Gjest Gjesterr Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Ja, nå vil jeg at alle damene (også mennene vis dere vil) skal tegne en strek med bruk av "_" Eksempel: "_______________________________________" Dere skal da tegne streken også sette feks "15cm" på enden av streken, så får vi gjort unna dette med øyemål og penisstrørrelser;) HUSK, IKKE juks...det ødelegger bare moroa:P
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 Hørt om fontstørrelse og skjermstørrelse?
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 Morsom ide, men den vil ikke fungere da folk sitter på forskjellig oppløsning på skjermene sine, en lang penis her kan bli halvparten hos deg
Stillest vann Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 (endret) Hm, det har ikke falt deg inn at _ ikke nødvendigvis vises likt på din skjerm som på min? Ikke det, nei. Edit: Så at det kom et par svar før mitt - godt det er noen her som bruker "det rette huet" til å tenke... Endret 27. desember 2008 av Stillest vann
Kosemose Skrevet 27. desember 2008 #5 Skrevet 27. desember 2008 Hva er dette for noe? I den grad noen kvinner er veldig opptatt av størrelse og lengde så er det vel ikke antall cm i seg selv de er opptatt av? Det er vel mer følelsen av "stort" vil jeg tro?
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2008 #6 Skrevet 27. desember 2008 Ja, nå vil jeg at alle damene (også mennene vis dere vil) skal tegne en strek med bruk av "_" Eksempel: "_______________________________________" Dere skal da tegne streken også sette feks "15cm" på enden av streken, så får vi gjort unna dette med øyemål og penisstrørrelser;) HUSK, IKKE juks...det ødelegger bare moroa:P Fascinerende. Her har vi altså en mann som har så store komplekser for sin penis at han forsøker å innbille seg selv at penisen hans egentlig ikke er så liten som han selv tror/frykter (og som kvinnelige bekjentskaper muligens har påpekt), ved å forsøke å bevise at alle kvinner har dårlig øyemål, og dermed ikke kan brukes som noen mal på hva som er lite eller stort. Videre påstår han indirekte at alle kvinner er veldig opptatt av penisstørrelser, men forsøker å spøke det hele vekk ved å slenge på noen fjortissgeiper. Kvinneguiden.no på sitt beste!
Gjest den_gjesten Skrevet 29. desember 2008 #7 Skrevet 29. desember 2008 ehm... kunne du ikke heller bare tatt et utgangspungt i en halv liter cola flaske (norsk) etter som denne MINST sannsylig vil bli endre av cocacola korporasjonen. Fra fjortiss snakk til kansje som har noe med det du vil fram til ? Alle har forsjellige "øyemål" og det blir påvirket etter hva du ser på, alt etter avstanden du ser på det, hvilken vinkel du ser det fra og hva du ser før du skal ta et øyemål av uansett gjenstand. Så er det på en måte ei jente kan måle en penis som ikke gutter kan, så er det det og få den inn i seg, på denne måten får vel hun vite MYE bedre om den er lang og tykk en det en Hetrofil mann noen gang kan finne ut, uten og bli lit tvilsom ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå