Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har menssyklus som går over akkurat en kalendermåned + en uke. Jeg hadde mensen 29. mars og skulle da egentlig ikke ha mens igjen før ca. 5. mai. Men plutselig 27. april fikk jeg vondt i magen og begynte å blø. Jeg blødde i to dager. Det jeg lurer på er om dette kan ha vært en spontanabort. Er det noen som har vært borti noe lignende? Altså, jeg hadde jo i så fall ikke vært langt på vei, men det kunne jo kanskje være noe som hadde festet seg som det gikk galt med. Lurer litt på om det er noe jeg gjorde som kunne forårsake det, men kan ikke skjønne hva det skulle være. Uansett er jeg gravid nå, med termin i februar (ut i fra blødn. 27. april) og gleder meg veldig. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor kraftig var blødningen?

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er noen som får en mensaktig blødning 1-2 ganger etter at de har blitt gravid. Kanskje det var det du hadde, sånn at du egentlig er 1 mnd lengre på vei?

Gjest Anonymous
Skrevet

Blødningen var som en kraftig mensblødning.

Jeg har vært hos lege og han mener jeg kun er ca. 8 uker på vei, ut ifra størrelse på livmor.

Skrevet

Under mitt første legebesøk som førstegangsfødende, trodde legen jeg hadde termin en HEL mnd før den terminen jeg fikk ved ordinær UL.

Jeg hadde også kraftig blødning en dag pluss litt blødning dagen etterpå før jeg visste jeg var gravid. Altså en festeblødning.

Slik jeg ser det har du enten hatt en SA, er mer på vei enn antatt, eller har rett og slett hatt en freakblødning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...