Gjest californication Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 HEI! Vi er tre som flyr til LA i mars og leier bil i tre uker. Prøver å lete opp ex en leilighet, enten kun i LA, eller om vi skal kjøre opp til SF og Napa Valley også. Den ene bor i LA, så det blir nok basen vår. Han bor med flere andre, så vi vil gjerne finne et sted for oss selv. Tips? Eller tips til hvor jeg kan lete? Dyrt med en liten leilighet eksempelvis i Santa Monica? Hvordan er temperaturen i mars?
mustapippuri Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 Sett på hotels.com? Bestilte all overnatting der da jeg var i USA.
Gjest hohi Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 HEI! Vi er tre som flyr til LA i mars og leier bil i tre uker. Prøver å lete opp ex en leilighet, enten kun i LA, eller om vi skal kjøre opp til SF og Napa Valley også. Den ene bor i LA, så det blir nok basen vår. Han bor med flere andre, så vi vil gjerne finne et sted for oss selv. Tips? Eller tips til hvor jeg kan lete? Dyrt med en liten leilighet eksempelvis i Santa Monica? Hvordan er temperaturen i mars? heldiggris! bodde der før, ååhh så deilig. når vi trengte hotell brukte vi www.hotwire.com. helt genialt. du velger standard og ca beliggenhet på hotell selv, får se pris, bestiller, og får deretter vite hvilket hotell du får. jeg har gjort det flere ganger og kun endt opp på supre hoteller! siden du ikke får vite hvilket hotell det er før du har bestilt blir det en god del billigere. temperaturen i mars kan være både kald og varm. spørs når i måneden du drar, det er først i april at sommern slår inn for fult, men det er vare dager i mars og! og dra til SF hvis du får sjansen! dødskul by! MEN der er det betydelig kaldere. hvertfall i mars! (holdt på å fryse i hjel da jeg var der en gang i mars, surt og mye vind)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå