Gjest Fugl Fønix Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 Jeg må kjøpe meg ett nytt strykejern. Det jeg har fra før er ett eller annet billig tull fra Phillips, som på max varme og med max press fra meg konsekvent nekter å fjerne skrukker. Det kan kanskje gå med på det dersom jeg bruker 20 minutter på hvert eneste plagg... Jeg har ikke råd til å bruke mer enn 500, men tar gladelig i mot anbefalinger :D
Tropehus Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 Jeg har et fra Tefal som jeg er veldig førnøyd med. Godt damptrykk og tungt nok til at man ikke må bruke energi på å presse. VELDIG enkel påfylling av vann i bakkant av jernet - kan bare holde den under springen - slipper å bruke sånn liten flaske. Tror det kostet 598 - 98 kr mer enn du mente du kunne bruke - men det anbefales virkelig! Det er hvitt og lysegrønt, men husker dessverre ikke modellnummeret.
Gjest Fugl Fønix Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 Da skal jeg se etter den i morgen. For alt jeg vet kan det jo hende jeg finner den på salg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå