Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er singel og 32 år. Har ett stort ønske om nye gode og ekte venner som jeg kan snakke med alt om, finne på morsomme ting med o,l

Er mange jeg trodde var venner som ikke er i livet mitt lenger, jeg vil ikke miste flere, er lei av det. ( Dette har vært studie venner ) Har barndomsvenner igjen men savner noe mer.

Missunner dem som har en søster!

Videoannonse
Annonse
Gjest singel lesbe
Skrevet

min erfaring er at jeg tiltrekker meg venner tilsvarende det "nivået" jeg er på i livet

tar jeg meg selv ikke seriøst, får jeg venner som svikter

behandler jeg meg selv med respekt, tiltrekker jeg meg eller på en eller annen måte siler ut folk som jeg merker ikke er "der" jeg er...

kanskje noe å tenke på

lykke til

husk: kvalitet heller enn kvantitet

Skrevet

Jeg har tre søstre, og det er da ikke noe å misunne etter min mening. Har ikke noe godt forhold til dem. Vi har ingenting felles, men stort alderssprik mellom meg og de tre da :)

Uansett... Jeg vet alt om at venner sklir vekk når man blir eldre. Ikke så lett å holde på studievenner lenger, og man sees sjeldnere og sjeldnere. Har en del venner, men jeg ser de ikke så ofte. Alle er opptatt med sitt og sine familier. Men vi samles en sjelden gang innimellom og skravler da.

Forstår at du ønsker gode venner og snakke om alt med, godt å ha noen å dele ting med. Kanskje du skal prøve å oppsøke nye venner og utvide nettverket ditt?

Skrevet

Jeg kan også alt om dårlige venner. De har jeg dessverre hatt mange av de siste årene. Noen av dem har jeg kvittet meg med eller bare kuttet ut kontakten med eller så har jeg dem enda. Av og til prøver man lenge og hardt for å få det til å funke fordi man har kjent hverandre så og så lenge men så finner man ut at man er den eneste som prøver hardt. Det sårer! Jeg har noen få gode venner og de tar jeg godt vare på og de tar godt vare på meg. Men det er i visse situasjonen man finner ut hvem som er de ekte vennene og ikke. Pass godt på de vennene du har!

Skrevet

HI her, jeg har mange bekjente og noen få barndomsvenner.

Likevel, merker jeg er rastløs.. jeg trenger mennesker som er mer lik meg selv i livet mitt, ja, jeg trenger ett helt annet liv enn det jeg har nå!

Diltet etter andre i åresvis.. jeg vil kle meg som jeg vil, ha drømmer og realisere meg selv uten at folk skal ta fra meg det som er meg.

Noen som vil ha en venninne som er snill, kan gi noe til andre uten og nøvendigvis måtte ha noe igjen, reflektert, interessert i livet, liker å danse, le, lese bøker, reise, oppleve nye ting, er ikke så fordomsfull men ganske så rik på livserfaring, liker selvfølgelig klær "kremt",film etc, noen som vil bli kjent med meg?

Skrevet

Likevel, merker jeg er rastløs.. jeg trenger mennesker som er mer lik meg selv i livet mitt, ja, jeg trenger ett helt annet liv enn det jeg har nå!

Diltet etter andre i åresvis.. jeg vil kle meg som jeg vil, ha drømmer og realisere meg selv uten at folk skal ta fra meg det som er meg.

Noen som vil ha en venninne som er snill, kan gi noe til andre uten og nøvendigvis måtte ha noe igjen, reflektert, interessert i livet, liker å danse, le, lese bøker, reise, oppleve nye ting, er ikke så fordomsfull men ganske så rik på livserfaring, liker selvfølgelig klær "kremt",film etc, noen som vil bli kjent med meg?

Hei, hvilken by er du fra da?

Gjest Trivelig gjest
Skrevet

Jeg synes at det hadde vært kjempe å ha ei venninne som deg! :-)

Skrevet

Så flott!

Kanskje jeg kan få noen nye venner her!

:)

Bor i en av landets største byer, men er rastløs.. pga endret livssituasjon MÅ jeg finne på noe relativt raskt, holder på med en videre utdanning men det er ikke nok.

Skrevet
Så flott!

Kanskje jeg kan få noen nye venner her!

:)

Bor i en av landets største byer, men er rastløs.. pga endret livssituasjon MÅ jeg finne på noe relativt raskt, holder på med en videre utdanning men det er ikke nok.

Jeg bor i hovedstaden.

Skrevet
Jeg bor i hovedstaden.

ok, men vi kan bli venner for det :) er bare noen timer med tog unna.

Skrevet

Ikke noe problem!

Skrevet
Ikke noe problem!

Skal sende deg en pm MissBradshaw :)

Gjest Trivelig gjest
Skrevet

Kan ikke si at jeg bor i nærheten av hovedstaden jeg, men ca. 550km lenger nord i en av Norges største byene..

Så du vet bedre hvor nært du bor da, bare si ifra..

Gjest Trivelig gjest
Skrevet

PS. Glemte å si at jeg kanskje blir nødt til å flytte dit (til nærheten av hovedstaden) pga jobb ganske snart...

Skrevet
Skal sende deg en pm MissBradshaw :)

Ja gjør det!

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Kan også være lurt å stikke innom Treff trådene her på KG, jeg har iallefall møtt mange utrolig hyggelige mennesker gjennom KG-treff!

Lykke til med venne letingen :)

Skrevet (endret)

...

Endret av Isbjørn
Skrevet

Da har "Trivelig gjest" ordnet seg en brukerkonto, så hvis du ønsker å ta kontakt.. :-)

Gjest dineVibber
Skrevet

Venner er noe som kommer og går. Og det er faktisk et sunnhetstegn! Folk som tviholder på gamle venner er folk som har et stort behov for trygghet. Det er garantert forskjeller mellom kvinner og menn når det gjelder venner. Dere kvinner har et større behov for å dele med andre. Sånn er det bare. Men dette er noe som henger igjen fra "gammelt av". Samfunnet har endret seg, og begrepet venner bør også endre seg mener jeg.

Jeg viser til en interessant artikkel som heter: Kom deg videre! Gi slipp på gamle venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...