Gjest Anonym for anledningen Skrevet 22. juni 2003 #1 Skrevet 22. juni 2003 Jeg er så heldig at jeg har verdens beste venninner. :D Jeg fylte 30 år på fredag, og av diverse årsaker har jeg ikke hatt energi eller overskudd til å arrangere noen fest/markering, så dagen ble feiret i rolig former med nærmeste familie. I går hadde samboer invitert på middag på Bølgen og Moi, og da vi kom tilbake til leiligheten , og åpnet døra, sto det bursdagskake med tente lys i gangen. Inne i stua var det 20 mennesker som ventet! T.om en venninne som hadde reist i ens ærend fra Trondheim. Leiligheten var pyntet med ballonger og banner og alt som hører til. På kjøkkenet sto fat på fat med lekker hjemmelaget partymat. Det ble fest med en gang For en overraskelse. Jeg ble tatt totalt på senga. Ble så rørt at tårene trillet. Fikk masse flotte gaver, og en av dem var en dag på spa med de samme jentene. Gleder meg masse, jenter!! Denne tråden er en hyllest til gode venner!!
Redhead Skrevet 22. juni 2003 #2 Skrevet 22. juni 2003 Gratulerer med vel overstått bursdag!! Virkelig flotte venninner du har :D .
Gjest Anonymt bursdagsbarn Skrevet 22. juni 2003 #3 Skrevet 22. juni 2003 Takk for hilsen, Redhead. Det er sant, jeg har noen fantastiske venninner. Setter ufattlig stor pris på dem. Håper bare jeg er flink nok til å vise dette.
Salt Skrevet 22. juni 2003 #4 Skrevet 22. juni 2003 Supre venner du har, jeg er sikker på at du lever lenge på dette. Gratulerer med vel overstått
SuperNova Skrevet 23. juni 2003 #6 Skrevet 23. juni 2003 Flotte venner, ja. Og man har de vennene man fortjener, så du kan ikke være så verst selv. Gratulerer med vel overstått!
LilleBille Skrevet 23. juni 2003 #7 Skrevet 23. juni 2003 Heldige deg ... som har sånne venninner - som vil gjøre noe for å glede deg. (men det er kanskje et bevis på hva slags veninne du er ... ) (Ofte tenker man at man burde gjøre noe for å glede andre - men det er ikke alltid like lett å få gjort det....)
Gjest eminel Skrevet 23. juni 2003 #8 Skrevet 23. juni 2003 Så koslig venner du har!!! Gratulerer med dagen på etterskudd
Gjest Scampi Skrevet 23. juni 2003 #9 Skrevet 23. juni 2003 Guri meg for en heldiggris du er! Den kvelden ble nok et minne for livet! Jeg rusler også stille og rolig ut av tjueåra snart, men de fleste er på ferie når jeg har dag så jeg får feire i mange vendinger. Vel overstått! (Ps. var det forresten smertefullt å klive over grensa? )
Ruby Skrevet 23. juni 2003 #10 Skrevet 23. juni 2003 Hørtes ut som en bursdag du aldri kommer til å glemme. Venner er supre, ta godt vare på dem, det fortjener de!!! Gratulerer med vel overstått!!!
-zloty Skrevet 23. juni 2003 #11 Skrevet 23. juni 2003 Vel..generell debatt gidder jeg ikke starte over temaet "se hva mine venner har gjort for meg!" Prøver å ikke være grinebiter eller noe sånt..skjønner bare ikke poenget Kunne kanskje vært mer interessant å høre hva du har gjort for dine venner? Hmm kanskje under snikk snakk eller noe sånt.. ikkeivantform-zloty
Gjest anonymt bursdagsbarn Skrevet 23. juni 2003 #12 Skrevet 23. juni 2003 Hei! Takker for alle hyggelige hilsner :-) Venner er en fantastisk ting. (Ps. var det forresten smertefullt å klive over grensa? ) Ja, jeg synes faktisk det er litt kjipt å ha blitt 30. Føler det er en ny epoke. Nærmere 40 enn 20 ... Hjelp!! Og hvis jeg tenker etter hva jeg trodde da jeg var 20 om hvordan livet mitt ville være når jeg ble 30, må jeg si at det er lite av dette som realisert. Men det er jo både positivt og negativt. Ønsker deg gratulerer med dagen på forskudd,- og håper du får en ordentlig feiring :-) Vel..generell debatt gidder jeg ikke starte over temaet "se hva mine venner har gjort for meg!" Jeg beklager hvis innlegget er feil plassert. Det er nok av tråder her på KG som går på vonde og triste ting som vi mennesker (venner/familie) gjør mot hverandre. Det var derfor ment som en hyggelig tråd, og som en oppfordring til å pleie vennskap.
Tusenfryd Skrevet 23. juni 2003 #14 Skrevet 23. juni 2003 Jeg er sikker på at du har flotte venner - gratulerer med vel overstått. Og denne solskinnshistorien passer like godt her som noe annet sted. Gleder må vi få lov å dele med hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå