Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2008 #1 Del Skrevet 26. desember 2008 Hei, lurer litt på hva folk har tenk å gjøre på nyttårsaften? selv er jeg veldig usikker, har jo lyst til å gjøre noen gøy, men "gjengen" min har dratt til syden og kommer ikke tilbake før den tid. jeg kunne ikke bli med pga. jobb, kjedelig, men sant...noen som har noen forslag for hva en liten lady som meg kan ta seg til? Kunne jo ha dratt til mor, men synes det er litt kjedelig på en nyttårsaften, eller ut på byn alene, men er jo ikke så gøy det heller og vet ikke hvor det er bra å gå, vi har alltid endt opp på tragiske steder, pliiiiiis noen som kan hjelp meg?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. desember 2008 #2 Del Skrevet 26. desember 2008 Nei jeg vet heller ikke hva jeg skal. Pleier alltid å spise middag hos foreldrene mine også dra videre på fest eller hva jeg skal. Men i år vet jeg ikke hva jeg skal. Kjedelig å sitte hjemme med dem. Hm.. Så jeg tar også gjerne imot forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2008 #3 Del Skrevet 26. desember 2008 jeg feirer alltid nyttårsaften med mine nærmeste venner. Lager mat og fester etterpå. Men, det fins jo mange utesteder o.l som arrangerer julebord med noe attåt på nyttårsaften, så å se etter noe slikt for feiringen er jo ikke dumt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. desember 2008 #4 Del Skrevet 26. desember 2008 Men, det fins jo mange utesteder o.l som arrangerer julebord med noe attåt på nyttårsaften, så å se etter noe slikt for feiringen er jo ikke dumt? Jeg fant denne siden: http://www.singelnett.no/?ItemID=1943 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 26. desember 2008 #5 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg fant denne siden: http://www.singelnett.no/?ItemID=1943 Jeg vet foreløpig ikke hva jeg skal på nyttårsaften. Mest sannsynlig kommer jeg til å tilbringe kvelden med familien. Saken er den at jeg er på hytta med familien, og det å reise hjem til en tom leilighet frister ikke så veldig mye. Jeg vet at dersom jeg resier hjem kommer jeg til å bare sitter inne og ikke gjøre noe som helst resten av ferien. Da er det bedre å være her. Får i hvertfall felles middag og ser andre ansikter. Ellers sitter jeg mest på mitt eget rom med laptopen, hjemme ville jeg jo sitter ved laptopen helt uten avbrekk, så bedre å være her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. desember 2008 #6 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg vet foreløpig ikke hva jeg skal på nyttårsaften. Mest sannsynlig kommer jeg til å tilbringe kvelden med familien. Saken er den at jeg er på hytta med familien, og det å reise hjem til en tom leilighet frister ikke så veldig mye. Jeg vet at dersom jeg resier hjem kommer jeg til å bare sitter inne og ikke gjøre noe som helst resten av ferien. Da er det bedre å være her. Får i hvertfall felles middag og ser andre ansikter. Ellers sitter jeg mest på mitt eget rom med laptopen, hjemme ville jeg jo sitter ved laptopen helt uten avbrekk, så bedre å være her. Foreldrene mine har også spurt meg om jeg vil feire med dem men jeg håper fortsatt på at det dukker opp noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 27. desember 2008 #7 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg har heller ingen "konkrete" planer. Dvs jeg kan jo tilbringe kvelden med familien min, men det føles litt vel ja.....Jeg får inntrykk av at "alle" andre skal på morsomme fester. I år er de jeg evt kunne vært med andre steder. Men jeg satser på at neste år blir bedre da:) *krysse fingre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 27. desember 2008 #8 Del Skrevet 27. desember 2008 Akkurat bestilt tur til Göteborg med et par venninner. Regner med at det blir bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 28. desember 2008 #9 Del Skrevet 28. desember 2008 Har ikke helt bestemt meg, da jeg har blitt bedt bort til flere. Alternativene er enten FEST i Oslo med full pakke: God middag + byen med gode venner, eller om jeg skal være i hjembyen med andre gode venner til en rolig middag (og faktisk ha mulighet til å se at raketter blir skutt opp). Heller mest for det siste, da jeg kommer til å dra til Oslo igjen rundt 5. januar (mest sannsynlig). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kriz Skrevet 28. desember 2008 #10 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg fant denne siden: http://www.singelnett.no/?ItemID=1943 Dumt jeg ikke bor i Oslo Men håper det dukker opp noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 28. desember 2008 #11 Del Skrevet 28. desember 2008 Nyttårsaften blir en stille og rolig kveld sammen med to gode (single) venninner. Lage litt god mat, skravle og bare kose oss. Har inntrykk av at nyttårsaften blir mer og mer en "par-dag", om ikke folk direkte fester, så feirer de med vennepar (og sjelden inviterer single venner). Fælt å si det kanskje, men er glad jeg har to gode single venninner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 28. desember 2008 #12 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg tar med meg en venninne og drar til Amsterdam for å feire nyttår jeg. Har funnet ut at nyttår i Oslo eller hjemme hos foreldrene mine nesten alltid blir kjipt uansett, så da drar vi like gjerne utenlands. Så får vi prøvd noe nytt i år også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #13 Del Skrevet 29. desember 2008 Hei, lurer litt på hva folk har tenk å gjøre på nyttårsaften? selv er jeg veldig usikker, har jo lyst til å gjøre noen gøy, men "gjengen" min har dratt til syden og kommer ikke tilbake før den tid. jeg kunne ikke bli med pga. jobb, kjedelig, men sant...noen som har noen forslag for hva en liten lady som meg kan ta seg til? Kunne jo ha dratt til mor, men synes det er litt kjedelig på en nyttårsaften, eller ut på byn alene, men er jo ikke så gøy det heller og vet ikke hvor det er bra å gå, vi har alltid endt opp på tragiske steder, pliiiiiis noen som kan hjelp meg?! sjekket opp en veldig pen og trivelig fyr for en stund siden, og har invitert ham på besøk nyttårsaften. fjelltur eller innefeiring - væravhengig! ikke vær så tilbakeholden. Ta kontakt med noen. Det kan bli spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #14 Del Skrevet 29. desember 2008 Hei! Jeg ser det er flere som ikke har noen planer her, er det noen som blir med å finne på noe da? Jeg er med på alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #15 Del Skrevet 29. desember 2008 Hei! Jeg ser det er flere som ikke har noen planer her, er det noen som blir med å finne på noe da? Jeg er med på alt! Glemte å skrive at jeg er en jente i begynnelsen av 20 årene i fra Oslo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 31. desember 2008 #16 Del Skrevet 31. desember 2008 Lurer på om jeg skal tilbringe kvelden her inne på KG.. I have no life Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 31. desember 2008 #17 Del Skrevet 31. desember 2008 Du er nok ikke den eneste som tilbringer kvelden hjemme idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå