Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan overfører jeg musikken min fra Ipod touchen til datamaskinen? Er dette mulig å gjøre?

Hvilke programmer trenger jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Apple har vært så "snill" å sette inn en sperre som gjør at du ikke kan kopiere fra en ipod til pc, kun andre veien.. Gjelder samme om det er touch, nano eller classic...

Men det du kan prøve er å laste ned et program som heter SharePod.. Jeg har akkurat kagt det inn på pcèn, så jeg har ikke testet det enda, men det er en knapp som heter CopytoPc... Så jeg regner med at den er til for å få musikken fra ipod til pc igjen.. Men som sagt, har ikke testet det... Men ellers så ser programmet bra ut for de som ikke liker itunes ;)

Gjest Wolfmoon
Skrevet

SharePod funker fint til å overføre musikk fra iPod ja!

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet
SharePod funker fint til å overføre musikk fra iPod ja!

Lastet ned SharePod, men jeg fikk beskjed om å installere noen ekstragreier med Service Pack 1. Skjønte ikke noe av dette, så jeg prøvde ut noe som heter MediaMonkey. Fungerer kjempefint, tar bare litt tid å sette seg inn i det. :)

Gjest padawan
Skrevet
Apple har vært så "snill" å sette inn en sperre som gjør at du ikke kan kopiere fra en ipod til pc, kun andre veien.

dette er feil. ved hjelp av Winamp har jeg ingen problemer med å flytte filer fra iPoden min til datamaskinen iallefall.

Skrevet

SharePod funker kjempebra! Flytta all musikken min fra ipoden til den nye pc'en uten problemer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...