Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Hvor ofte diskuterer/krangler du og kjæresten/samboeren/mannen? I mine øyne er i dette tilfellet krangling kjefting, smelling og usaklig drittslenging. Diskusjon er når du tar opp et problem som oppstår i forholdet, på en saklig og rolig måte. Pleier det å være samme problem for hver gang, eller forandrer det seg?
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 omtrent hver dag krangler stort sett om husarbeid, at samboeren min aldri er hjemme, at han tar lite initiativ osv....
Lissi Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 Hvor ofte diskuterer/krangler du og kjæresten/samboeren/mannen? I mine øyne er i dette tilfellet krangling kjefting, smelling og usaklig drittslenging. Diskusjon er når du tar opp et problem som oppstår i forholdet, på en saklig og rolig måte. Pleier det å være samme problem for hver gang, eller forandrer det seg? En gang pr mnd ca. Men da har det eskalert skikkelig. Er samme tingen vi krangler om enda. Krangler lite om husarbeid og filleting. Den tingen over er heldigvis ute av verden nå, så det blir spennende å se om kranglingen vår forsvinner samme vei.
gullet76 Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 Krangler aldri! Men diskutere kan vi gjøre - vi har jo ikke likt syn på alt her i verden akkurat. Men ikke noe gjentagende problem vi diskuterer.
Milly:) Skrevet 27. desember 2008 #5 Skrevet 27. desember 2008 Diskuterer hver dag, omtrent. Krangler kanskje en gang i uka. Mer "alvorlig" krangel kanskje annenhver måned. Det er som regel forskjellige ting hver gang, og ofte bare at vi trenger å blåse ut litt frustrasjon.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. desember 2008 #6 Skrevet 28. desember 2008 Jeg krangler omtrent aldri med samboeren min slik du beskriver krangling. tror alrdi vi har skreket eller slengt dritt til hverandre. MEN diskutere det kan vi! ofte de samme tingene som gjentar seg, men går litt i perioder. som oftest er hovedgrunnen at en av oss er trøtt eller sliten og blir lett irritert av ingen grunn.
Gjest lim Skrevet 28. desember 2008 #7 Skrevet 28. desember 2008 Har vært sammen litt over to år, bodd sammen i ett år, nå er han i militæret, så ser ham ikke så ofte for tiden. Det gjør nok sitt til at vi ikke krangler så ofte. Gjennomsnittlig krangler vi kanskje tre-fire ganger i året? Det har handlet om fyll (han lover meg å komme hjem og ha skikkelig fyllasex, men blir alt for full, klarer generelt ikke begrense pengeforbruket på byen, eller at han blir sur for ting han feiloppfatter i fylla, og så skjønner ikke jeg hva som har skjedd før det har utviklet seg til en skikkelig krangel), røyking, og et par ganger at han var for dårlig til å gi meg oppmerksomhet, noe som medførte at jeg ikke klarte å tro på at han virkelig var glad i meg. Nå for tiden tror jeg alle disse tingene er fikset Så skjer det oftere at jeg blir frustrert og gråter pga forholdet vårt, men da er det ikke ham jeg er sint på, bare situasjonen generelt, og han bare trøster og forsøker å få meg til å se ting på en annen måte, så det er jo ikke krangling. Disse episodene skyldes nesten alltid en av to ting; den jævla røykinga hans (men han har sluttet nå, og herregud så deilig det er!), eller at han er i militæret og jeg er elendig til å takle at han er borte lenge av gangen. Men nå er han stasjonert nærmere hjemme, så forhåpentlig blir det slutt på gråtinga en stund nå Det skjer kanskje månedlig. Diskutere gjør vi minst ukentlig, jeg leser mye rart og er blitt veldig opptatt av kommunikasjon, og snakker ofte med ham for å forsikre meg om at han ikke går og irriterer seg over ting ved meg uten å si fra, og ettersom "alle" sier forelskelsen går over etter to år har jeg snakket med ham om det og forsikret meg om at han vet at følelsene kan forandre seg på denne tiden, uten at han trenger å forlate meg av den grunn, og lignende. Begynner å bli redd for at han skal bli lei av at jeg skal prate om alt mulig rart, men har jo sagt han må si fra når han er lei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå