Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må du da kunne si i fra om til henne når du til og med har kjent henne siden du var tre år! Skjønner ikke at det er noe å lure på en gang. Jeg fikser ikke å se på at folk graver seg i nesa, gjør noen dette foran meg sier jeg at jeg ikke orker å se på det og går. Si i fra!

Skrevet (endret)
:) Endret av Lissi
Skrevet

For min del må folk spise så mye snørr de bare vil, plager meg ikke. Så nei, hadde ikke sagt noe.

Skrevet

Skjønner at du syntes det er vanskelig å si fra, Lissi! Rart at hun ikke ser det selv...

Jeg syntes ikke det er noe problem å pille nese alene eller med samboeren min (vi gjør det foran hverandre uten å bry oss om det) men å spise det da!! :spy: Og man gjør det ikke foran andre.

Vet ikke helt hvordan du kan få sagt det til henne jeg.... Du kan jo kanskje prøve å få sagt det i sammenheng med fising og gå på do foran partneren, og prøve å få en samtale rundt hva man kan tillate seg rundt andre :klø:

Skrevet (endret)
For min del må folk spise så mye snørr de bare vil, plager meg ikke. Så nei, hadde ikke sagt noe.

Mener du virkelig det? At du klarer se på at noen drar ut bubber og spiser det, uten å bli dårlig?

.

Endret av Lissi
Skrevet (endret)
Skjønner at du syntes det er vanskelig å si fra, Lissi! Rart at hun ikke ser det selv...

Jeg syntes ikke det er noe problem å pille nese alene eller med samboeren min (vi gjør det foran hverandre uten å bry oss om det) men å spise det da!! :spy: Og man gjør det ikke foran andre.

Vet ikke helt hvordan du kan få sagt det til henne jeg.... Du kan jo kanskje prøve å få sagt det i sammenheng med fising og gå på do foran partneren, og prøve å få en samtale rundt hva man kan tillate seg rundt andre :klø:

!

Endret av Lissi
Skrevet

Jeg kjenner ei som gjør det samme, det virker nesten som omhun ikke er klar over at hun gjør det, det er en så inngrodd vane, akkurat som noen kronisk biter på en negl etc.

jeg har ikke sagt noe, jeg aner ikke hvordan jeg skulle tatt opp noe sånt.

Skrevet
Jeg kjenner ei som gjør det samme, det virker nesten som omhun ikke er klar over at hun gjør det, det er en så inngrodd vane, akkurat som noen kronisk biter på en negl etc.

jeg har ikke sagt noe, jeg aner ikke hvordan jeg skulle tatt opp noe sånt.

Jeg innbiller meg at dette er det samme som du beskriver her.

Tenker rett og slett ikke over det tror jeg.

Skrevet

greit nok at det er ekkelt det syns jeg og. men at du bekymrer deg for at hun skal skremme bort en potensiell ektemann er jo latterlig! Seriøst? du må no ha viktigere ting å tenke på enn at venninnene dine skal få seg ektemenn?

sånn som jeg ser det er det bare å si det kan bli litt pinlig, men sånt går jo fort over så lenge du tar det opp på en fin måte.

Skrevet (endret)
:ler: Endret av Lissi
Skrevet

Jeg hadde nok sagt fra, men på en fin måte.

Skrevet

Hva!!!!!!!!!!!! Det er motbydelig! Spise snørr er bare EKKELT!

Jeg hadde sagt i fra samtidig som jeg hadde brekt meg faktisk :spy:

Skrevet

:spy: Det der er rett og slett "kreslig"....

Gubben har en kompis, og han kan finne på å grave seg langt inne i nesa.. Det er så utrolig ekkelt, og jeg blir kvalm...

Pleier rett å slett og si høyt og tydelig : FINNER DU NOE SPENNENDE???

Da gir han seg fort.. Så har jeg lagt til: "fy, grisen - du er mer grisete enn små unger du....."

Etter dette, har han faktisk ikke stappa fingrene i nesa mens jeg har sett på mer.... (men han er fæl til å "flytte på utstyret sitt"... :fnise: Syntes det er litt "ekkelt" å se på jeg. Det passer seg liksom ikke... )

Gubben ler da... Men han er enig med meg at han har veldig dårlig oppdragelse på de to punktene...

Ellers er han veldig ok...

Skrevet (endret)

Fyttigrisen, hvor gammel er denne damen? Si fra til henne at hun gjør det.Hun er sikkert ikke klar over det!

Hadde det ikke vært for at jeg kjenner nicet ditt som en seriøs person hadde jeg trodd dette var tull!

Dette må du gjøre henne oppmerksom på!

Jeg syns dette er så motbydelig at jeg tror jeg "hjernevasket" sønnen min med å ikke gjøre det!Han brekker seg den dag i dag nå som han nærmer seg voksenalderen om han hører om noen som gjør det!

Mulig jeg var litt gal når det gjalt dette, men jeg husker at jeg sa det var bærsjen til nesa og ropte at det måtte kastes lang vekk....det måtte snytes ut i dobbelt papir og kastes i do, brennes ol....

Når det gjalt/gjelder snørr, buser og slim får jeg helt hetta!!!!

Noen har fobi for edderkopper osv..., jeg har fobi for sekreter som ikke kommer fra rumpa/tissen - men snørr, buser og slim...da svimer jeg nesten av!

Endret av A.P.Katt
Skrevet
:spy: Det der er rett og slett "kreslig"....

Gubben har en kompis, og han kan finne på å grave seg langt inne i nesa.. Det er så utrolig ekkelt, og jeg blir kvalm...

Pleier rett å slett og si høyt og tydelig : FINNER DU NOE SPENNENDE???

Da gir han seg fort.. Så har jeg lagt til: "fy, grisen - du er mer grisete enn små unger du....."

Etter dette, har han faktisk ikke stappa fingrene i nesa mens jeg har sett på mer.... (men han er fæl til å "flytte på utstyret sitt"... :fnise: Syntes det er litt "ekkelt" å se på jeg. Det passer seg liksom ikke... )

Gubben ler da... Men han er enig med meg at han har veldig dårlig oppdragelse på de to punktene...

Ellers er han veldig ok...

Æsj, det ER ekkelt!!!!!!

Men joda, man kan jo kanskje prøve å si noe morsomt å se om man når inn!

Jeg sier til samboeren min om jeg fersker han: finner du gull? :ler:

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Hadde jeg sett en dame grave seg i nesen og slafse det i seg ville jeg løpt fort....

Skrevet

Uansett hva som "feiler" folk, om de piller seg i nesa, fiser ukontrollert, burde slanke seg, pusse tenna, så er det svært vanskelig å ta den praten når det dreier seg om nære venner.

Ta en rødvinskveld, bli pussa, spør i en bi-setning om det er noen spesiell grunn til at hun gjør det?

Skrevet

Hva hadde dere gjort dersomm du fant ut at kjæresten din peller seg i nesa for deretter å spise det? Jeg har sett typen min gjøre det, han nekter selvfølgelig for det i etterkant..

Skrevet

Æsj, det hadde jeg sagt ifra om for leeenge siden. Det er sånt små barn gjør og som en lærer de fort at de ikke gjør. At ei på snart 40 gjør det er jo bare utrolig ekkelt. Kanskje ikke så rart at hun er singel nei.

Siden dere har vært venninner så lenge så tåler hun nok å høre det, er jo til det beste for henne ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...