Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Hvordan overfører jeg musikken min fra Ipod touchen til datamaskinen? Er dette mulig å gjøre? Hvilke programmer trenger jeg?
Aftensol Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Hei! Apple har vært så "snill" å sette inn en sperre som gjør at du ikke kan kopiere fra en ipod til pc, kun andre veien.. Gjelder samme om det er touch, nano eller classic... Men det du kan prøve er å laste ned et program som heter SharePod.. Jeg har akkurat kagt det inn på pcèn, så jeg har ikke testet det enda, men det er en knapp som heter CopytoPc... Så jeg regner med at den er til for å få musikken fra ipod til pc igjen.. Men som sagt, har ikke testet det... Men ellers så ser programmet bra ut for de som ikke liker itunes
Gjest Wolfmoon Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 SharePod funker fint til å overføre musikk fra iPod ja!
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 SharePod funker fint til å overføre musikk fra iPod ja! Lastet ned SharePod, men jeg fikk beskjed om å installere noen ekstragreier med Service Pack 1. Skjønte ikke noe av dette, så jeg prøvde ut noe som heter MediaMonkey. Fungerer kjempefint, tar bare litt tid å sette seg inn i det.
Gjest padawan Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Apple har vært så "snill" å sette inn en sperre som gjør at du ikke kan kopiere fra en ipod til pc, kun andre veien. dette er feil. ved hjelp av Winamp har jeg ingen problemer med å flytte filer fra iPoden min til datamaskinen iallefall.
Muffinsdilla Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 SharePod funker kjempebra! Flytta all musikken min fra ipoden til den nye pc'en uten problemer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå