Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 Jeg skal ta buss til en konsert i Sverige. Nå leser jeg på busselskapets sider at hvis man blir tatt ut til tollkontroll så kjører bussen og en må vente på neste. Men det kan vel ikke gjelde ved rent overfladisk kontroll,men bare hvis de finner noe og må holde igjen passasjeren? Det er jo flere timer mellom disse bussene, og hva hvis de er fulle og man ikke kommer med neste heller? Noen som har erfaringer med å bli stoppet, kan man virkelig bli reist fra bare fordi de skal se litt nærmere på bagasjen din?
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 Slapp av. Antar du er hvit norsk kvinne. Da blir du ikke tatt ut, og ihvertfall ikke holdt tilbake. Det er bare mørkhudete og unge hvite menn de tar.
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2008 #3 Skrevet 26. desember 2008 hvis de stopper deg så stopper de og hele bussen. Hvis du har med deg noe muffens er det klart du blir tatt til side og bussen eventuelt ikke gidder å vente på deg, men det er bare derfor.
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 hvis de stopper deg så stopper de og hele bussen. Hvis du har med deg noe muffens er det klart du blir tatt til side og bussen eventuelt ikke gidder å vente på deg, men det er bare derfor. Da går det nok bra, jeg har ikke planer om å ha med noe muffens. Ikke så mye som en muffins, en gang Hvordan vet de forresten hvilken bagasje som tilhører hvem på en buss? Må den merkes med navn som på fly?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå