Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Og det gjelder damer også. Når dama blir for gammel, da er det på tide å kvitte seg med henne og skaffe seg en yngre utgave. Når hun har blitt for gammel i gjen så får vi kvitte oss med henne også. Derfor kan det være lurt å gå på noen veldig unge, for eksempel ei rundt 20 år, da varer hun i ca 20 år. Er hun 30 så varer hun kun i 10 år, da blir det litt for ofte kasting. Å kaste ting, spesielt noe man har hatt ei stund er jo aldri noe morsomt så om man finner ei på 18-23 når man selv er i 20-årene så vil man jo være i 40-årene når hun er gammel, da blir det en ny runde. Så har man flaks så trenger man ikke å skaffe en ny dame mer enn 4 ganger. Man må jo ikke ha en ny med en gang heller. Med andre ting, som for eksempel møbler så er det jo viktig å kjøpe nytt når man kaster det så man har en plass å sitte, men med damer så er det bare fint å vente for fitte kan man jo alltids få seg, selv uten å ha kjæreste. Selv om dame er best da. Jeg lever etter denne regelen. Nå er ikke jeg så gammel da så har bare ei dame og hun er fortsatt ung. Tenker ikke så mye på at jeg en dag må hiv hu ut. De fleste tenker nok ikke sånn når de nettopp har fått ny tv heller. Men dagen den kommer jo. Men får nå bare håpe at jeg klarer å kaste henne da. Er litt redd for at det skal bli for vanskelig da jeg har blitt så glad i henne. Blir jo litt dumt med huset fult av damer opp i gjennom årene, og da blir mamma sint. Jeg husker hvor sint hun ble da det lå leker strødd rundt i huset da jeg var barn. Hun kastet til og md noen uten å spørre. Tenk om hun gjør det med damene. Tenk om hun kaster feil dame da, den nyeste? Husker hun gjorde det med en leke. Det var ikke lett å være meg de siste ukene da for det var en leke jeg var svært glad i. Men nå er jeg voksen så å kaste ting som blir for gammelt burde jeg klare nå. Det er jo bedre det, enn at mamma skal gjøre det for hun kan jo ta feil og kaste den nyeste dama.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå