klibella Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Hei! Jeg er ei jente på 23 år som er lykkelig gift med den beste mannen jeg kunne hatt Vi har vært seksuelt aktive med hverandre i 3 år nå. Ingen av oss har hatt sex før eller med noen andre. Vi har i grunn det fint seksuelt. Jeg får han til å komme gjennom at vi knuller eller at jeg suger han, og han får meg til å komme gjennom slikking eller fingring. Dette er jo veldig godt, men vi har begge et ønske om at jeg skulle ha komt vaginalt. Virker så deilig å komme av knulling liksom, at vi kommer mens begge to holder på. Hvordan er det mulig å komme vaginalt? Vi får det ikke til. Han er helt normalt utstyrt, og ellers ikke noe unormal.
gullet76 Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 Dessverre opplever de fleste kvinner aldri en vaginal orgasme ved kun penetrering av penis. Ikke noe man kan trene seg opp til heller. Kommer helt an på hvor sensitivt g-punktet er, og om penis er formet slik at den lett kommer til. Man kan derimot øve seg på g-punktsorgasme ved at han bruker fingrene på deg, og gjør en kom-hit bevegelse. Ellers kan jo du stimulere klitoris samtidig som dere knuller (som du så fint sier det), da er det jo god sjans for at dere kommer sammen.
Gjest Gjest_nepa_* Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 HOI!! Det er klart alle kan få vaginal orgasme! Det sitter i hodet, og kan oppnåes ved total frigjøring fra tanker under akten. Slipp deg fri og nyt til det fulle, og du skal se orgasmen kommer. Det kan ta tid, for meg betød det 20 års seksuell aktivitet før det skjedde. Så tålmodighet og frigjøring er mitt svar. Ikke hør på fatalistene som mener dette ikke er noe en kan trene seg opp til! Selv hadde jeg nesten gitt opp håpet, men jeg kom til slutt! ;-)
Gjest Chrizzy Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 Jeg tror at alle kvinner kan få det, og det er helt fantastisk! Jeg synes alle burde prøve å få det til
womenwomen Skrevet 27. desember 2008 #5 Skrevet 27. desember 2008 Jeg tror at alle kvinner kan få det, og det er helt fantastisk! Jeg synes alle burde prøve å få det til Ja jeg tror de aller fleste kan få vaginal orgasmer .Har fått de selv mange gang .Og de er veldig sterke .kontra klitorisorgasmene - selv om de er rene himmelen de også .Men de vaginale orgasmene er dypere og føles sterkere " psykisk " .Nesten så en kjenner hjernen bades i " rus " .... Ja vanskelig å forklare for den som ikke har opplevd det enda . Ofte blir det lettere å få de i slutten av 20 årene tror jeg .Selv om jeg også fikk ganske mye yngre også .Jeg syns g-punktet først blir ekstra fremtredende og følsomt da rundt den alder -slutten av 20 årene .Kanskje forde kvinner er på topp i slutten av 20 årene / begynnelsen av 30 årene .Det er i hvertfall alle mine veninner også enige i .Gled deg til du blir 30 - sex er bare fantastis spesielt i den alder . og orgasmene kommer så lett ( vaginalt )uten stimulering av klitoris faktisk . Å lære seg å få orgasmer på forskjellig vis og stillinger ...er ofte bare en " treningssak !
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2008 #6 Skrevet 27. desember 2008 Dessverre opplever de fleste kvinner aldri en vaginal orgasme ved kun penetrering av penis. Ikke noe man kan trene seg opp til heller. Kommer helt an på hvor sensitivt g-punktet er, og om penis er formet slik at den lett kommer til. Man kan derimot øve seg på g-punktsorgasme ved at han bruker fingrene på deg, og gjør en kom-hit bevegelse. Ellers kan jo du stimulere klitoris samtidig som dere knuller (som du så fint sier det), da er det jo god sjans for at dere kommer sammen. Herregud - du er på jordet . Snakk nå ikke på vegne av absolutt alle . Men deg selv. Ser du er 76 model ....ja da er du treg med vaginalorgasmene .De som er i stand til å få de ..får de ofte lenge før fylt 30 år .....
gullet76 Skrevet 27. desember 2008 #7 Skrevet 27. desember 2008 (endret) Herregud - du er på jordet . Snakk nå ikke på vegne av absolutt alle . Men deg selv. Ser du er 76 model ....ja da er du treg med vaginalorgasmene .De som er i stand til å få de ..får de ofte lenge før fylt 30 år ..... Snakker ikke for alle jeg. Da har du misforstått ja... Men ALLE kvinner får det ikke. Må gjerne prøve, men alle får det ikke. Sånn er det bare. Har lest flere artikler om hvor mange prosent som aldri oppnår vaginalorgasme når det gjelder kvinner. Bl.a. må 75% stimulere klitoris under samleie for å oppnå orgasme. Fins grunner til hvorfor man ikke får det... Noen fordi de er stresset, andre fordi de ikke kjenner seg selv godt nok, andre bare har en uforklarlig grunn til hvorfor de ikke får det... Jeg har hatt vaginalorgasme mange ganger jeg uten at det har noe med saken å gjøre. Endret 27. desember 2008 av gullet76
Gjest fisk Skrevet 28. desember 2008 #8 Skrevet 28. desember 2008 Jeg får ikke vaginalorgasme... Har vært seksuelt aktiv i 10 år, og med 11 forskjellige. Men merker at jeg har g-punkt...
Gjest Purple Haze Skrevet 28. desember 2008 #9 Skrevet 28. desember 2008 Herregud - du er på jordet . Snakk nå ikke på vegne av absolutt alle . Men deg selv. Ser du er 76 model ....ja da er du treg med vaginalorgasmene .De som er i stand til å få de ..får de ofte lenge før fylt 30 år ..... Jeg er 41, og har vel knapt fått vaginalorgasme i hele mitt liv. Inntil jeg ble sammen med han jeg er i forhold til nå. Første gang vi hadde sex, fikk jeg vaginalorgasme så det suste etter! Trodde knapt det var sant. Tror det handler om å passe sammen, rent fysisk og at det er masse kjærlighet inne i bildet.
Gjest womenwomen Skrevet 28. desember 2008 #10 Skrevet 28. desember 2008 Jeg er 41, og har vel knapt fått vaginalorgasme i hele mitt liv. Inntil jeg ble sammen med han jeg er i forhold til nå. Første gang vi hadde sex, fikk jeg vaginalorgasme så det suste etter! Trodde knapt det var sant. Tror det handler om å passe sammen, rent fysisk og at det er masse kjærlighet inne i bildet. Ja nøkkelen er nok å passe godt sammen fysisk ....også Alltfor mange menn er desverre veldig smått utstyrt syns jeg - og jeg har ligget med MANGE .Tynne små stilker ....greier selv ikke jeg å få vaginalorgasmer med .Og jeg har LETT for å få de , alltid hatt .Min første vaginalorgasme var jeg bare 17 år gammel .... Er vanvittig mye lettere å få vaginalorgasmer med en godt utstyrt mann enn en mann på bare 10 -14 cm og tynn i tillegg ..... he he Tykkelsen er viktigst ....gir mye bedre stmulans enn en tynn stilk ...selvsagt Så å passe godt sammen FYSISK er VIKTIG .Er slettes ikke alltid " kvinnens " skyld eller hun det er noe " galt med " når hun ikke oppnår vaginalorgasmer ...Bare et tips ! Kan hjelpe å bytte partner med større utstyr : ) Ikke får å være slem .... men det hjelper virkelig syns jeg .
Gjest womenwomen Skrevet 28. desember 2008 #11 Skrevet 28. desember 2008 Jeg er 41, og har vel knapt fått vaginalorgasme i hele mitt liv. Inntil jeg ble sammen med han jeg er i forhold til nå. Første gang vi hadde sex, fikk jeg vaginalorgasme så det suste etter! Trodde knapt det var sant. Tror det handler om å passe sammen, rent fysisk og at det er masse kjærlighet inne i bildet. Hei du dame 41 ! Vedder på din nye mann - er mye bedre utstyrt enn dine tidligere partnere .....? En blir litt mer kresen i valg av partnere med alderen ...
Gjest womenwomen Skrevet 28. desember 2008 #12 Skrevet 28. desember 2008 Snakker ikke for alle jeg. Da har du misforstått ja... Men ALLE kvinner får det ikke. Må gjerne prøve, men alle får det ikke. Sånn er det bare. Har lest flere artikler om hvor mange prosent som aldri oppnår vaginalorgasme når det gjelder kvinner. Bl.a. må 75% stimulere klitoris under samleie for å oppnå orgasme. Fins grunner til hvorfor man ikke får det... Noen fordi de er stresset, andre fordi de ikke kjenner seg selv godt nok, andre bare har en uforklarlig grunn til hvorfor de ikke får det... Jeg har hatt vaginalorgasme mange ganger jeg uten at det har noe med saken å gjøre. En må huske på at det finns også noen kvinner som ikke greier få klitorisorgasmer ..... -men lett får vaginale orgasmer under samleie .De kvinnene " sliter jo litt ....i og med at det blir vanskelig å tilfredsstille seg selv da .... Ja mennesker er svært forskjellige på dette området . Variasjonene er kjempestore . Akkurat som menn er svært forskjellige de også ....hvordan de fungerer i sengen .Potensen , tid for utløsning , utholdenhet / hyppighet . Er mye som skal " klaffe " for å finne en partner som " passer " helt topp på alle måter .....
Gjest usmc Skrevet 28. desember 2008 #13 Skrevet 28. desember 2008 Ikke stress. Drev og gikk på yoga, men sluttet da jeg gikk lei alt masset under meditasjonsdelen. Som med orgasme og meditasjon har de et fellestrekk der bevissthet avløses over tid i en flytfølelse. Bevisstheten er den første fasen. Den underbygges av kunnskap om hvordan du fungerer som seksuelt vesen, ferdigheter som fysikk og kroppskontroll, og holdninger som gjør deg aktiv, deltakende og gjensidig. Bevisstheten økes ved å kjenne seg selv gjennom onani, seksuell utforskning og veiledning av din seksuelle partner under samleie og annet samkvem. 1. Start alltid med klitorisorgasme gjennom din allerede ervervede orgasmemulighet. Start først samleie etter første måloppnåelse/orgasme. 2. Ved å jobbe aktivt ved å plassere penis i korrekt posisjon i forhold til dens form og størrelse vil du med erfaring treffe g-punktet under samleiet. En lang penis er så lang at den ofte passerer det følsomme punktet, slik at du dermed må sitte lenger fremover med deg på toppen for å nå direkte stimulering. Dette vil igjen stimulere han slik at han blir enda stivere og dermed merkbart enda større for deg. En annen fordel er at du ikke trenger være redd for å få vondt. Når du så har kommet vil du være mer åpen og kan skli mer nedpå og oppnå dyp vaginal orgasme fordi livmor og dypere områder blir manupulert. Jeg anbefaler denne rekkefølgen. Med en liten penis er ikke dette siste nødvendigvis mulig, men du kan oppnå den etterlenktede g-punktorgasmen. Ved å trene opp din evne til å skape et godt nedadgående buktrykk kan selv en lite penis komme svært dypt. Skulle han ha en stor og lang penis vil du med et skikklig buktrykk kunne bidra til at dere begge får en opplevelse av tranghet og hans storhet. Da kan det for bli en felles rungende avslutning. Disse teknikkene samt klitoris og anal stimulering av deg som kvinne kan fort gi deg erfaringer som serieorgasmer eller multiorgasmer. En forutsetning for å komme i mål er selvsagt at du i bunn innehar en sunn kropp og evnen til å kunne ha høy puls uten at du blir forstyrrende sliten. Husk at han uansett også må gis mulighet til å trene opp sin utholdenhet, slik at du må lytte til hans responser slik at han ikke kommer i mål før du er skikkelig fornøyd. Han som deg trenger trening, trening og trening. Dette fåes kunn gjennom trening, trening og trening. Det krever at dere begge prioriterer i en periode, men jeg kan forsikre deg om at når du først fikser dette vil det som med sykling vare resten av ditt seksuelle liv. Denne felles måloppnåelsen vil gjøre deg for din partner spesiell, og du vil med deg selv vite at du har en superelsker som får deg, sammen med han til å være en orgasme dronning, noe som garantert vil løfte hans seksuelle selvfølelse til nye høyder, og øke hans drive slik at du vil møte hverdagen som nypult og lykkelig. Lykke til.
Gjest womenwomen Skrevet 28. desember 2008 #14 Skrevet 28. desember 2008 Ikke stress. Drev og gikk på yoga, men sluttet da jeg gikk lei alt masset under meditasjonsdelen. Som med orgasme og meditasjon har de et fellestrekk der bevissthet avløses over tid i en flytfølelse. Bevisstheten er den første fasen. Den underbygges av kunnskap om hvordan du fungerer som seksuelt vesen, ferdigheter som fysikk og kroppskontroll, og holdninger som gjør deg aktiv, deltakende og gjensidig. Bevisstheten økes ved å kjenne seg selv gjennom onani, seksuell utforskning og veiledning av din seksuelle partner under samleie og annet samkvem. 1. Start alltid med klitorisorgasme gjennom din allerede ervervede orgasmemulighet. Start først samleie etter første måloppnåelse/orgasme. 2. Ved å jobbe aktivt ved å plassere penis i korrekt posisjon i forhold til dens form og størrelse vil du med erfaring treffe g-punktet under samleiet. En lang penis er så lang at den ofte passerer det følsomme punktet, slik at du dermed må sitte lenger fremover med deg på toppen for å nå direkte stimulering. Dette vil igjen stimulere han slik at han blir enda stivere og dermed merkbart enda større for deg. En annen fordel er at du ikke trenger være redd for å få vondt. Når du så har kommet vil du være mer åpen og kan skli mer nedpå og oppnå dyp vaginal orgasme fordi livmor og dypere områder blir manupulert. Jeg anbefaler denne rekkefølgen. Med en liten penis er ikke dette siste nødvendigvis mulig, men du kan oppnå den etterlenktede g-punktorgasmen. Ved å trene opp din evne til å skape et godt nedadgående buktrykk kan selv en lite penis komme svært dypt. Skulle han ha en stor og lang penis vil du med et skikklig buktrykk kunne bidra til at dere begge får en opplevelse av tranghet og hans storhet. Da kan det for bli en felles rungende avslutning. Disse teknikkene samt klitoris og anal stimulering av deg som kvinne kan fort gi deg erfaringer som serieorgasmer eller multiorgasmer. En forutsetning for å komme i mål er selvsagt at du i bunn innehar en sunn kropp og evnen til å kunne ha høy puls uten at du blir forstyrrende sliten. Husk at han uansett også må gis mulighet til å trene opp sin utholdenhet, slik at du må lytte til hans responser slik at han ikke kommer i mål før du er skikkelig fornøyd. Han som deg trenger trening, trening og trening. Dette fåes kunn gjennom trening, trening og trening. Det krever at dere begge prioriterer i en periode, men jeg kan forsikre deg om at når du først fikser dette vil det som med sykling vare resten av ditt seksuelle liv. Denne felles måloppnåelsen vil gjøre deg for din partner spesiell, og du vil med deg selv vite at du har en superelsker som får deg, sammen med han til å være en orgasme dronning, noe som garantert vil løfte hans seksuelle selvfølelse til nye høyder, og øke hans drive slik at du vil møte hverdagen som nypult og lykkelig. Lykke til. Du har mange gode poenger her ovenfor .Lurer på om det er skrevet av en mann eller kvinne ??Og jeg er veldig enig .Når man først har lært det - er det like lett som å sykle ....Vi begynte alle å sykle med " støttehjul " for så å klare det uten støttehjul å holder likevel balansen : ) Smile ....Allt er bare treningssak mellom deg og han -så dere fungerer samstemt til slutt . Er litt fint egentlig at man må trene på dette - tenk så kjedlig om det var perfekt med absolutt alle partnere uten å trene ? Da ville ikke min samboer hatt større betydning for meg eller en " høyere stjerne " for meg enn en hvilken som helst annen mann jeg hadde ligget med .Det som gjør han ekstra spesiell for meg - er jo at han er perfekt for meg i sengen -og kjenner meg og får max ut av meg -akkurat som jeg kjenner han ! ......Se på prøvingen og treningen som en spennende måte å bli kjent med hverandre på .... Er jo spennende og gøy bare det å utforske ....Så lenge dere begge nyter denne prosessen - vil dere lykkes som par i sexuallivet senere .
Gjest usmc Skrevet 28. desember 2008 #15 Skrevet 28. desember 2008 Du har mange gode poenger her ovenfor .Lurer på om det er skrevet av en mann eller kvinne ??Og jeg er veldig enig .Når man først har lært det - er det like lett som å sykle ....Vi begynte alle å sykle med " støttehjul " for så å klare det uten støttehjul å holder likevel balansen : ) Smile ....Allt er bare treningssak mellom deg og han -så dere fungerer samstemt til slutt . Er litt fint egentlig at man må trene på dette - tenk så kjedlig om det var perfekt med absolutt alle partnere uten å trene ? Da ville ikke min samboer hatt større betydning for meg eller en " høyere stjerne " for meg enn en hvilken som helst annen mann jeg hadde ligget med .Det som gjør han ekstra spesiell for meg - er jo at han er perfekt for meg i sengen -og kjenner meg og får max ut av meg -akkurat som jeg kjenner han ! ......Se på prøvingen og treningen som en spennende måte å bli kjent med hverandre på .... Er jo spennende og gøy bare det å utforske ....Så lenge dere begge nyter denne prosessen - vil dere lykkes som par i sexuallivet senere . Jeg er mann.
Gjest womenwomen Skrevet 28. desember 2008 #16 Skrevet 28. desember 2008 Jeg er mann. Da var voldsomt langt foredrag i hvertfall til mann å være ...he he Jeg tror det har en dypere " mening " eller funksjon at sex skal være slik som man må lære seg å " samarbeide " sammen om også i sengen - for at det skal fungere optimalt og resultere i felles orgasmer osv .Er jo en viktig del av det å " danne pardannelse " som varer langsiktig . For å si det slik - det er utrolig mange deilige kjekke menn ute å går og jeg ser hver dag på jobb osv og som også " ser " meg ....hmm - men likevel er det nå slik at jeg foretrekker sex " med min egen mann " uansett . For han er best og gir meg mest uansett på det området . Uansett hvor fristende og kanskje spennende det ville vært å gå til sengs med andre menn .Men det er jo forde vi passer sammen og jeg valgte han og ikke minst er fornøyd med han . Jeg får nesten alltid vaginale orgasmer med han - og er jeg kåt er det absolutt min egen mann jeg vil ha sex av .Føles tryggere også med en man kjenner - enn med en fremmed .Selv om jeg har opplevd orgasmer under ONS også da jeg var singel . Virker som min mann også tenker som meg .Da han syns jeg er " enklest " å ha sex med - da han vet hvordan jeg " virker og tenner " osv .Han er faktisk ikke heller fristet av andre damer .Da han sier han har hatt mye dårlig sex med andre damer før meg osv .Mens sammen med meg funker allt topp .Så er jo en grunn for å være " tofaste " mot hverandre .Både for meg og han .Rett og slett for sex er aller BEST mellom oss to .Kunne funket langt dårligere med en annen partner ....det vet vi begge ....Som han har sagt .....xen hans var utrolig dårlig i sengen og asexuell ....Så godt han har sammenligningsgrunnlag .For da vet han også at sex er aller BEST med meg..... he he
klibella Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #17 Skrevet 29. desember 2008 Takk for mange tips Men ang. å bytte til en mann med bedre utstyr så er svaret NEI. Det er ikke slike verdier jeg legger til grunn når jeg velger en mann som jeg vil dele resten av livet med. Har ikke hatt sex med noen andre menn enn han jeg er gift med heller, så har ingen sammenligningsgrunnlag. Men jeg er ganske sikker på at han har en gjennomsnittlig stor penis, og ganske tykk. Er veldig fornøgd med mannen min, selv om jeg enda ikke har fått vaginal orgasme. Som andre sier, så er jo dette en treningsinnsats som ikke bare krever innsats fra mannen. Mannen min er i allefall bare helt FANTASTISK med tunga og fingrene. I går gav han meg 5 orgasmer på rappen bare med tunga. Etter en orgasme trenger jeg egentlig å slappe av 1 minutt før jeg begynner på'n igjen, men han holdt meg fast og "tvang" meg gjennom 5 nydelige orgasmer
