Gå til innhold

Nedbetale regning til inkasso byrå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et kredittkort hvor jeg hadde gjeld på 30000, hadde fått regning men ikke lagt merke til den siden jeg var på ferie.

Har nok fått purringen også men denne har jeg av en eller annen dårlig grunn bare glemt.

Nå fikk jeg brev fra Lindorff om at lånet er sagt opp og at de krever inn penger.

Prblemet er at jeg haddebetalt inn 15000 til kredittkortselskapet før dette brevet kom, men jeg har jo ikke nok penger til å betale hele regningen hod Lindorff. Noen som vet om man kan få nedbetalingsavtale hos dem eller noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har et kredittkort hvor jeg hadde gjeld på 30000, hadde fått regning men ikke lagt merke til den siden jeg var på ferie.

Har nok fått purringen også men denne har jeg av en eller annen dårlig grunn bare glemt.

Nå fikk jeg brev fra Lindorff om at lånet er sagt opp og at de krever inn penger.

Prblemet er at jeg haddebetalt inn 15000 til kredittkortselskapet før dette brevet kom, men jeg har jo ikke nok penger til å betale hele regningen hod Lindorff. Noen som vet om man kan få nedbetalingsavtale hos dem eller noe?

første virkedag etter helgen må du ta kontakt med de. Forklar situasjonen som den er.

De 1500 har antagelsvis gått i arbeid med avslutning av lånet og deres jobb. For hver dag du ikke tar kontakt så vil lånet øke.

Jo, du kan få til en avtale,men det betinger at du gjør noe aktivt selv. og slike avtaler er ikke billig. Om du kan få lån i banken, så blir det billigere for deg, slik at du får betalt ut Lindorf

Skrevet

Det kan jo hende innbetalingen din på 15.000 og brevet fra inkassoselskapet har krysset hverandre . Dvs at de ikke har fått med seg at du har betalt før de sendte brevet. Du må nok bare ringe de og snakke med de :)

Gjest L@dy i.i
Skrevet

Dersom saken er hos Lindorf så er det ikke noe problem å få en avbetalingsavtale hos de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...