Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke bohy shop sine....... men ellers hva annbefaler dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes MAC sine børster gjør jobben ganske bra:)

Skrevet

Jeg har veldig lyst til å prøve Mac sine koster. Hvilket nr på koster til rouge og øyenskygger bør jeg kjøpe?

Jeg bor ikke i Oslo, men jeg kan vel få Glassmagasinet til å sende meg koster, men det blir vel dyrt....hmmmm

Skrevet

Jeg bruker Kiss Me Minerals.

Liker spesielt de syntetiske men har noen i naturhår til øyenskygger.

Jeg bruker mineralsminke da men regner med kostene er like bra uansett ))

Gjest Deception
Skrevet (endret)

Jeg liker MAC #129 til rouge; det er egentlig en pudderkost med rundt hode, men den er for liten for pudder. Ellers synes jeg Make Up Store har flere gode koster til øyeskygger, blant annet den lille, sammenleggbare, og den store naturhårskostten #106. Dior har også veldig gode koster. :)

Esthetique har fått inn koster av merket Da Vinci, men merker dem med Esthetique. Dette er naturhårskoster av høy kvalitet, og prisen er også deretter. Da Vinci lager også kunstnerpensler, etter hva jeg har forstått. Jeg anbefaler ikke rougekost fra Chanel hvis du ikke er glad i å bruke oppvaskkoster i ansiktet, for maken til dyr og dårlig børste skal du lete lenge etter. :kjefte:

Endret av Deception
Skrevet

Har kjøpt mine på Vita, faktisk. De er fra Beter og er av ekte hår, jeg er kjempefornøyd med de :jepp:

Skrevet (endret)
Har kjøpt mine på Vita, faktisk. De er fra Beter og er av ekte hår, jeg er kjempefornøyd med de :jepp:

De er ganske gode:) Spesielt de store til pudder og lignende. Øyenskygge kostene til beter er av veldig god kvalitet og er laget av geitehår. disse kan jeg faktiskt sammenligne de med i.d sine koster som også er laget av litt geitehår.

Naturkoster gir et veldig bra resultat siden du kan lett bygge opp fargene hvor sterkt du ønsker det.

Endret av mari4ever
Gjest Golden Girl
Skrevet
Synes MAC sine børster gjør jobben ganske bra:)

Jeg også, veldig fornøyd med de.

:)

Skrevet

TS her. Jeg har hatt Chanel børster, de var alt for stiv så de gikk i søpla. Har også hatt Lancome, de var gode men røytet veldig mye. Så nå har jeg fått Mac sine børster på hjernen, har jo hørt så masse bra om de. Men hvilket nr har en bra rouge børste? og så nr på bra øyenskyggekoster. Det er det jeg må ha først så får jeg kjøpe mere senere.

Noen som vet om det er dyrt å få sendt Mac produkter?

Gjest Golden Girl
Skrevet

Jeg har 150 til pudder, 129 til rouge, 2x239 og 219 til øyenskygge.

Jeg har de lange kostene, men skulle jeg kjøpt om igjen, ville jeg kjøpt kort hvertfall til rouge, for de er så lange å ta med i sminkepunken.. ;) Men hvis du reiser lite er jo ikke det noe å tenke på.

Skrevet

Men siden jeg ikke bor i Oslo, så skal jeg sjekke ut Da Vinci kostene også, de kan jo være bra, har sett de her i Trondheim.

Skrevet

Kansje det er andre her som har erfaring med Davinci kostene?

Gjest Deception
Skrevet

Hvis du bestiller fra Glasmagasinet (MAC) via telefon, koster det stive 190 kroner i porto, så jeg ville ventet til jeg skulle ut på reise, for eksempel.

Jeg har også 129 til rouge og 150 til pudder, og 166 til eyeliner, men den er jeg ikke fornøyd med.

Skrevet

Det er uaktuelt å få sendt Mac koster hvist det er så dyrt. Mac får heller vente til jeg skal ut å reise en gang. Men skal sjekke ut Da Vinci, for jeg må ha ny kost til rouge fort.

Gjest Gjest_Kristina_*
Skrevet
Det er uaktuelt å få sendt Mac koster hvist det er så dyrt. Mac får heller vente til jeg skal ut å reise en gang. Men skal sjekke ut Da Vinci, for jeg må ha ny kost til rouge fort.

https://www.everydayminerals.com/index.php?...0&Itemid=46

Everyday minerals har verdens mykeste børster og de er latterlig billige. De har ikke så veldig mye utvalg, men jeg er veldig fornøyd med min kabuki i hvert fall. Har akkurat bestillt en eye shadow brush også, og puff jars. Bestiller du der, kan du få med et gratis prøvesett på foundation, blush og concealer (fem prøvekrukker med nok pudder til en måned!)

Skrevet (endret)

Kjøpte Adoring Carmine face brush set sist jeg var i Oslo. Elsker disse børstene. Bruker 168 til pudder og for å lage konturer (den har skrå bust) og 188 (den såkalte skunkbørsten) til pudder og flytende foundation. Begge er helt fantastiske!

Til øyenskygge har jeg to 219 (mistet den ene, emn fant den igjen et halvår senere:P), 217 og 239. Skulle også ønske jeg kjøpte disse i et sett med kortere håndtak.

Lønner seg å kjøpe holiday-settene de selger rundt juletider. Da får du MASSE for pengene. 4-5 gode børster, en ganske stor sminkepung og en litt mindre pung til å ha børstene i.

Edit: Har forresten også 266 som jeg bruker sammen med liguidlineren fra Max Factor. Jeg er i motsetning til Deception veldig fornøyd med denne og bruker den hver dag:)

Endret av Rexina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...