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #18 Skrevet 29. desember 2008 Ja nøkkelen er nok å passe godt sammen fysisk ....også Alltfor mange menn er desverre veldig smått utstyrt syns jeg - og jeg har ligget med MANGE .Tynne små stilker ....greier selv ikke jeg å få vaginalorgasmer med .Og jeg har LETT for å få de , alltid hatt .Min første vaginalorgasme var jeg bare 17 år gammel .... Er vanvittig mye lettere å få vaginalorgasmer med en godt utstyrt mann enn en mann på bare 10 -14 cm og tynn i tillegg ..... he he Tykkelsen er viktigst ....gir mye bedre stmulans enn en tynn stilk ...selvsagt Så å passe godt sammen FYSISK er VIKTIG .Er slettes ikke alltid " kvinnens " skyld eller hun det er noe " galt med " når hun ikke oppnår vaginalorgasmer ...Bare et tips ! Kan hjelpe å bytte partner med større utstyr : ) Ikke får å være slem .... men det hjelper virkelig syns jeg . Hvorfor skulle lengden ha så veldig mye å si, når g-punktet befinner seg 2-5 cm inne i skjeden ? Vet jo at det kan være snakk om A-spot eller deepspot stimulering, men de fleste som får vaginal orgamse får vel dette pga av stimulering av g-punktet ? Og når du synes at mange menn er smått utstyrt, så er det vel kanskje du som har litt spesielle preferanser, i og med at de fleste menn er helt normalt utstyrt.. Og en penis på "bare" 14 cm er jo gjennomsnittlig...
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #19 Skrevet 29. desember 2008 Jeg har også slitt med å komme under samleie. Første gangen jeg kom under samleie var med en one night stand, og da kom jeg tre ganger... Så når det først skjer er det plutselig veldig lett. ;-) Jeg har øvd med dildo og klitorisstimulator, og med den nåværende kjæresten min har jeg brukt klitorisstimulator for å få det til. Med han har jeg kommet to ganger etter hverandre. Det kan være greit at mannen din kommer en gang først, da kan han holde mye lengre neste gang og det blir lettere for deg. Det kan også være lettere for deg hvis du kommer en gang først, eller at det er lenge siden sist du har kommet. Og så må du slappe av og ikke bry deg om hvordan du ser ut eller noe annet. Det er et utrolig kick når det skjer, både for deg og for ham. :-) Øvelse gjør mester. ;-)
Seth Skrevet 29. desember 2008 #20 Skrevet 29. desember 2008 For det første, for de som evt tviler. ALLE kvinner har g-punkt, men det er ikke alle som reagere like godt på det. Det finnes også andre punkter som kan gi en kvinne en vaginal orgasme. Her tenker jeg på a-punkt og deepspot. Men en kvinnelig orgasme er veldig knyttet opp mot det mentale. Man kan derfor ikke la tankene vandre på diverse ting mens man har sex. Jeg har hørt historier om kvinner som er så besatt på at de ikke har et g-punkt, og der er umulig for dem å få orgasme. Og ja, da blir det umulig. Det å holde fokus på pust og bare gi seg hen til nytelsen kan være en god start. Jeg kan også anbefale å teste ut sex en gang du er skikkelig sliten, ala typen mest lyst til å slenge deg på sofaen og forbli der de neste to dagene. Videre så kan det hjelpe med å gi en eller to "oppvarmings" orgasmer før man begynner med stimulering av g-punkt/a-punkt/deepspot. Det kan også være en fordel med et par økter hvor man bruker fingrene til stimulanse før man går over til bruk av penis. Jeg ville også sterkt anbefale deg å begynne med knipe øvelser, altså trene opp pc musklene din. Jo sterke du er, jo kraftigere orgasmer skal du være istand til å få. Anbefaler at din partner også begynner med denne type trening. Da blir han i stand til å stramme musklen når han glir inn i deg slik at penisen blir hardere og peker mer opp. Det igjen gjør at han treffer mer følsome område. På veien ut slapper han av igjen.
Fremhevede innlegg