Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:-)

Jeg drømte i natt at jeg giftet meg med en jeg ikke hadde noe forhold til men som jeg bare kjenner litt fra før,-plutselig bare sto vi i kirken og giftet oss.

Etter på gikk vi på festen som jeg skal på i morgenkveld.. Vi hadde det tilsynelatende veldig bra..

Nå har jeg vært alene i 3 år og savner noen å dele livet med så kanskje det er bare mine desperate ønsker som gjenspeiler seg i drømmene mine.

Noe som kan tyde drømmer her?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Tuppa_*
Skrevet
Hei:-)

Jeg drømte i natt at jeg giftet meg med en jeg ikke hadde noe forhold til men som jeg bare kjenner litt fra før,-plutselig bare sto vi i kirken og giftet oss.

Etter på gikk vi på festen som jeg skal på i morgenkveld.. Vi hadde det tilsynelatende veldig bra..

Nå har jeg vært alene i 3 år og savner noen å dele livet med så kanskje det er bare mine desperate ønsker som gjenspeiler seg i drømmene mine.

Noe som kan tyde drømmer her?

Tror drømmen muligens ikke er en "sanndrøm", men noe annet som din psyke prøver å fortelle deg. Kan være at din ubevisste jeg utrykker et ønske om dette? Ellers kan det bety noe annet som å inngå en annen type partnerskap av ikke romantisk karakter i og med at du forteller at du ikke har noe emosjonelt forhold til personen.

Fant dette på nettet isåfall:

Wedding

Dreaming about getting married or being in a wedding is relatively common. If your biological time clock is ticking away and you are anxious to get married, this dream may be a form of wish-fulfillment. However, a wedding or a marriage in a dream is a profound and very personal symbol. It usually represents the harmonious integration of the dreamer's personality or psyche (i.e. the coming together of masculine, feminine, shadow, anima, physical, spiritual, unconscious, or/and conscious components). The marriage in your dream may represent the union of the different sides of your own character. This is a positive dream symbol because it suggests a degree of self-awareness and integration. Many people dream about weddings during times of stress and difficulty. Based on superstition some cultures believe that dreaming of a wedding is a negative omen that generally represents a period of grief and possibly death.

Skrevet

Hei!

Og takk for svar! Ja det var en annen tolkning enn noe jeg fant på en norsk side. Jeg kom over at bryllupsymbol bl.a kunne tolkes som et dødsfall i familien. Er det som er så forvirrende med drømmetydning at det er så mange varianter!

Jeg får iallefall ikke håper det skjer noe i familien!

• 2 uker senere...
Gjest drømmetyder
Skrevet

du har nok helt rett i din egen tolkning, at du savner en å dele livet med. Å drømme deilige drømmer som dette, våkne opp med en følelse av å hatt det bra er noe som kan kalles en kompensasjonsdrøm, når man drømmer gode drømmer mens man i det virkelige liv føler savn på et så viktig område som kjærlighet. Av og til gir drømmene deg bare en vitamininnsprøytning på det psykiske plan :-)

Gjest Cederic Rueben
Skrevet

Drømmer er bare den Astrale Kropps reiser. Og opplevelser mens den psykiske kropp sover. Kan den Astrale kropp vandre fritt i noen timer. Før den må tilbake i den psysiske kropp når den vokner. Det er alt en drømm er det er bare den Astrale kropp som er ute på tur

ingen grunn til drømmetyding siden de betyr ikke noe.

Gjest VinglePetter
Skrevet
Drømmer er bare den Astrale Kropps reiser...........osv....

Jadda, og ellers har vi det bra?

Gjest Cederic Rueben
Skrevet
Jadda, og ellers har vi det bra?

Når jeg får medisinene mine så-...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...