LukaFrost Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Jeg har lasta inn Open office på en pc nå. Kan noen fortelle meg hvordan jeg setter word77/xp som default når jeg lagrer et tekstdokument?
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 Verktøy - Innstillinger - Last inn/Lagre - Generelt. Der kan du velge standard format for tekstdokumenter, regneark, etc.
LukaFrost Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2008 Jeg fant det selvfølgelig ut rett etter at jeg spurte. Takk like vel!
Kamikatze Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 (endret) Du kan laste ned bruksanvisning også. Google den. Åpne et dokument i writern Klikk rediger i verktøyslinja Velg innstillinger i nedfallsmenyen Velg (utvid) Last ned/Lagre, og klikk på generelt Under Standard filformat velger du windows 97, eller hva du trenger Men det beste resultatet i Ooo får du om du lagrer i Ooo sittstandardformat, og heller velger filer du må ha i word av en eller annen grunn via Lagre som, under Fil, før du sender eller brenner. Mest praktisk om du ofte redigerer i lagrede dokumenter. Edit: Og jeg oppdaget selvsagt ikke at du hadde oppdaga det, OG fått svar, allerede mens jeg satt og trøkket, hehe Endret 27. desember 2008 av Kamikatze
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå