Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

trenger noen råd angående min samboer...

Jeg er sammen med en fantastisk mann, som er omtenksom, snill og morsom, men det er oppstått et lite problem fra min sin side.. Her om dagen oppdaget jeg en bunke med bilder av ham og hans exkjæreste. Dette var i og for seg ikke noen stor sak da han har fortalt at han har tatt vare på disse. Det som jeg imidlertid reagerte på, var at jeg også fant flere kort med ulike kjærlighetserklæringer fra hans ex og at han for et par dager tilbake ryddet i skuffen de lå i, men fortsatt tok vare på kortene. Han vet ikke at jeg har sett disse og jeg har ikke ønsket å ta det opp med ham enda. Det jeg lurer på er hvor vanlig det er å ta vare på minner fra tidligere forhold og om det er greit å ikke fortelle om dette til sin nåværende kjæreste? Hva ville du gjort om du hadde funnet slikt "materiale", ville du konfrontert ham eller lagt det i glemmeboken?

Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er ganske vanlig. Jeg har alle gamle kjærlighetsbrev, og et par bilder, i en liten... skryteeske! Tar den opp og ser på alle de fine komplimentene hvis jeg er deppa en dag. Det er virkelig en confidence booster.

Men hvis du synes det er rart, kan du jo snakke med han om det? Evt. be han legge dem opp på loftet eller noe ihvertfall, så de er ute av din "sfære"?

Gjest Lufthue....
Skrevet

Vanskelig grie det der.....

Jeg fant også noe lignende når vi skulle flytte...

Ble litt lei meg....

Han kastet det uten at jeg sa noe særlig..... :)

Gjest mattahara
Skrevet

Jeg fant min lille "skryte boks" da jeg skulle rydde jente rommet mitt hjemme hos mine foreldre..

Da satt sammbon min sammen med meg mens jeg så på gammle brev å bilder.. Han bare lo å syntes det var sjarmerende at jeg hadde tatt vare på det..

Har esken ennå nede i kjelleren et sted.

Planen er å ta den med på gammlehjemet å mimre med gammle bilder å brev..den gang jeg var ung osv...he he

Har fått brev av min kjære som jeg også har lagt der...

Hadde jeg vært deg hadde jeg kansje sagt at de kunne være på loftet eller kjellern.....

mattahara

Skrevet

Jeg har kastet det jeg hadde av gamle bilder/brev ol. fra x'er! Etter at min kjære gjorde meg klar over at han ikke likte å bli minnet på hva jeg kan ha hatt før! (Har nok fortsatt noe hjemme hos Mamma og Pappa, og får vurdere hva jeg skal gjøre med det etterhvert..)

MEN!! Nå forventer jeg å ikke finne noe som helst hos han heller!! Det kan jo bli spennende å se etterhvert... 8)

Jeg kommer til å si ifra om jeg skulle finne noe! Om han har noe på loftet eller i kjelleren er en ting, men i leiligheten bør det være tomt!! Det samme tror jeg gjelder om vi skulle flytte sammen etterhvert! Da vil jeg ikke ha med x'er på flyttelasset! Hva som er hos foreldrene hans er også en annen sak! :wink:

Skrevet

Jeg kaster ALDRI bilder og gamle minner! Men jeg synes det går an å oppbevare slike ting i esker på loft eller i kjeller, og ikke SÅ åpenlyst i huset/leiligheten!

Skrevet

Jeg har masse gamle kjærlighetsbrev, bilder osv, men ville ikke finne på å legge dem noe sted som mannen min kunne finne dem. Minnene er mine og jeg vil ikke kvitte meg med dem, men jeg vil heller ikke balnde dem inn i et nytt forhold.

Suz :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Selv kaster jeg alt etterhvert, da jeg ikke ønsker å bli påminnet noe som var.......

Forstår vel egentlig ikke vitsen med å beholde det............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...