Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik jeg tolker det (utifra det som du skrev), så ønsker han å tilbringe nyttårsaften med mange personer. F.eks. en reise eller en fest. Gå utifra at dere skal feire nyttår sammen, og spør om han har tenkt på hva dere skal gjøre. Hvis ikke, kan du jo komme med forslag.

"Monge" hørtes veldig barnslig ut, men var jo (som du selv skjønner) ikke myntet på deg personlig.

Gjest WildRider
Skrevet

Greit nok at han vil tilbringe nyttårsaften med mange folk, fest og fe og greier, men han inviterte deg ikke med seg til dit han skal?

Skrevet

Jeg hadde lagt mine egne planer. Er kjedelig å sitte hjemme alene hvis han finner ut av han vil på skiferie med fetteren sin og ikke gidder å invitere deg. I tillegg er jeg akkurat som deg, og liker å ha planene klare! Legg noen planer som du vet du kan avlyse på hvis du "må" det.

Skrevet

Det gjør du rett i. Greit nok at man ikke må sitte i fanget på hverandre hele tida om man er i et forhold, men det får nå være måte på å være uhøflig også. Sikkert lurt av deg å legge egne planer.

Skrevet (endret)
Sendte melding og spurte om jeg ikke skulle komme en tur i morgen, og jeg fikk bare et kort nei tilbake.. så nå gidder jeg ikke prøve lenger.. de siste dagene har han bare vært skikkelig drittsekk... nå får han komme å si unnskyld for å bli behandet som det her gidder jeg ikke altså....

Dette hørtes merkeligt ut! Når jeg leser det du har skrevet får jeg et inntrykk at han faktisk vil være sammen med kompissene sine alene.

Du spør om å komme til han en dag, å han svarer nei! :sukk:

Kan tenke meg han er i en liten fase hvor han kanskje er litt lei, eller at han er deprimert..... Dette var dumt :(

Forresten; Hvor lenge har dere vært sammen?

Og ja, legg egne planer ;) Da ser han hvor lite du "bryr deg" om at han skal/vil noe annet, og da tenker jeg han kommer til å undre :)

Endret av Betty89
Skrevet
Sendte melding og spurte om jeg ikke skulle komme en tur i morgen, og jeg fikk bare et kort nei tilbake.. så nå gidder jeg ikke prøve lenger.. de siste dagene har han bare vært skikkelig drittsekk... nå får han komme å si unnskyld for å bli behandet som det her gidder jeg ikke altså....

Uff, for en tosk!

:klem:

Skrevet

Han har ingen rett til å behandle deg som dritt uansett hvordan han har det!

Legg egne planer (slik at du slipper å bli alene og skuffet). Og skulle han komme til fornuft og vil finne på noe med deg, så får han heller sitte der med skjegget i postkassa. Vis han at du ikke slipper alt du har i hendene og ommøblerer filofaxen din når han har et "godt øyeblikk".

Ønsker deg en fin romjul og et godt nytt år!

Skrevet

Ikke finn deg i å bli behandlet slik som det ihvertfall.

Skrevet

Åpenbart at han sliter med noe om dagen. Så la han bli i hulen sin, ikke mas, legg andre planer - og la han komme til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...