Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2002 #1 Skrevet 15. april 2002 Hvor lang tid i forveien begynte dere og planlegge bryllupet??? Kjøpe inne ting, begynne å lage osv osv??? klemz
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2002 #2 Skrevet 15. april 2002 Vi bestemte datoen i mai i fjor og begynte å ringe til lokaler samt fotograf samme mnd. Og etter sommeren det året begynte vi resten av planleggingen. Når det gjelder bordkort - invitasjoner osv. så begynte vi ikke med dette før i Desember/januar og Invitasjonene ble sendt ut første uka i februar. En må også huske at ting beror på når man gifter seg på året og hvor egentlig. Samle inn priser og vær bevisste på det - det er mange penger å spare. Lykke til 5 dager igjen12
Skorpion72 Skrevet 15. april 2002 #3 Skrevet 15. april 2002 Vi skal gifte oss 5.juli 2003, og vi har bestilt lokale, kirke og hotell til bryllupsnatten.
Løven Skrevet 15. april 2002 #4 Skrevet 15. april 2002 Vi skal gifte oss neste sommer og er i gang allerede. Har bestilt og ordnet med de viktigste tingene som kirke, lokale og faktisk frisør. Den frisøren som skal ordne meg anbefalte og bestille et år i forveien. Og så lenge datoen er satt så er det jo bare å bestille. Kjedelig hvis det ikke går som planlagt, eller at man er for sent ute.
Gjest svenskbrud Skrevet 15. april 2002 #5 Skrevet 15. april 2002 Vi skall gifta oss i juni 2005, och jag har redan börjat planera och köpa in saker... Fast säg den tjej/flicka som inte har planerat sitt bröllop sedan 6-7 års åler???
diddi Skrevet 15. april 2002 #6 Skrevet 15. april 2002 Bestilte sted og kirke litt under ett år i forveien. Det var litt sendt, slik at vi ikke fikk den måneden vi ønsket. Ellers har vi ikke gjort noe annet enn å se på kjoler. Det er nå ca 6 mnd til Dagen, og man må visst bestemme seg 4-5 mnd før, i tilfelle den må bestilles.
CecilieB Skrevet 15. april 2002 #7 Skrevet 15. april 2002 Vi bestemte oss for å gifte oss i oktober, men da i utlandet. I desember ombestemte vi oss og bestilte kirke her hjemme. Vi gifter oss neste lørdag og har ikke hatt liten tid med planleggingen.12
cream Skrevet 15. april 2002 #8 Skrevet 15. april 2002 Nøyaktig 1 år før bryllupet begynte vi å planlegge tingen
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2002 #9 Skrevet 15. april 2002 Fast säg den tjej/flicka som inte har planerat sitt bröllop sedan 6-7 års åler??? Her har du i hvertfall en. B.
August Skrevet 15. april 2002 #10 Skrevet 15. april 2002 Fast säg den tjej/flicka som inte har planerat sitt bröllop sedan 6-7 års åler??? Her er en til, jeg var faktisk ganske bestemt på at jeg ikke skulle gifte meg. Men nå gifter jeg meg likevel. Det er lov å ombestemme seg. Så nå er det mange avgjørelser som må tas, ting jeg aldri har ofret en tanke på tidligere.12
annsj Skrevet 15. april 2002 #11 Skrevet 15. april 2002 Gifter oss 27. april, begynte planlegginga rett over nyttår. Det har vært god nok tid for oss, har ikke stressa. I løpet av januar hadde vi fått forlovere, kirke, selskapslokaler, kokker, servitører, kjole, frisør og fotograf i boks. Vi hadde ikke hengt oss opp i en spesiell dato da vi begynte planlegginga, men undersøkte når de forskjellige tinga var ledige. Dermed ble bryllupsdatoen nærmest et slumpetreff. Det var heller ikke sååå viktig for oss hvor festen skulle være (det var viktigere hvem vi skulle involvere), så vi undersøkte flere forskjellige steder og endte opp der det var ledig, så greit ut og hadde en overkommelig pris. Nå skal det sies at jeg er i fødselspermisjon for tida, og har en veeeldig blid og medgjørlig unge i heimen. Hadde nok kava mer dersom jeg hadde gått i full jobb.
wok Skrevet 16. april 2002 #12 Skrevet 16. april 2002 Vi gifter oss i juni 03, og vi har allerede planlagt på papiret noen måneder uten å ha satt datoen. Planlegginga har bestått av gjestelister, hvem vi vil spør om å være forlovere, holde taler osv. Vi har mer eller mindre bestemt menyen. Det første som blir klart er faktisk kjolen og dressen. Vi kommer til å fortelle familie og venner om planene omtrent nøyaktig et år før. Da begynner nok de mer praktiske oppgave som bestilling av lokaler, kirke, frisør osv også. Regner med at det er god nok tid, selv om vi også skal bygge hus...12
Gjest KristinK Skrevet 16. april 2002 #13 Skrevet 16. april 2002 Vi forlovet oss 25.desember 2001 og bryllupet står 10.august 2002. Det vil si at vi egentlig ikke har så mye tid til planlegging som en del ofte har, men allikevel synes jeg vi har massevis av tid til å rekke alt vi skal. Vi ordnet med prest, lokaler, fotograf og kjole med en gang. Da dette var i orden kunne vi slappe av litt å sette i gang på de andre tingene. Vi har nå ferdig invitasjonene, og disse blir sendt ut snart. Forøvrig har vi satt i gang å handle inn litt forskjellige ting til bryllupet, så det begynner å hjelpe nå. Fortsatt mangler mye småting, men jeg føler vi er i god rute med alt vi trenger så vi stresser ikke.12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå