AnAnAss Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Eg byrjar å bli kraftig irritert. Kvar jævla gong eg skal handle står ein gjeng smågutar (14 år + -) med skateboarda sine, og 3 pakkar snus i kjeften. Eg går fort, ser rett fra, har musikk i øyrene, og konsentrerar meg om å ikkje få med meg kva dei seier/gjer. Men kvar gong endar det med at desse smådyra seksuelt trakasserar meg. Og når dei ikkje gjer det, prøvar dei å bestikke meg for å kjøpe øl og røyk og snus til dei. Eg har byrja å gjere laurdagshandelen på bensinstasjonar på grunn av dei. Eg meinar heilt eriøst at politiet burde gitt dei ein bot, og bedt dei dra seg heim eller hengje ein annan plass.
Saeria Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 Det er nok ikke forbudt å henge ved butikken. Hva med å snakke med foreldrene deres, eller rett og slett si det til guttene, hva du synes om oppførselen deres? Du kan for all del gå til politiet selv, fortelle hvordan situasjonen er, og be de ta kontakt med foreldrene deres. Jeg tenker at lite vil skje, før noen (du) tar tak i problemet.
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Si fra om dette til butikksjefen. Han/hun er garantert ikke interessert i å miste kunder pga. noen drittunger og vil sannsynligvis ta affære. Det er ikke ulovlig å stå på offentlig plass, men det er ulovlig å plage andre mennesker.
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Hvis du blir trakassert får du bare anmelde det da. Politiet gjør ingenting av seg selv... Ev. kan du jo sende bekymringsmelding til barnevernet...
Kyllingwok Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 Si fra om dette til butikksjefen. Han/hun er garantert ikke interessert i å miste kunder pga. noen drittunger og vil sannsynligvis ta affære. Det er ikke ulovlig å stå på offentlig plass, men det er ulovlig å plage andre mennesker. Signerer. Butikksjefen eller øvrig betjening.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå