Gå til innhold

Skal du bytte noe?

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag åpner butikkene igjen. Skal du bytte noen av julegavene du fikk? Hva, i så fall?

Her må vi bytte en dvd vi har fått dobbelt av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To av barna fikk klær i for liten str, så de skal byttes. Ellers ingen verdens ting.

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Jepp, skal bytte superundertøy jeg fikk av broder'n. Er vel hvertfall 3 år siden jeg brukte størrelse medium :)

(også måååå jeg bare klage litt og da... Han som ikke kunne komme innom før jul, fordi han måtte jobbe hver dag og ikke hadde tid til å reise hitover... Vel, gaven min er kjøpt på et senter rett ved oss :roll: )

Skrevet

Jeg skal bytte en sil og et dørslag som jeg fikk dobbelt opp av (har jeg klagd såå mye over at jeg ikke har det altså? :ler: )

Mannen skal bytte et sett med ullundertøy (fikk to).

Ungene skal bytte et putteboksleke. Jeg kjenner ungene mine - den leken kommer bare til å ligge omkring og aldri bli lekt med ;)

Skrevet

Jeg skal bytte ei bok jeg fikk dobbelt av, ellers er jeg fornøyd med gavene jeg fikk

Gjest Pupsilure
Skrevet

Jeg skal bytte:

En stelton brødpose (har en fra før som vi ikke bruker)

En genser som samboeren min fikk (dame-modell :fnise: )

4 sett med sengetøy i feil størrelse (vi har dobbeldyne)

Et ullpledd (vi har to fra før)

En nattkjole (bruker ikke nattkjoler, men den var ganske søt)

En topp fra B-young

Skrevet

Her skal det byttes en dvd som vi fikk to av. I tillegg skal jeg bytte en platespiller jeg fikk. Jeg ønsket meg en rimelig platespiller med innebygd høytaler til et par-tre hundrelapper. Bare sånn at jeg kan få spilt de gamle platene mine. Isteden fikk jeg en kjempedyr platespiller med USB-port som er ment for å spille over platene til CD. Fancy og fint, men ikke det jeg tenkte, så den skal byttes.

Skrevet

Jepp.

Fikk en portable dvd player, bytter i en ipod. :)

Den spilleren jeg fikk fungerte ikke skikkelig så den må byttes uansett. Jeg trenger ikke en portable dvd spiller, så jeg bytter i en ipod som jeg heller ønsker meg. Har snakket med min bror om det (han jeg fikk den av) og han sier det er helt i orden. :)

Skrevet

Fikk ikke dobbelt opp av noe i år så da blir det ingen bytting.

Skrevet

Jeg fikk en Star Wars-triologi jeg også fikk til bursdagen min. Men jeg får ikke byttet den enda, ettersom jeg må tilbake til Bergen og hybellivet for å komme i nærheten av den butikken boksen er fra.

Skrevet

Jeg skal bytte en rød løper vi fikk, for den passer ikke inn her. Ellers er jeg/vi fornøyd med gavene :)

Skrevet

Jeg skal bytte en bok jeg fikk to av. Ellers er det ingenting som trenger og byttes.

Skrevet

En ring som var altfor stor (men fin, så bytter bare til en annen størrelse), og så fikk vi en dvd vi har fra før, men den tror jeg heller vi gir videre til noen.

Skrevet

Jepp! Skal definitivt bytte gåstaver og hodelykt! (Til hverdags rekker jeg max. en tur i døgnet og da ville det være det reneste dyreplageri å a) utelate hunden eller b) stikke den med en skistav fordi den er gammel og ikke lar seg kombinere med rask stavgang). Tror vi heller satser på å kjøpe enda mer refleks slik at vi i hvert fall er synlige der vi kreker oss frem! :ler: (Hodelykt forvirrer jo bare de stakkarene som kjører bil. Jeg synes i hvert fall det kan oppfattes som så mangt når jeg selv kjører...).

Skrevet

Jeg skal bytte et vinglass som jeg fikk i feil str. Jeg har et sett som jeg samler på.

Men jeg skal også bytte en DVD som jeg hadde fra før. Vet ikke helt hvilken film jeg skal bytte den til men får se hva jeg finner.

Skrevet

Vi skal bytte to bøker som vi allerede har, et spill til Playstation og en bukse som var for kort til meg.

I tillegg må vi gå gjennom klærne Lillegutt fikk en gang til og sjekke. Byttet lite av barselgavene, med det resultat at mye av genserne / skjortene max er brukt 1 gang.. :sjenert: Da synes jeg det er bedre vi bytter inn i klær som blir brukt - og det kom endel gensere denne gangen også gitt :)

Skrevet

Ja, jeg skal bytte en sesong av en tvserie, fikk samme sesong jeg fikk i fjor(samme person). Så bytter da til den sesongen jeg mangler :)

Ellers er jeg fornøyd med alle gavene.. :)

Skrevet

En Kari Traa-hals. Synes det var kjedelig med brun ull, jeg ønsket meg en i farger og mønster.

Skrevet

Skal bytte ein brødkniv i ein anna type kniv, sidan vi allerede har fleire brødknivar. Ellers ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...