Gå til innhold

Uerfaren

Gjest uerfaren gutt/mann

Fremhevede innlegg

Gjest uerfaren gutt/mann
Skrevet

Jeg er nå blitt 30 år og føler at jeg ikke har så mye erfaring ang sex. Og de fleste jenter på min alder har god erfaring og mange har også barn. Hva skal jeg gjøre? Blir usikker på hva jeg skal gjøre hvis jeg blir med ei jente på ons eller blir kjæreste. Hvordan ville dere jenter/damer reagert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drit i ons.. Det blir skjeldent bra uansett hvor dreven man er.

Jeg ville funnet med en jente og vert ærlig fra starten av ift at du har lite erfaring. Når hun har fakta på bordet så tidlig så kan hun velge om hun fremdeles vil bli kjæresten din, eller stikke. Da slipper du å bli veldig såret siden du ikke får tid til å bli skikkelig glad i henne.

Om jenta vil være sammen med deg slipper du jo prestasjonsangst, og dere kan ha mye gøy sammen mens du "øver".. ;)

Gjest Sexlærerinnen
Skrevet

Det aller beste er jo uerfarne menn som virkelig viser glede over sex vi kan gi dem som dem aldri har opplevd før.

Jenter liker uerfarne menn....digg som bare det, suging, slikking, knullestillinger og gutten bare MÅPER...bakfra, forfra i flere posisjoner, bakovervend med jukking, side knulling osv.

Det er bare en drøm det skal jeg si deg :hjerter_rundt:

Skrevet
Det aller beste er jo uerfarne menn som virkelig viser glede over sex vi kan gi dem som dem aldri har opplevd før.

Jenter liker uerfarne menn....digg som bare det, suging, slikking, knullestillinger og gutten bare MÅPER...bakfra, forfra i flere posisjoner, bakovervend med jukking, side knulling osv.

Det er bare en drøm det skal jeg si deg :hjerter_rundt:

Gjør jenter det? Hadde ikke helt inntrykk av det, men da er det håp for meg også. Ser ut som du er veldig flink kanskje du kunne lært meg.

Skrevet

Jo, vi liker uerfarne menn - som innrømmer at de er det. Har aldri tatt repern fordi mannen er uerfaren, har hatt mer erfaring enn de fleste av mine menn faktisk. Og det pleier å gå veldig bra! Morsomt å utforske sammen! Derimot fikk jeg meg en svært voksen mann - som viste seg å være uerfaren, men ikke innrømmet det før etter et par år. Da hadde jeg slitt LENGE, og ikke ble det bedre etterpå heller, siden han ikke hadde særlig interesse av å lære noe. Det innstillingen det kommer mest an på, ikke erfaring.

Skrevet
Når hun har fakta på bordet så tidlig så kan hun velge om hun fremdeles vil bli kjæresten din, eller stikke.

Stikke fordi han har LITE erfaring? Det er vel heller om han har ligget rundt med mange at han bør gjøre som du sier vel?

Skrevet

Helt enig! Bedre at han har lite erfaring enn at han puler rundt!

Skrevet
Jo, vi liker uerfarne menn - som innrømmer at de er det. Har aldri tatt repern fordi mannen er uerfaren, har hatt mer erfaring enn de fleste av mine menn faktisk. Og det pleier å gå veldig bra! Morsomt å utforske sammen! Derimot fikk jeg meg en svært voksen mann - som viste seg å være uerfaren, men ikke innrømmet det før etter et par år. Da hadde jeg slitt LENGE, og ikke ble det bedre etterpå heller, siden han ikke hadde særlig interesse av å lære noe. Det innstillingen det kommer mest an på, ikke erfaring.

Kan du lære meg? :P

Gjest womenwomen
Skrevet
Kan du lære meg? :P

Jeg var den første - for en gutt som var 6 år yngre enn meg .Han var helt uerfaren,men veldig voksen for alderen . - men jeg merket i grunn ikke så mye til det .Annet enn at han lot meg styre showet og bruke han som jeg ville : ) Det hindret ikke min nytelse i allefall at han var helt uerfaren .Siden han ikke hadde problemer med " for tidlig utløsning " likevel men holdt ut passe lenge syns jeg .Kunne jo kanskje forventet det av en " jomfru gutt " ...at han ville kommet mye raskere ...

Syns det var like deilig å ha samleie med han - som med de mer erfarne ...

Merket egentlig liten forskjell .Annet enn at jeg fikk ikke det forspill jeg var vant til .DER trengte han nok litt opplæring - men det er jo fort gjordt å lære det vekk .Men det gjorde meg ingenting ....var så kåt på han at jeg ikke trengte forspill uansett : )

Han knullet meg utrolig rolig og behersket ...og det var utrolig godt .Orgasme fikk jeg også ....og vi elsket i flere dager og rotet sammen .

Han fikk nok en fin " start " med meg tror jeg . Så ikke bekymr deg .Er ikke noe minus å si en trenger litt veiledning ....Enhver jente syns det er bare fint å kunne gi det ..om de ikke er veldig beskjedne og uerfarne selv da ..: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...