Grace Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 Noen som vet om det blir tatt celleprøve ved IVF som vanlig prosedyre?
Harlekin Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 Jeg ble ikke tatt celleprøve av, så ikke såvidt jeg vet. Men dersom du vet at det er lenge siden sist du tok celleprøve, kan du kanskje be om å få en hos legen din før forsøket? Greit å få gjort, liksom. Jeg skulle hatt oppfølgingscelleprøve nå i januar (etter laseroperasjon for noen år siden), men den ble utsatt til sommeren fordi jeg er gravid nå og legen ikke ville "herje mer der nede". Uansett blir man herjet nok med under IVF!
Kylling Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 Det ble ikke tatt av meg. Ikke i svangerskapet engang (enda), selv om det er fire-fem år siden sist.. Skal dere i gang igjen?
Grace Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. desember 2008 He he nei, jeg fikk et brev fra kreftregisteret eller noe sånt om at det ikke var registrert prøve på meg på endel år så jeg burde få tatt det. Men jeg trodde kanskje jeg tok det før IVF`n LItt tidlig med en til syns jeg.
Lillie Skrevet 28. desember 2008 #5 Skrevet 28. desember 2008 Jeg fikk beskjed fra ivf-avdelingen om å ta celleprøve hvis den forrige var eldre enn 2 år.
Gjest ønskebarn Skrevet 29. desember 2008 #6 Skrevet 29. desember 2008 legen vår tok en celleprøve under første undersøkelsen/timen vi hadde på sykehuset.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. desember 2008 #7 Skrevet 30. desember 2008 Jeg måtte ta med bekreftelse på at celleprøve vart tatt i løpet av siste 12 mnd og at denne var ok. Vi går hos nordica
Kvist Skrevet 30. desember 2008 #8 Skrevet 30. desember 2008 Ble ikke tatt noen celleprøve av meg heller, hverken under utredningen eller i forbindelse med laparaskopi, AIH eller IVF. Når jeg tenker meg om har det vel egentlig aldri blitt tatt en sånn prøve av meg... det skal jeg be om at blir tatt når jeg ikke er gravid lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå