Purple Diamond Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Skal snart farge og stripe håret. Lurer derfor på hvilken shampo og balsam jeg bør bruke. Er det slik at produkter til farget hår gjør at fargen holder seg finere og lengre enn med produkter til f.eks. normalt hår? Har prøvd både det ene og det andre, og egentlig funnet ut at det er det samme hva jeg bruker. Hvilke erfaringer har dere? Går det an at jeg bruker "vanlig" shampo og balsam og heller bruke kur til farget hår? Er litt forvirra... Når jeg har hatt farget hår har jeg brukt Wella Color Protection shampoo og rinse. Synes de har vært gode, men ikke noe bedre enn andre shampoer for normalt hår o.l.
Purple Diamond Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 27. desember 2008 PS: Sist jeg var hos frisøren sa hun jeg burde bruke en rensende shampo (har tørr hodebunn og får ganske fort fett hår, så stemmer nok at jeg bør bruke denne) og en balsam for farget hår. Men synes frisørshampo er så fryktelig dyrt... (Nei, har ikke så lyst å kjøpe på nettet.)
mari4ever Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 (endret) PS: Sist jeg var hos frisøren sa hun jeg burde bruke en rensende shampo (har tørr hodebunn og får ganske fort fett hår, så stemmer nok at jeg bør bruke denne) og en balsam for farget hår. Men synes frisørshampo er så fryktelig dyrt... (Nei, har ikke så lyst å kjøpe på nettet.) Rensende sjampoer får du egentlig bare hos frisøren. desverre. men hvorfor ikke bestille på www.cheapsmells.com? Dette er en Britisk side med gode priser:) ligger på rundt 8-9 pund. du sparer jo vertfall 200 kr på dette om ikke mer,enn hvis du vil betale ca 270 kr for en flaske i norge Endret 27. desember 2008 av mari4ever
Purple Diamond Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. desember 2008 Rensende sjampoer får du egentlig bare hos frisøren. desverre. men hvorfor ikke bestille på www.cheapsmells.com? Dette er en Britisk side med gode priser:) ligger på rundt 8-9 pund. du sparer jo vertfall 200 kr på dette om ikke mer,enn hvis du vil betale ca 270 kr for en flaske i norge Ja, kanksje det! Takk for tips, den siden skal jeg sjekke;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå