Gjest dumma Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 Ja veit jeg er dum!! Etter 13 års forhold med barn har det skjedd. I høst har jeg blitt oppmerksom på at jeg har blitt bedradd flere ganger over noen år. Jeg har blitt jugd for og ført bak lyset. Ja ja... Tenker på det ordrspråket jeg har sett hvert skrevet på flere vegger, dagbøker og lignene; Kjærlighet er kunn en ilusjon, eller verden vil bedras. Vi ble enige om å feire jul og nyttår sammen, noe som er hardt uten å krangle når situasjonen er som den er. Men jeg sa at jeg ville ut av forholdet på nyåret. Men vi synes vi sammarbeidet bra. Faktisk hatt det veldig fint, mye kyss og klem, hatt god og hemningsløs sex. I går gikk vi en fin tur i skogen, avsluttet med god sex i bilen før vi kjørte hjem. I går kveld satt vi og snakket sammen, hadde det greit og jeg ungikk alle gale og bitre hven tankene. Litt senere skulle han sjekke mailen. Det gjorde han. Han viste meg i samme slengen et sjekk sted der han hadde lagt ut sin egen profil, uregistrert. Jeg fikk hakeslepp, men lot som jeg tok det med fatning. Saken var at han ville ha hjelp av meg til å regestrere seg som betalende medlem. Må si jeg blei ennå mer paff, ikke minst for hans tilsynelatende hensynsløse framferd. Der og da blei jeg ennå mer sikker på at han ville jeg ikke ha som mann resten av livet mitt. Jeg hjalp han. Han strålte barnslig som et barn på julaften, øyene gnistet. Denn manne fortsatte og ordne på profilen. Han prøvde å legge inn bilder av seg selv. fikk det ikke helt til og spurte om hjelp. Jeg sa at dette var vel litt unødvendig og gjøre dette forran meg, at han kunne få hjelp av kamerater på nyåret. Da fikk jeg bare beskjed om at jeg var smålig og sjalu, at det var jeg som ikke ville ha han. Jeg tenkte i mitt stille sinn at jeg skulle bli kvitt den mannen så raskt som mulig, og tenkte at her var det bare å handle raskt og effektivt. Jeg hjalp han og legge inn bildene han hadde valgt ut. Måtte le når jeg så at det var bilder fra noen av våre mest romantiske ferier og stunder. (riktinok av han alene) Til og med hunden vår som liksom er min. Skulle jeg le eller gråte?? Men til slutt så sprakk jeg, og sa at dette var uverdig behandling av meg. Han ristet på hudet sukket og sa at jeg var sjalu og sa at han kunne snakke med hvem han ville. Det endte med at jeg gikk på et annet rom og la meg. I morres sto han ikke opp, men tok kontakt kl 1400 og sprte om vi skulle gå en tur. Jeg svarte nei. Da fikke jeg beskjed om at jeg lovet han en fin jul helt til nyttår og jeg bare kunne leve etter det. Ser jo hvor dum jeg er som har stolt på denne mannen, og hvor dum jeg har hvert med å la han tråkke på meg på denne måten her. Det ironiske er jo at han har rakket ned på alle andre som har hatt profiler på nette. Til og med all vanlig aktivitet jeg har fåretatt meg på nette. Jeg er glad jeg har oppdaget hans sanne ansikt, lei meg for alle de det år det tok. Sitter her tom og lei meg, føler jeg ødlegger julestemningen for barna. hva synse dere andre, laget jeg ris til til egen bak??
Gjest farge Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 Jeg hadde smelt til fyren og kommet meg ut før jul/nyttår... Uavhengig av barna. Det er han som ødelegger alt her, ikke du. I likhet med de fleste jeg kjenner som er utro, er han så egoistisk at det ikke finnes ord...........................
Gjest Stakkars deg... Skrevet 26. desember 2008 #3 Skrevet 26. desember 2008 Du må ha verdens mest patetiske lille mann... Pris deg lykkelig over å ha oppdaget det så du slipper å kaste bort mer av livet ditt på ham! La ham leve i sin lille boble. Kanskje bruddet mellom dere ikke har gått opp for ham enda... Hev deg over. Ikke la dette lille mennesket ødelegge for deg. Ha et rikig GODT nytt år med muligheten til å finne en som bare har øye for DEG!
Nabodama Skrevet 26. desember 2008 #4 Skrevet 26. desember 2008 Ja, du har vel det når dere har fortsatt med kyss, klem og sex i en slik situasjon. Lett å få noen nye illusjoner da, tror jeg. Men jeg synes også det var hensynsløst og dårlig gjort av ham å lage den profilen ret foran øynene på deg.
Gjest Gjest_Undrende_* Skrevet 26. desember 2008 #5 Skrevet 26. desember 2008 Men vi synes vi sammarbeidet bra. Faktisk hatt det veldig fint, mye kyss og klem, hatt god og hemningsløs sex. I går gikk vi en fin tur i skogen, avsluttet med god sex i bilen før vi kjørte hjem.
Gjest Gjest_undrende_* Skrevet 26. desember 2008 #6 Skrevet 26. desember 2008 Hvorfor i alle dager har du masse sex med en mann når du har fortalt at forholdet er over, og at dere kun har en hyggelig jul for å glede barna? Gleder det barna at du har sex med fyren? Kanskje sexen har gitt ham forhåpninger om at bruddet ikke kommer til å skje? Kanksje han lager profil på sjekkesteder for å provosere frem en reaksjon fra deg?
Gjest Gjest_meia_* Skrevet 26. desember 2008 #7 Skrevet 26. desember 2008 I all verden, er det virkelig mulig å være så dum og egoistisk som din mann er??? Jeg forstår at du ikke vil lage noe oppstyr i jula, men det betyr da ikke at du skal gjøre som han befaler deg? Han må jo være på 16-års stadiet ennå? Hadde jeg vært deg, hadde jeg knepet munnen (og bena!) sammen og tatt det rolig for barnas skyld, mens du legger planer for hvordan du fortest mulig skal komme deg vekk fra ham.
Gjest ballerina76 Skrevet 26. desember 2008 #8 Skrevet 26. desember 2008 Kom deg vekk! Ikke la han tråkke slik på deg. Kanskje du kan ta med barna å reise til foreldre eller venner frem til du finner deg ditt eget? Kjenner jeg blir kjempeprovosert på dine vegne. Jeg ønsker deg lykke til. Ikke finn deg i det der.
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2008 #9 Skrevet 26. desember 2008 I all verden, er det virkelig mulig å være så dum og egoistisk som din mann er??? Dum og egoistisk? Næh. Hun gjorde det slutt med ham, men vil likevel ha litt sex og kos uten forpliktelser. Vel, det fikk hun. Kan ikke komme her å sutre da.
gullet76 Skrevet 26. desember 2008 #10 Skrevet 26. desember 2008 (endret) Patetisk oppførsel fra hans side. Idiot. At dere har hatt sex og kos etter at det ble slutt er jo greit nok. Mange som har det. Men når han skal ha hjelp av DEG !!!???? til å registrere seg på nettsted og legge ut bilder.... Patetisk, patetisk, patetisk... Man skal f** meg ha mer respekt for et forhold og en partner som man har tilbragt så mange år sammen med. Men siden han har vært utro i lengre tid også, så sier jo det sitt om hvor patetisk og selvsentrert den mannen er. Endret 26. desember 2008 av gullet76
Gjest Gjest_meia_* Skrevet 26. desember 2008 #11 Skrevet 26. desember 2008 Dum og egoistisk? Næh. Hun gjorde det slutt med ham, men vil likevel ha litt sex og kos uten forpliktelser. Vel, det fikk hun. Kan ikke komme her å sutre da. Hvis det var meningen din å provosere med det innlegget ditt, fikk du fulltreffer. For det første var det ikke sex'en jeg siktet til når jeg mener han er en egoist, for det andre var det HAN som gjorde det slutt med henne da han fikk seg elskerinne! Og hvis du ikke forstår det, er du sannelig ikke bedre enn den idioten hun har til ektemann.
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2008 #12 Skrevet 26. desember 2008 (endret) for det andre var det HAN som gjorde det slutt med henne da han fikk seg elskerinne! Les tråden: Men jeg sa at jeg ville ut av forholdet på nyåret. Men vi synes vi sammarbeidet bra. Faktisk hatt det veldig fint, mye kyss og klem, hatt god og hemningsløs sex. I går gikk vi en fin tur i skogen, avsluttet med god sex i bilen før vi kjørte hjem. Endret 27. desember 2008 av mrs_bond
Jade Skrevet 26. desember 2008 #13 Skrevet 26. desember 2008 Hvorfor i alle dager har du masse sex med en mann når du har fortalt at forholdet er over, og at dere kun har en hyggelig jul for å glede barna? Gleder det barna at du har sex med fyren? Kanskje sexen har gitt ham forhåpninger om at bruddet ikke kommer til å skje? Kanksje han lager profil på sjekkesteder for å provosere frem en reaksjon fra deg? <- det hun sa. Hvorfor ellers skulle han vist henne profilen?
Gjest Gjest_meia_* Skrevet 26. desember 2008 #14 Skrevet 26. desember 2008 (endret) Les tråden: En gift mann bryter ekteskapsløftet FOR BEGGE TO idet har skaffer seg ei anna dame på si som han har et kjærlighetesforhold til og/eller sex med. Og det har denne mannen gjort, ergo er det HAN som har avsluttet forholdet, selv om han er så dum at han tror at han fortsatt være gift OG ha elskerinne. Skjønner du det nå? Endret 27. desember 2008 av mrs_bond
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2008 #15 Skrevet 26. desember 2008 ergo er det HAN som har avsluttet forholdet Når dama sier hun vil avslutte forholdet på nyåret etter litt sex og kos, så er det mannen som har gjort det slutt... Yes! Kvinnelogikk på sitt beste.
Ethereal Skrevet 26. desember 2008 #16 Skrevet 26. desember 2008 Du skal ikke se bort i fra at han gjør sånt for å gjøre deg sjalu. Jeg syns det virker sånn, spesielt når han prøver å påpeke hvor smålig og sjalu du er som ikke vil hjelpe han. Sannheten er nok noe litt annet... Jeg skjønner også at du har sex med han. Dere har jo vært sammen lenge. Personen blir sikkert ikke helt fremmed for deg bare fordi han har vært utro. Dere er jo fremdeles gift og kjenner hverandre ut og inn. Når det kommer til utro-delen så syns jeg det er rett og riktig at du forlater han. Spesielt hvis du vet at dette ikke er noe du er villig til å prøve å løse med feks samlivsterapeut. Da er det bare å pakke sammen og takke for de godene årene som har vært.
Prikketekoffert Skrevet 27. desember 2008 #17 Skrevet 27. desember 2008 Når dama sier hun vil avslutte forholdet på nyåret etter litt sex og kos, så er det mannen som har gjort det slutt... Yes! Kvinnelogikk på sitt beste. JAVISST er det logikk! HAN valgte å være utro, da får han skjønne at det er helt naturlig at hun ikke vil mer. Han kan da ærlig talt ikke påstå at HUN da nærmest velger å avslutte forholdet sånn helt uten videre. Hun bare reagerer på hans idiotisk handlinger. Og det at du faktisk skriver "kvinnelogikk på sitt beste" beviser vel hvor saklig du er i utgangspunktet. Hva i all verden har logikk med hvilket kjønn man er?
Gjest Bond Skrevet 27. desember 2008 #18 Skrevet 27. desember 2008 Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå