gjorde noe slilk ronka jeg han, og jeg merket at det var bløtt der litt før jeg begynte ordentlig. Etter kanskje 15 sekunder begynte pikken hans å bli litt slapp, og da tenkte jeg at jeg hadde gjort noe feil men jeg merka at det var mye bløtere der da så jeg tenkte att det kanskje hadde gått for han jeg da.

En annen gang så ble det også fort bløtt der og jeg tenkte att det hadde gått for han for det var MASSE , men etter det hadde gått for meg så hinta han at "da er det vel min tur til at det skal gå da", og når det gikk for han da så var jeg sikker for han lot det gå på magen min men jeg kom til å tenke på at det kanskje ikke hadde gått for han den gangen før.

Samme en annengang så hadde vi sex (første gangen), og da sa han att det gikk for han, men det rant liksom aldri noe ut igjen fra meg. Vi hadde mer sex den kvelden og da gikk det en gang til sa han, og da var jeg sikker igjen.

Vi kjenner hverandre ikke sååå godt slik enda, så jeg tørr liksom ikke å snakke så mye om det. Men er det noen som har vært borti det samme problemet? ;p Eller er det bare at han skiller ut VELDIG mye væske av noe slag uten at det går for han? hmmm

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Simone_*
Skrevet

Han fikk det vi kaller "kukksaft" altså kåthetens saft,

Kvinner blir bløte i skrittet de også når de blir opphisset.

Når de får orgasme blir de ennå blautere ikke sant?

å det gikk nok ikke for typen du var med da han ble bløt i kukken....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...