Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrudde på TV-en sent på natta, og endte opp i mangel på noe annet å finne på opp med å sitte og se på TVshop. Synd å si det, men der var det faktisk mye som frista :fnise:

Men aller mest kanskje Proactive. "Det beste middelet mot kviser og uren hud" eller noe sånt, med noen ganske fine før- og etterbilder.

Noen som har kjøpt og testet? Resultatene - bra? Dårlig? Tilstedeværende i det hele tatt?

Burde jeg la meg lure og bestille? Jeg må si det hadde vært fint å ha bra hud. Veldig fint.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg burde kanskje ikke svare for jeg kan ikke si så mye om akkurat hvordan disse produktene virker på huden, men ville gi en tilbakemelding likevel fordi jeg selv "bet på" for noen år siden og bestilte Pro Active-pakka. Husker ikke helt hva som var der, men det var både renseprodukt/er og krem. Jeg ga opp å bruke det etter få dager fordi det sto veldig tydelig at man ikke måtte bruke noen andre typer produkter/merker + at man skulle bruke Pro Active-produktene morgen og kveld.

Dette med at man ikke skulle bruke andre produkter kan jo like gjerne være et salgsfremmende tiltak fra deres side som et nødvendig onde for å få resulatater - ikke vet jeg, ikke får man sjekket det heller. Videre var det dette med hvordan og når det skulle brukes som tok litt piffen fra meg - husker ikke nå alle detaljer, men husker i hvert fall at det var såpass omfattende at jeg som sagt etter få dager "ga opp". Dessuten ble min hud veldig tørr og stram og det var vel også en sterk medvirkende årsak til at jeg følte behov for å spe på andre kremer.

Summa summarum - jeg fortsatt disse flaskene i skapet og de har stått der leeeeenge... En annen ting er at jeg er skeptisk til TV Shop-produkter generelt. Har sett noen av de produktene folk har bestilt derfra og jeg har en oppfatning om de er langt unna den fantastiske fremstillingen som blir gitt på tv. Disse "showene" er litt for amerikanske etter min smak og jeg innbiller meg at mange ting fremstilles som langt mer "fantastic" enn hva det er. Men det er min personlige mening da!

Mht. hudpleie av uren hud tror jeg det finnes mange gode merker i handelen - også fra nettbutikker - som er langt greiere og bedre å bruke enn Pro Active. Kan godt være at Pro Active faktisk fungerer bra, men andre produkter er lettere å få tak i enkeltvis, du kan supplere med det du trenger etc. Hvis du søker litt på forumet på kviser, uren hud etc. vil du finne mye bra info.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...