Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Hey! Hvilken kvaliteter, egenskaper etc. setter men pris på hos ei jente? Noen som har noen forslag, erfaringer e.l?
Stillest vann Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 Hey! Hvilken kvaliteter, egenskaper etc. setter men pris på hos ei jente? Noen som har noen forslag, erfaringer e.l? At jeg er forelsket i henne ...
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 Gigantiske bryster og at hun suger som en gudinne.
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2008 #5 Skrevet 28. desember 2008 Jeg holder en finger på ærlighet frem for alt. Andre egenskaper som er kjekke å ha og skjeldent slår feil er jo; trofasthet, sympatisk, søt, god moral og godt humør Oii glemte KÅT, det er jo alltid en vinner
Gjest Hjelpeløs18 Skrevet 28. desember 2008 #6 Skrevet 28. desember 2008 Øyne! Øyne som viser at hun er oppvakt og omtenksom. Jeg finne mange av de typiske "hotte" jentene mindre attraktive fordi øynene deres lyser av overlegenhet. Øynene viser hva jeg mener er viktig hos en kvinne, nemlig evnen til å klare seg selv.
Gjest jaba20 Skrevet 28. desember 2008 #7 Skrevet 28. desember 2008 Øyne! Øyne som viser at hun er oppvakt og omtenksom. Jeg finne mange av de typiske "hotte" jentene mindre attraktive fordi øynene deres lyser av overlegenhet. Øynene viser hva jeg mener er viktig hos en kvinne, nemlig evnen til å klare seg selv. Enig der altså, men også at hun kan smile og le av seg selv! Ikke tar seg selv så høytidelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå