Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Bare lurer på hvilke erfaringer andre har... Hva er flest antall omganger dere har hatt med utløsning for han/henne/begge? Dagen derpå sex? Ja eller nei? Har det noen gang blitt noe mer ut av ONS?
JustLiving Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Hva er flest antall omganger dere har hatt med utløsning for han/henne/begge? 1 gang selv fordi en er for full til å klare stort mer. Dagen derpå sex? Ja eller nei Nei, man føler seg altfor dum etter kveldens hendelser og en vil bare glemme hele greia Har det noen gang blitt noe mer ut av ONS? Hvis en teller et forhold som varte i 2 uker, 4 øl og et runk så ja. Men ellers nei.
Gjest womenwomen Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 Hva er flest antall omganger dere har hatt med utløsning for han/henne/begge? 1 gang selv fordi en er for full til å klare stort mer. Dagen derpå sex? Ja eller nei Nei, man føler seg altfor dum etter kveldens hendelser og en vil bare glemme hele greia Har det noen gang blitt noe mer ut av ONS? Hvis en teller et forhold som varte i 2 uker, 4 øl og et runk så ja. Men ellers nei. Flere av mine ONS har resultert i at jeg endte opp i forhold . 1 ONS ble 5,5 år langt forhold 2 ONS - halvt års / 1 års forhold 3 ONS - 1 års forhold ALLT HAR NESTEN STARTET MED ONS - unntatt nåværende siste forhold som er på 6 året nå .Flere av mine ONS kunne blitt forhold enn disse jeg listet opp - men da avviste jeg guttene ....ønsket ikke forhold med de av forskjellige grunner .Ble litt sårt da for dem - da jeg brukte dem mer som " elskere og selskap " da jeg var singel ...var det jeg hadde behov for da .....da jeg jobbet med å glemme xen ( e ) helt . Som oftest når jeg velger hoppe til køys med en mann - liker jeg selvsagt han veldig godt .Ellers ville jeg ikke gjordt det .Ikke rart mine ONS resulterte i forhold da som oftest . Men jeg vet det ikke er anbefalt å hoppe til køys 1. kveld .....men har liksom ikke klart å la være med det . Sugen på allt - når en er singel .....kroppskontakt , sex , kos ja alllt og hele pakka - har derfor ikke klart å vente med sexen lenge .Selv om jeg vet det virker mer seriøst ovenfor guttene ....å holde dem litt på pinebenken en stund .Men jeg har ikke brent meg ofte - ble jo så ofte forhold av det uansett og full klaff : )
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 For meg er et ONS at man har sex kun den ene gangen man møtes, og aldri mer etter det. Derfor kan da heller ikke ONS utarte seg til noe mer.
Gjest womenwomen Skrevet 28. desember 2008 #5 Skrevet 28. desember 2008 For meg er et ONS at man har sex kun den ene gangen man møtes, og aldri mer etter det. Derfor kan da heller ikke ONS utarte seg til noe mer. Nei men det å ha sex 1 natten ......- kan fort utarte seg til å bli bare et ONS ......he he
Gjest Gjest_ida_* Skrevet 28. desember 2008 #6 Skrevet 28. desember 2008 For meg er et ONS at man har sex kun den ene gangen man møtes, og aldri mer etter det. Derfor kan da heller ikke ONS utarte seg til noe mer. Hehe sant. Skal man kverulere, så slutter det jo egentlig å være et one night stand med en gang det blir til flere netter. Men likevel.. Jeg hadde et ONS etter regelboka en gang, vi møttes for første gang på byen i fylla, han ble med meg hjem, vi hadde sex og han sa takk og farvel morgenen etterpå. Så møtte jeg ham tilfeldig noen uker senere, og da sa han at han hadde tenkt på meg og spurte om nr mitt osv. Så utartet det seg til et lite forhold, men jeg ser fremdeles på første natta som et ONS. Til saken: - Jeg har hatt helt fantastisk sex på ONS, men ikke akkurat telt orgasmene. Jeg kommer utrolig mange ganger så.. =) Man er jo ofte litt sliten etter en fyllekveld, men har hatt en kar som fikk den opp både to og tre ganger i løpet av natta. - Morgensex er fint, men jeg klarer meg uten hvis jeg er veldig dårlig eller har vært våken hele natta og bare vil ha ham ut slik at jeg kan få litt søvn. - Er vel bare det jeg fortalte om over som har utartet seg til å bli litt mer. Ellers så har jeg jo pult folk på første date, men dette er ikke ONS - jeg har nemlig planlagt å pule dem mange flere ganger enn én
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #7 Skrevet 29. desember 2008 Oioi, nå må jeg tenke her... Rekorden selv er å komme 3 ganger, for den andre parten...må det vel være 1... De fleste gangene har jeg ikke kommet i det hele tatt. Hvis det ikke ble noe sex om natten kan det være ok å ha det neste dag når man har fått sovet litt. Jeg blir ikke med en fyr hjem den første kvelden hvis jeg liker ham, så det har ikke blitt noe mer, nei.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå