Gjest TS Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Hei til dere som gidder å lese..trenger litt trøst nå jeg. Det har seg slik at jeg i begynnelsen av september begynte å skrive med en gutt jeg fant på nettby. Vi fant tonen og det ble en del skriving frem og tilbake der jeg etterhvert fant ut at han egentlig kom fra nabobygden min. Etter en stund viste det seg at han skulle besøke foreldrene sine, og vi ble enige om å dra ut for å spise og se en film. Vi storkoste oss den kvelden, han var utrolig pen og vi hadde en veldig god kjemi. Ettersom han bor i en by et par timer unna med bil, ble vi enige om at jeg skulle dra å besøke han en helg, så skulle han vise meg byen sin som jeg har vurdert å begynne å studere i til høsten. Jeg dro å besøkte han som planlagt, noe som ikke ble så vellykket som jeg hadde håpet det skulle bli. Den første kvelden hadde vi det kjempekoselig, vi så en film og laget mat sammen. Hele tiden var han veldig oppmerksom og kysset og koste på meg. Da kvelden kom og vi skulle legge oss hadde vi begge veldig lyst på hverandre, men det skjedde ingenting fordi han mente det var for tidlig jeg ble såklart supersjarmert! Dagen derpå viste han meg byen, men holdt veldig avstand til meg. På kvelden skulle vi på byen med noen venner av han og jeg fikk han til å love før vi dro at han ikke måtte gå fra meg, siden jeg ikke kjente noen i byen. På vorset like før vi skulle ut på byen låser han seg inne på do med en venninne som visstnok skulle fortelle han noe viktig. De ble der så lenge at alle de andre på vorset ville dra på byen, og jeg måtte slå følge med de for ikke å bli sittende der alene. En stund etter vi var komt på det utestedet vi skulle være kommer han, og jeg får ikke så mye som en liten unnskyldning en gang. Prøver å heve meg ¨ over det, selv om jeg egentlig ble ganske skuffet. Han sier at ingenting skjedde mellom de, og at hun er en veldig god venninne. Vi drar tilbake fra byen da utestede stenger og har sex når vi kommer tilbake til leiligheten hans. Vi møtes flere helger etter dette, kun ved at jeg drar til byen hans(med unntak av en gang). Det går alltid veldig bra den første kvelden jeg er der, vi har mye å prate om, god kjemi og god sex. Dagen etterpå forandrer ting seg eldig..han distanserer seg, det er vanskelig å få til samtaler oss imellom og han viser rett og slett veldig liten interesse..spesielt ovenfor vennene sine. Dette forvirrer meg veldig, særlig fordi han mellom gangene vi møtes skriver meldinger om at han savner meg og vil ha nattammser. Jeg konfronterer han med dette, og sier jeg vil ha en avklaring på hvor vi står og hvor vi er på vei. Han sier at jeg utseendemessig er drømmedama hans, men at han ikke føler vi har den kjemien som et kjærestepar bør ha. Noe av det kunne også ha å gjøre med at han hadde vært singel for lenge, og at alle vennene hans er single..han sier han skulle ønske ting var annerledes og vi blir enige om å bare være venner. Dette er ca. 3 uker siden skjedde..i mellomtiden har han sendt meldinger om at han savner meg, og jeg har vært så dum å svare at jeg savner han også. Vi blir enige om å møtes i juleferien når han er hjemme hos foreldrene. Vi møttes nå første juledag og vi hadde en utrolig kjemi og ble sittende å kose og kysse hele kvelden..han forteller meg gjentatte ganger at han synes jeg er så pen, og det endte med at jeg overnattet. Da vi lå i sengen før vi sovnet lå han lenge og bare så meg inn i øynene og strøkpå meg..har aldri hatt det sånn med noen før og jeg fikk en helt utrolig god følelse. Vi hadde ikke sex, men han ligger å holder rundt meg nesten hele natten. Dagen etterpå har vi en grei kjemi..går ikke tom for ting å snakke om iallfall. Vi er sammen mye av dagen og han kommer hjem til meg på kvelden siden vi skal på fest i bygden min. Vi oppfører oss nesten som kjærester når vi er på festen, kysser mye, men kun på mitt initiativ. Når vi kommer hjem til meg har vi sex. I dag dro han hjem til bygden sin ganske tidlig på dagen, fyllesyk etter i går. Vi avtaler å finne på noe senere, men utpå ettermiddagen får jeg beskjed om at vi ikke kan møtes i kveld fordi han skal på noe familiegreier. I