Gjest Gjest_jerry_* Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 ja, spørsmålet er jo klart.. jeg mener i slike situasjoner hvor man vet at mannen (eller kona så klart, men mannen er klassikern ..)er utro feks på byen, og ganske ofte. så klart det ikke er så enkelt som å bare gå, men.. det er jo jammen meg respektløst av den utro parten. føler nesten at det er litt "akseptert" hvertfall her jeg kommer fra. det gjøres ikke akkurat bak lukkede dører alltid. så de kan jo ikke være redde for å bli tatt heller
Nabodama Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 Hvis mannen hadde hatt et så lettvindt syn på forholdet vårt at han hadde vært utro på byen flere ganger, så hadde jeg gått ja. Det er atskillig bedre ting en kan finne på i livet sitt enn å holde sammen med en utro mann. Det koster mer enn det smaker!
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 Da lurer jeg på hvor du kommer fra, for noe slikt er helt uhørt her jeg kommer fra. Hadde min mann vært utro, som så kun én eneste gang, hadde jeg forlatt han uten å tvile. Det har hendt en gang før, med en eks, og jeg angret ikke et sekund på at jeg gikk.
Prikketekoffert Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 Nå vet ikke jeg hva dere definerer som utroskap, men ekskjæresten min presterte å kline med ei annen jente. Jeg tilga han, og følte det var det riktige for meg.. ..MEN.. det forholdet gikk jo på dassen, og jeg føler virkelig i ettertid at ting som det skadet forholdet vårt. Jeg kommer aldri mer til å godta sånt. Jeg fortjener fasiken meg bedre!
Gjest Gjest_jerry_* Skrevet 27. desember 2008 #5 Skrevet 27. desember 2008 Nå vet ikke jeg hva dere definerer som utroskap, men ekskjæresten min presterte å kline med ei annen jente. Jeg tilga han, og følte det var det riktige for meg.. ..MEN.. det forholdet gikk jo på dassen, og jeg føler virkelig i ettertid at ting som det skadet forholdet vårt. Jeg kommer aldri mer til å godta sånt. Jeg fortjener fasiken meg bedre! jeg mener først og fremst sex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå