Gå til innhold

Bryllupsreise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ønsker å reise på bryllupsreise, men har ikke verdens største budsjett. Vi ser for oss ei lita uke/en lang weekend. Roma, Berlin og Dublin er uaktuelt da vi ønsker å dra et sted ingen av oss har vært før.

Derfor lurer jeg på om noen av dere har tips til hvor vi bør reise, og gjerne ting å gjøre på reisemålet.

Håper dere kan være behjelpelige med deres erfaringer. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke verdens mest bereiste person. Jeg vil bare tipse deg om å legge denne inn på reiseliv også. Det er mange som har reist over halve kloden, som nok kan gi deg kjempegode tips. Mener en heter Bård. Han har reist enormt mye med sin kone.

Gjest Pupsilure
Skrevet

Vi skal en uke til Antibes, i sør-frankrike. Ligger mellom Nice og Cannes. Har funnet bra overnatting (4 stjerner) til ca 4500 for en uke! Med kjøkkenkrok, og svømmebasseng. Det er kort vei til Cannes og Nice, så vi skal inn dit flere dager, og også en dag til Monaco. Det er visst noe slags akvarium/badeland i nærheten også, med delfiner :) Og fine strender.

Skrevet

Barcelona :rødme: Kjempefin by, mye bra kunst, utrolig god mat og vin. Rett og slett god steming og stas! Nå er jeg veldig forelska i B jeg da så kanskje litt inhabil- synes forøvrig at Paris kan gå og legge seg, ikke spesielt begeistra.

Skrevet

Vi drar til Praha. Kunne godt tenkt meg London (min favorittby!) eller Barcelona (spennende og eksotisk med en drøss av tilbud), men ingen av oss har vært i Praha. Det blir operaturer og øl, ser jeg for meg. En fin helg med avkobling etter bryllupet.

Skrevet

Med mindre dere skal reise midt på sommeren:

Hva med Marrakech? Norwegian flyr direkte fra Oslo - utrolig spennende by - og rimelige hoteller. Mye å se - men kan også bade og slappe av og er mildt klima hele året.

Skrevet (endret)

Vi har bestillt reise til Kefalonia(greske øyene). Vi fant et fantastiskt fint Bed and breakfast villa som heter Villa dei Sogni, 80-90 euro natta....så er fly med apollo rundt 5000kr. for oss begge.....så hvis man regner det sammen er det rundt 11000kr. for oss begge i en uke.....

Kefalonia har en av de flotteste strendene i hellas, det er muligheter for gåturer, sikkel turer. slappe av og nyte flotte landet for å si det mildt..hehe :P

lykke til

Innlegget redigert.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...