morgen reiser han tilbake til byen sin. Jeg sitter igjen her og er utrolig forvirret. Har igrunn bestemt meg for at jeg har fått nok nå. Jeg har fått veldig sterke følelser til han iløpet av de dagene han har vært her nå, men føler jeg får så altfor lite igjen. Synes igrunn det er på tide at han bestemmer seg om han vil ha meg som noe mer enn en venn eller ikke..er så usikker på hva han føler i og med at han sender meg så miksede signaler hele tiden. Jeg har blitt veldig forelsket i han nå, men vil ikke sitte på gjerdet å vente på at han skal bestemme seg om han vil ha meg eller ikke. Sendte han en melding tidligere i dag der jeg skrev at jeg ikke klarer å fortsette med det vi holder på med nå og at jeg skjønner at han tydeligvis ikke er ute etter noe forhold med meg. Det er nok best at vi bare er venner og at vi nok bør kutte kontakten en stund til jeg slutter å tenke på han hele tiden. Har ennå ikke fått noe svar, er mange timer siden jeg sendte meldingen. Måtte bare få utløp for alt..var egentlig ingenting spesielt jeg lurte på. Har det ganske vondt akkurat nå, men tror i bunn og grunn jeg gjorde det rette valget ved å sende den meldingen. Hadde blitt veldig glad for tilbakemeldinger og klemmer av dere da
Kyllingwok Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 Dårlig gjort av han å sende deg så blanda signaler. Hvis dere møtes igjen og sover sammen burde du kanskje la være å ha sex med han, i tilfelle det bare er det han er ute etter. Men det skal jeg være forsiktig med å uttale meg om, for det vet jeg ikke noe om. Håper for din skyld at han ikke er det! Men jeg ville latt være med det til jeg fikk litt tydeligere signaler.. Kan hende han er redd for å knytte seg? Håper han svarer på meldingen snart da, og at du får et svar du vil ha..
snuppsa Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 Du får en kjempeklem av meg ! Jeg er sikker på at du har gjort det riktige, vet vet det er tøft (gjennomgår noe av det samme selv nå), men husk at jo før man sier ting i klartekst om hva man vil/ikke vil, jo lettere er det for begge parter. Du er sikkert blitt veldig glad i han nå, men tenk hvor glad i han du kunne blitt før ting hadde gått skeis...
Gjest Miley Skrevet 27. desember 2008 #5 Skrevet 27. desember 2008 Ikke så lett valg, men sannsynligvis det rette. Du får holde deg unna til det letter, så får du se om du vil være venner med ham eller ikke. Lykke til
angeleyes Skrevet 28. desember 2008 #8 Skrevet 28. desember 2008 Det er ikke lett å forstå hva han vil nei. Lurt å sende den meldingen så du kanskje får litt mer klarhet i ting
MonicaR Skrevet 28. desember 2008 #9 Skrevet 28. desember 2008 Uff - det derre er vanskelig...! Håper virkelig det ordner seg for deg - enten det blir på den ene eller andre måten!
Gjest TS Skrevet 28. desember 2008 #10 Skrevet 28. desember 2008 TS her igjen. Tuusen takk for alle klemmene det varmer! Fikk svar av han i går ja. Han skriver at han har det på akkurat samme måten som før; han er veldig tiltrukket av meg, men han synes fremdeles ikke vi har den rette kjemien. Føler meg nesten litt lurt jeg da, etter hvordan han oppførte seg mot meg de siste dagene når han visste hvilke følelser jeg har for han. Men er ikke noe å gjøre med det nå..har iallfall vært flink jente og slettet han fra mobilen min og blokket han fra msn inntil videre, selv om det gjør ganske vondt. Kommer iallfall ikke til å kontakte han igjen på en stund. Tusen tusen takk igjen dere
Kanutten Skrevet 29. desember 2008 #11 Skrevet 29. desember 2008 Innom med en riktig god jeg. Snart nytt år, og nye muligheter.
Prikketekoffert Skrevet 29. desember 2008 #12 Skrevet 29. desember 2008 Jeg er enig med Maye ovenfor: Nytt år, nye muligheter! (please si at det faktisk stemmer.. 2008 var ganske crappy for min del.) Og husk! Du fortjener bedre! :D
Kanutten Skrevet 29. desember 2008 #13 Skrevet 29. desember 2008 Jeg er enig med Maye ovenfor: Nytt år, nye muligheter! (please si at det faktisk stemmer.. 2008 var ganske crappy for min del.) Og husk! Du fortjener bedre! :D Klart det stemmer. Du får med en på veien du også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå