Benteaf Skrevet 27. desember 2008 #1 Del Skrevet 27. desember 2008 Er vel det man kan kalles mer enn middels interessert i en type for tiden og har sååå lyst å sende ham en liten sms hilsen på nyttårsaften.... Han vet at jeg er interessert og vi har småflørta hele høsten, sendt en del sms også men alt er liksom veldig skikkelig, ikke over kanten på noen måte. Sendte ham en god jul sms som han svarte høflig og hyggelig på... lurer nå på hva jeg kan skrive i en nyttårsmelding. Hva skriver dere andre til typer/damer som dere er interessert i men som det ikke er blitt noe forhold med ennå? Tips mottas med takk !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2008 #2 Del Skrevet 27. desember 2008 Start sms'en med å skrive "Fellesmelding til alle venner....blablabla...godt nyttår blablabla...gleder meg til å se dere igjen i 2009". Da virker du ikke desperat, det kan se ut som om du har flere fisker i akvariet og det blir opp til ham om han vil svare eksklusivt til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Anni_* Skrevet 27. desember 2008 #3 Del Skrevet 27. desember 2008 Bare send melding du. Er jo helt normalt å ønske de man liker og er glade i et godt nyttår så det skulle ikke være rart at du sendte en til han også. Hvem vet, kanskje han sender til deg først? Om hva du skal skrive kommer litt ann på hva du selv ønsker å formidle gjennom sms'en, men kanskje noe sånt som "Heisann, ønsker deg et riktig godt nyttår! Skål med champagnen, nyt minner fra 2008 og se fram til et fantastisk 2009. Du har dessverre ikke annet valg enn å se fram til et par minner skal lages sammen med meg det nye året;) Haha, Skål!" okei, litt rar, er ikke så flink til å komme på tekster men noe i den duren hadde nok jeg prøvd på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2008 #4 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg er kjempe super duper forelsket i en men jeg sender ikke mms, han får gjøre det først, han vet hvor han har meg så da får han følge opp hvis han virkelig liker meg så godt;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2008 #5 Del Skrevet 27. desember 2008 Start sms'en med å skrive "Fellesmelding til alle venner....blablabla...godt nyttår blablabla...gleder meg til å se dere igjen i 2009". Jeg hater sånne upersonlige fellesmeldinger. Nå er det jo de færreste som faktisk skriver "dette er en fellesmelding", men iblant skjønner man det likevel. Som når man får godt nyttår-melding av folk man knapt kjenner. Hvis det var en jeg likte ville jeg tvert imot formulert meldingen slik at han skjønte at det IKKE er en fellesmelding. Fått med en eller annen småting som gjorde at han forsto den var til han. Eller noe så enkelt som "Hei Kjell, godt nyttår! :-)" Når ble det desperat å sende melding til en man liker, uten å late som det er en upersonlig melding til alle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente38 Skrevet 28. desember 2008 #6 Del Skrevet 28. desember 2008 Start sms'en med å skrive "Fellesmelding til alle venner....blablabla...godt nyttår blablabla...gleder meg til å se dere igjen i 2009". Da virker du ikke desperat, det kan se ut som om du har flere fisker i akvariet og det blir opp til ham om han vil svare eksklusivt til deg. Helt enig i dette. Dette kommer jeg også til å gjøre på nyttårsaften til ham jeg har i kikkerten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miau Skrevet 28. desember 2008 #7 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg synes egentlig fellesmelding blir både upersonlig og litt pysete En ting er å ikke virke desperat.. men synes ikke å sende en nyttårshilsen er desperat.. overhode nyttårs og julehilsner sender jeg til hvemsomhelst.. og sender ganske korte meldinger. Som "God jul!" , eller "Godt nyttår!". Korte meldinger er gjerne en god ting, da merker man om vedkommende skriver og dermed investerer ved å skrive lengre meldinger tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 28. desember 2008 #8 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Slette Endret 28. desember 2008 av Rexina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 28. desember 2008 #9 Del Skrevet 28. desember 2008 Nei, å skrive jule- og nyttårsmeldinger er ganske vanlig, og slett ikke desperat. Kommer til å gjøre det selv til alle kjente:) Er jo bare koselig. Han jeg dater nå skal få en personlig melding. Fellesmeldinger synes jeg er for pyser. Det er ikke koselig i det hele tatt, da ville jeg i stedet ikke fått nyttårsmelding:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå