trulta_ Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Lurer på hvilke merker som er deres favoritter? Må snart kjøpe meg ei ny. Mine favoritter nå er ei sefa bukse (tror den er i bomull) og ei fra Nike. Syns det er stor forskjell mot ei jazzbukse jeg har ifra h&m. Den er alltid sistevalget mitt. Lurer litt på om jeg skal kjøpe ei bukse fra Røh.... husker ikke helt hva det heter.
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 Røhnisch er uten tvil min favoritt :-)
trulta_ Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2008 Det jeg lurer på å kjøpe:) Kom ikke på hele navnet så det står bare røh.
Eileen Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Jeg syns Sefa alltid har vært best. De er jo helt fantastiske.
trulta_ Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2009 Røhnisch er uten tvil min favoritt :-) Hvordan er Røhnisch i størrelsen? Lurer på om jeg skal bestille ei fra nettet.
Chica Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 Hvordan er Røhnisch i størrelsen? Lurer på om jeg skal bestille ei fra nettet. Bittelitt større enn andre merker syns jeg. Har tre vide treningsbukser fra Røthnich i stretchmateriale -kjempeherlige! ellers er jeg veldig fornøyd med treningstights fra Nike.
trulta_ Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. januar 2009 Skal se i helgen hva jeg finner Såg ei som såg god ut på G-sport, i glatt stoff. Det er samme prisen for treningsbukse og som for treningbh. Sefa buksen min er nok klar for bare hjemmebruk.
Gjest Bond Skrevet 23. januar 2009 #8 Skrevet 23. januar 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå