Gjest Fortvilet mann Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Sliter fælt her og håper noe kan hjelpe meg. Min kone har begynt å like en annen mann på jobben sin. Hun har etterhvert fortalt meg dette etter at jeg har maset på henne om at noe er galt den siste mnd. Vi er gift har 2 barn sammen og hun hadde 1 fra før som jeg har vært helttids pappa for siden hun var 1 år. Hun sier hun ikke vil skilles men greier ikke bli kvitt disse følelsene sine. Hun sier hun elsker meg og er glad i meg men hun liker han bedre enn hun burde. Hun har gjort dette i 2 mnd. Hun tror at han liker henne også. Hva gjør jeg
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 Huff, føler med deg! Jeg vet desverre ikke hva du kan gjøre. Annet enn å være så forståelsesfull og imøtekommende du kan ovenfor henne, uten å gå på akkord med dine egne følelser og tanker om hva som er riktig og galt. For denne situasjonen er det tross alt din kone som må løse, ikke du. Det er hun som sitter på disse følelsene, og hun som må ta en avgjørelse og bestemme seg (for det kan du kreve - at hun tar en avgjørelse, og velger enten han eller deg).
TessaRosa Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 Man møter noen ganger mennesker man har bedre kjemi med enn andre, den følelsen kan ofte blandes med forelskelse. Ikke lett å vite hva man burde gjøre, men muligens lurt å bytte jobb dersom følelsene blir sterkere. Det skal sies at disse følelsene ofte går over etter hvert.
gullet76 Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 Føler med deg Dette er en av de situasjonene jeg gruer meg til å havne oppi. For på et eller annet tidspunkt så vil den ene eller andre møte noen de har god kjemi med og blir betatt av... Hun ønsker åpenbart ikke å forlate deg selv om hun har disse følelsene. Men hun må selv ta avstand fra følelsene for denne mannen. Evt bytte jobb hvis hun ikke kan unngå han i jobbsituasjon. Disse følelsene vil gå over så lenge de ikke får næring. Ellers fokuser på det gode dere har sammen. Hvis du overøser henne med frustrasjon og vonde følelser, vil hun kanskje trekke seg unna.
Gjest fisk Skrevet 27. desember 2008 #5 Skrevet 27. desember 2008 Enig med de andre her, MEN! Sørg for at hun ikke går over dine grenser og behandler deg som en selvfølge, et inventar eller en tøffel....! Du kan godta en periode med avstandsforelskelse, de har en tendens til å buklande ganske kraftig. Men ikke laaaang tid med beiling, flørting, småklining, avstandstaking til dere hjemme, hemmelig kommunikasjon osv. Da manner du deg opp og hiver kjerringa på dør!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå