Gå til innhold

Masse-meldinger

Fremhevede innlegg

Gjest Gjeste Blondie65
Skrevet
Hva alle dager gjør det om noen har sendt samme melding til 2-3 andre samtidig som den blir sendt til deg? Må man kun sende en melding til kun 1 person? Må man sende meldingen i flere omganger? Skjønner ikke problemet egentlig...

Det er vel ikke det det er snakk om - men videresending av standardmeldinger til alle i adresseboken, av upersonlige meldinger.

Jeg kan sende samme melding til flere hvis jeg har samme beskjeden å gi. F.eks. en god jul hilsen eller lignende. Men jeg prøver å unngå å videresende kjedesms (og e-post). Og de svarer jeg ikke på heller når jeg får dem, med mindre de (en sjelden gang) er ekstremt gode.

Det gjør ikke meg noe at noen sender en melding de tydeligvis har sendt til flere enn meg, hvis budskapet er god jul, osv. Jeg er ikke så opptatt av at folk skal stå med nesen og tommelen klistret til mobilen i festlig lag for å sende "personlige" meldinger til alle de kjenner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sender julekort, og der "inngår" jo en nyttårshilsen. Upersonlige sms-er/mms-er er i mine øyne søppel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...