Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten var utfor en liten episode i går, der jeg følte han skuffa meg.

I dag var vi på vorspiel, og jeg var ikke i humør til å gå ut på byen. Spurte om ikke bare jeg og han skulle reise hjem til meg, men han ville til byen. Understrekte igjen at jeg gjerne ville være med ham, bare oss to. Nei, han dro til byen.

Er jeg skikkelig kjip som sitter her å furter over at han ikke valgte meg? Han har vært ute 3 ganger bare i løpet av denne uka....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg og kjæresten var utfor en liten episode i går, der jeg følte han skuffa meg.

I dag var vi på vorspiel, og jeg var ikke i humør til å gå ut på byen. Spurte om ikke bare jeg og han skulle reise hjem til meg, men han ville til byen. Understrekte igjen at jeg gjerne ville være med ham, bare oss to. Nei, han dro til byen.

Er jeg skikkelig kjip som sitter her å furter over at han ikke valgte meg? Han har vært ute 3 ganger bare i løpet av denne uka....

Du må nesten lomme med mer info om vi kan svare enten eller. Slik som du skriver det her, vil jeg si ja du er kjip. Hvordan skuffet han deg?

Skrevet

Hvis planen var å dra ut på byen så forstår jeg at han ville dra, selv om du mistet lysten til å bli med og heller ville hjem. Du kan ikke klandre ham for det.. Likevel skjønner jeg jo at du gjerne ville at han skulle ha lyst til å være med deg hjem i steden. Men det hadde han tydeligvis ikke. Hvis planen hadde vært at dere to skulle ha hjemmekveld og han plutselig bestemte seg for å dra ut, da hadde det vært å skuffe deg. Som sagt så skjønner jeg jo hvordan du føler det likevel da.

Skrevet

Vi var på besøk hos noen venner av ham, jeg visste ikke at planen var å gå drikke. Trodde bare det skulle være en rolig kveld. Spurte kjæresten når jeg kom, om planen var å gå til byen etterpå..... Da sa han nei.

Skrevet

Hmm, hvis dere har vært sammen mye i julen så er det vel ikke så galt? Har dere ikke sett hverandre, så er det jo litt trist at han valgte byen, men på en annen side, så kunne du jo ha blitt med noen timer? Men er det ikke bedre at han dro ut i stedet for å sitte med deg og være "furten" hjemme?

Skrevet
Vi var på besøk hos noen venner av ham, jeg visste ikke at planen var å gå drikke. Trodde bare det skulle være en rolig kveld. Spurte kjæresten når jeg kom, om planen var å gå til byen etterpå..... Da sa han nei.

Ok, jeg trodde du mente vorspiel når du skrev vorspiel. :) Da får du vel bare si til ham at du ble skuffet for at han dro ut når han tidligere på kvelden sa at planen ikke var å dra ut. Du ble innstilt på en rolig kveld fordi det var det du trodde det skulle være. Gjort er gjort uansett, men neste gang bør dere kanskje avtale slikt på forhånd?

Skrevet

dersom kvelden var åpen, og en av dere ville ut og den andre ville hjem, så kan jo sånn sett han se det som like skuffende at du ikke ville bli med ham ut, for det var jo det han ville. ;)

Synes du at det å dra hjem, er noe han burde synes er skuffende? skuffet du ham når du hadde lyst til noe annet en ham? Burde du trosset det du hadde lyst til, og blitt med ham, fordi han ønsket det?

For det er det du krever av ham. ;)

er det generellt i forholdet ett problem med at han heller velger alle andre en deg, og stadig vekk renner ned byen (tenker da ikke på nå i jula, mange nyter den sjansen uten at de er de værste bygjengerne i hverdagen) istedenfor å være sammen med deg, så skjønner jeg at dette kan ha vært dråpen. Men ellers føler jeg vel kanskje at det kan være litt urettferdig av deg å forvente at han skal følge deg uansett hvor du har lyst til å dra, mens han ikke skal få gjøre som han vil.

Dere er to personer, to individer. Dere vil alltid være det og dere bør kunne klare å gjøre ting hver for dere uten at en blir sur av den grunn. Man lever bare en gang, nyt livet.

Gjest Gjest_ida_*
Skrevet

Forstår at du kan føle deg litt forsmådd, men ellers er jeg fullstendig enig med aline.

Jeg orker ikke par hvor slike ting som dette er et issue, har et par kamerater som alltid blir mast på av kjæresten tidlig på kvelden. Hva er problemet liksom? Hvis hun har fått nok kan hun gå hjem, imens han kan feste lengre. Man er fremdeles to individer, alt må ikke alltid gjøres sammen. Og alt må ikke alltid være på kvinnens premisser!!

Normale par kan gå på vors sammen for så å skille lag, enten de skal på forskjellige uteplasser eller den ene vil hjem og den andre ut.

Som sagt så forstår jeg at du føler du kom litt på andreplass, men om han har drukket seg opp til en god stemning og fin rus så er hjem og ligge på sofaen det siste man vil gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...