Gjest Gjest_Else_* Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 Er det noen andre her som liker høye menn? Liker menn som har litt høyde, gjerne rundt 190. Jeg er selv 176 cm. Når jeg er på fest eller disco kan det virke som om det alltid er de som er 10 cm kortere som er ivrige. Å bruke høyhælet virker nesten som en magnet på de som er lavere en meg. Venninne mine er litt sinte på meg fordi jeg er så avvisende. Er det noen enkel forklaring på denne fikseringen? Skulle ønske jeg kunne lære meg til å ikke være så fokusert på dette. Dessverre så er menn på denne høyden i mindretall. Jeg overser fullstendig menn som er lavere, dessverre.
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 Er det noen andre her som liker høye menn? Liker menn som har litt høyde, gjerne rundt 190. Jeg er selv 176 cm. Når jeg er på fest eller disco kan det virke som om det alltid er de som er 10 cm kortere som er ivrige. Å bruke høyhælet virker nesten som en magnet på de som er lavere en meg. Venninne mine er litt sinte på meg fordi jeg er så avvisende. Er det noen enkel forklaring på denne fikseringen? Skulle ønske jeg kunne lære meg til å ikke være så fokusert på dette. Dessverre så er menn på denne høyden i mindretall. Jeg overser fullstendig menn som er lavere, dessverre. Det går egentlig helt greit det, ettersom jeg er avvisende til overfladiske kvinner.
Gjest Gjest_Else_* Skrevet 26. desember 2008 #3 Skrevet 26. desember 2008 Det går egentlig helt greit det, ettersom jeg er avvisende til overfladiske kvinner. Når menn har preferanser slik som store pupper osv, da er det helt greit. Når en kvinne ser etter noe spesielt, da er hun overfladisk eller billig. Typisk!
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2008 #4 Skrevet 26. desember 2008 Det er fremdeles lov å egne preferanser. Men fort deg å få en høy partner. Man vet aldri når det blir forbudt.
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2008 #5 Skrevet 26. desember 2008 Når menn har preferanser slik som store pupper osv, da er det helt greit. Når en kvinne ser etter noe spesielt, da er hun overfladisk eller billig. Typisk! Hvem er det som snakker kjønn her? Når ble det en del av kjønnskampen å være mest mulig nedlatende til det annet kjønn?
Kamikatze Skrevet 26. desember 2008 #6 Skrevet 26. desember 2008 [...] Når jeg er på fest eller disco kan det virke som om det alltid er de som er 10 cm kortere som er ivrige. [...] Er det noen enkel forklaring på denne fikseringen? [...] De har kortere avstand mellom hjerne og "gjerne".
Gjest Celina Skrevet 26. desember 2008 #7 Skrevet 26. desember 2008 Min er høy, og jeg slipper å ligge alene i sengen Korte menn
Jade Skrevet 26. desember 2008 #8 Skrevet 26. desember 2008 Hva mener du med avvisende? At du er direkte frekk mot dem? Eller at du ikke hopper til sengs eller blir sammen med dem?
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2008 #9 Skrevet 26. desember 2008 Jeg forstår i grunnen det TS snakker om her, for jeg opplever nøyaktig det samme selv. Jeg er 170, og liker også høye menn. Jeg har riktignok ikke et krav om at mennene må være 190, men i allefall over 180. Men hvem er det som alltid prøver seg? Jo, de under 175. Jeg har en profil på en dating side på nettet, hvor jeg har opplyst om bl.a høyden min. Og 98% av hendvendelsene jeg får der, er fra menn mellom 165 og 175. Det samme problemet er det ute på byen. Jeg lurer jo på hvorfor ikke disse mennene heller ser seg om etter damer i mere passende størrelse? Selv synes jeg det ser ganske komisk ut når mannen er ett hode kortere en dama. Det blir litt bakvendt, på en måte.
Gjest Pike--24 Skrevet 27. desember 2008 #10 Skrevet 27. desember 2008 Hvorfor gidder dere å lage slike krav egentlig? :klø: Det eneste dere oppnår med det er jo at dere går glipp av å bli kjent med mange fantastiske personligheter! Jeg forstår ikke hvorfor man skal gjøre det enda vanskeligere for seg selv enn det allerede er. Å sette opp slike overflatiske krav (for hvor høy en mann er spiller ærlig talt latterlig liten rolle, når alt kommer til alt) er bare å legge unødige hindre i veien for seg selv.
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2008 #11 Skrevet 27. desember 2008 Det er jo en kjensgjerning at små mennesker er som små hunder....aggressive og pågående.
Gjest Gjest_jenny_* Skrevet 27. desember 2008 #12 Skrevet 27. desember 2008 Hvorfor gidder dere å lage slike krav egentlig? :klø: Det eneste dere oppnår med det er jo at dere går glipp av å bli kjent med mange fantastiske personligheter! Jeg forstår ikke hvorfor man skal gjøre det enda vanskeligere for seg selv enn det allerede er. Å sette opp slike overflatiske krav (for hvor høy en mann er spiller ærlig talt latterlig liten rolle, når alt kommer til alt) er bare å legge unødige hindre i veien for seg selv. Gidder og gidder.. man har jo forskjellig smak og tenningsmønstre da, og er ikke alltid man kan styre dem. Jeg selv vil helst ha en mann som er høyere enn meg, er 183cm selv. Til nøds kan jeg ta en på samme høyde eller 1-2cm under, men da skal de være fantastiske folk Jeg synes lavere menn kan være flotte de, men for meg er det bare det at jeg vil føle meg litt "liten og nett" og ikke som et stort beist slik jeg gjorde hele ungdomskolen. Er han over 190 så kan jeg gå med litt hæler og uten å være høyest i lokalet alltid. Men lave menn er flotte de og, hadde jeg vært lav så hadde jeg ikke krevd at de skulle være over 180. Føler faktisk jeg støter lave menn litt fra meg jeg, jeg tror mange tror de ikke har sjangs (noe de forsåvidt har rett i) og noen føler seg litt små ved siden av meg. Men så har du jo de som ikke bryr seg om høyde i det hele tatt og de som foretrekker veldig høye kvinner.
Gjest cr Skrevet 27. desember 2008 #13 Skrevet 27. desember 2008 Ja, det er en enkel forklaring på fikseringen. Å være høy er generelt et attraktivt trekk. Både for kvinner og menn. Rent fysisk er man sterkere, og det er tilogmed en kobling mellom høyde og intelligens.
MonicaR Skrevet 28. desember 2008 #14 Skrevet 28. desember 2008 Jeg er selv 180 cm høy... Jeg har oppigjennom vært sammen med litt forskjellige menn - somoftest noen cm lavere enn meg selv. Man faller jo ikke for en person grunnet HØYDEN....!! Man faller jo for de kvaliteter mannen har... Det siste halvåret har jeg derimot innledet et forhold til en mann som er HØYERE enn meg - han er 190cm.... -Og JA - jeg må si at jeg virkelig liker å være lavere enn mannen. Føle meg litt liten og at han er "stor og sterk"... :gjeiper: Så jeg skjønner absolutt fasinasjonen over høye menn - men jeg skjønner ikke at det skal være et krav når det kommer til å finne en partner.... :klø:
Gjest Kresen på menn Skrevet 28. desember 2008 #15 Skrevet 28. desember 2008 Jeg er 173 selv, og har aldri vært sammen med noen som er lavere enn meg. Rundt 190 har alltid vært passende i mine øyne, og jeg har heller ikke hatt store problemer med å finne menn i den høyden. Da jeg sist gang var singel på slutten av 90-tallet og før jeg møtte min nåværende, så var jeg helt konsekvent på å ikke date menn under 185. Hadde ingen problemer med å finne dater, for å si det sånn. Kan godt ha elskere som er litt lavere enn kravet, men det skal mye til før jeg innleder et seriøst forhold til noen under 180. Må kunne gå med høye hæler uten å føle at jeg raver langt over typen min.
Gjest kresen på damer Skrevet 28. desember 2008 #16 Skrevet 28. desember 2008 Jeg er selv en mann på 190 og liker damer over 170. Jeg syns de er mer grasiøse og elegante da samt at ingenting er mer deilig enn å ta de lange slanke bena opp på skuldrene og skikkelig kjøre på i senga.
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2008 #17 Skrevet 28. desember 2008 Jeg er 173 selv, og har aldri vært sammen med noen som er lavere enn meg. Rundt 190 har alltid vært passende i mine øyne, og jeg har heller ikke hatt store problemer med å finne menn i den høyden. Da jeg sist gang var singel på slutten av 90-tallet og før jeg møtte min nåværende, så var jeg helt konsekvent på å ikke date menn under 185. Hadde ingen problemer med å finne dater, for å si det sånn. Kan godt ha elskere som er litt lavere enn kravet, men det skal mye til før jeg innleder et seriøst forhold til noen under 180. Må kunne gå med høye hæler uten å føle at jeg raver langt over typen min. Enig med deg, bortsett fra at jeg har hatt litt problemer med å finne menn. Jeg er UTROLIG kresen, så når gruppen av menn jeg kan velge i blir snevret ned til bare de over 185 så gjør det jo alt enda vanskeligere. Skulle ønske jeg tente på lavere menn, har møtt et par fantastiske karer som jeg likevel ikke var noe hypp på - garantert bare pga høyden. Jeg har klart å senke kravet til at han kan være noen cm lavere enn meg (minst 180 altså), fordi jeg er så utrolig kresen på alt annet at når man først møter en fyr som er PERFEKT bortsett fra at han er 2 cm lavere enn ønskelig så klarer jeg å ikke henge meg opp i det. Men egentlig har jeg altså ikke blitt mindre kravstor, men mer! Før var det fett bare han var høy og pen omtrent, nå er jeg så kresen på alt annet at jeg er blitt rundere i kantene akkurat når det gjelder høyde.
Gjest tg Skrevet 28. desember 2008 #18 Skrevet 28. desember 2008 Er mann på 198. Har det motsatte problemet. Finne damer på opp mot 180 Hvor er dere?
Mathilde89 Skrevet 29. desember 2008 #19 Skrevet 29. desember 2008 Er mann på 198. Har det motsatte problemet. Finne damer på opp mot 180 Hvor er dere? I'm Here!! Er 181 da, håper det ikke er noe problem ?
MonicaR Skrevet 29. desember 2008 #20 Skrevet 29. desember 2008 Er mann på 198. Har det motsatte problemet. Finne damer på opp mot 180 Hvor er dere? ...Er her jeg også... Er 180 cm høy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå