Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Først vil jeg bare be om å ikke få noen lumpne/spydige svar på innlegget mitt. Det orker jeg ikke.

Sitter her og har det skikkelig vondt med meg selv. Er ganske nygift, har vært sammen med mannen min i 7 år, og har en 3-åring sammen.

Jeg synes vi har det bra. Det har gått opp og ned til tider, men vi har jo nå valgt hverandre. Så igår blir mannen min skikkelig forbannet. Det ligger sex i luften, og vi er sånn litt igang da han ber meg gå og ta på sexy undertøy. Jeg avslår, og han bli kjempesur og er det ennå. Han sier han er drittlei å alltid ta initiativet til sex, og at jeg ikke ofte nok pynter meg eller gjør meg ekstra lekker for ham. Han sier direkte at dette kan han ikke leve med.

Jeg på min side blir ganske fortvilet. Jeg elsker ham jo. At jeg ikke tok på sexy undertøy i går kveld var fordi jeg følte at den magiske stemningen ble brutt. Er enig i at jeg kan bli flinkere til å ta på pent undertøy. Skjønner at det er viktig for ham. Ja, jeg tar sjelden initiativ, men det er fordi jeg føler at jeg ikke får sjansen. Han gjør det jo han! Nå hadde vi ikke hatt sex på en uke, og jeg syntes det var skjønt for da kunne jeg opparbeide lyst til å ta initiativ. Det hadde jeg jo også gjort hvis ikke alt hadde blitt ødelagt i går. Antakelig har vi et litt ulikt behov sånn hyppighetsmessig, men det må det da være mulig å møtes litt på midten for?

Jeg blir så lei meg, og egentlig ganske skuffet over at han ikke har tatt opp dette skikkelig tidligere. Han har nok hintet litt, men en sånn skikkelig prat har vi ikke tatt. Synes at det er noe vi iallefall burde tatt før vi giftet oss. Nå er jeg jo redd vi blir skilt før ett år er gått.

Hvordan i all verden løser jeg dette?

Karen

Videoannonse
Annonse
Gjest mattahara
Skrevet

heisan..

Skjønner åssen du har det!! Jeg går igjennom noe av det samme nå.. Har skrevet om det her å fått noen gode råd..(innlegget heter trobbel).

Men det jeg er glad for er at sammbon min sa ifra (selv om han var full å det tok noen dager) Nå prater vi åpent om det..Viktig for både han og meg.. Han savner det at jeg ikke tar iniativ, men nå de siste dagene har vi fått et bedre og åpnere forhold til sex. Jeg har vel ikke tenkt over så mye på hans behov i forlhold til mine..

Rådet mitt er å ta tak i han å snakk sammen om hva som tenner deg og hva som tenner han.

Ikke tenk sånn at dere kommer til å bli skilt, det er vel litt drastisk

Prat sammen om det... Det er min erfaring( å den er ganske fersk he he)

ønsker deg lykke til

Klem fra Mattahara

Gjest Anonymous
Skrevet

Det hjalp utrolig å lese innlegget ditt!

Jeg tror jo også at det er litt slik at menn og kvinner er opptatt av ulike ting. For meg betyr det jo ikke noe om han er pent sminket eller har tatt på seg pen truse:-), derfor tenker jeg kanskje ikke tilstrekkelig på at dette nettopp er viktig for ham. Han på sin side blir lei seg fordi han tror at jeg ikke liker ham siden jeg ikke føler behov for å pynte meg ekstra.

Det er nok litt som flere nevner her en ide å ta seg selv i nakken. Når man har vært sammen i flere år, så er det lett at ting blir rutine og man glemmer å anstrenge seg litt.

Karen

Gjest mattahara
Skrevet

hei igjen :)

Ja dette med å " pynte seg" er visst viktig for gutta!! Min sambo sier at samme hvor dårlig råd vi har er det bare å kjøpe undertøy :D men sexy da he he nytter ikke med bombe truser nei..

Men som jeg tenker er at det ikke akuratt turn on med utvaska boxere heller da... Så disse gutta får gå litt i seg selv også....

For å være helt ærlig så hater jeg å kjøpe undertøy.. stå i prøve rommet å prøve bh`er er pyton... Man drar jo med seg et kobel med inn å så passer ikke halv parten engang, det er jo ikke lekkert med dobbelt pupper heller :hoho:

mattahara

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...