Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 Den kostet 149 og jeg fikk den til halv pris. Det var ikke noe galt med den, men hun har den allerede i samme farge, har lyst på den i en annen. Får hun byttet den? I såfall, kan de se at jeg har kjøpt den til halv pris når de registrerer den på dataen? Jeg har selvfølgelig kastet kvitteringen, men sa til henne at jeg kjøpte den for lenge siden(ikke at den var på salg). Hun tror den er til full pris. Jeg har kjempedårlig samvittighet nå, men håper hun ikke får byttet den siden jeg har kjøpt den i en cubusbutikk på andre siden av landet:/ Sukk. Pengene vil hun heller ikke ha, nei, hun skal bare bytte den. Sukk.
mari4ever Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 Den kostet 149 og jeg fikk den til halv pris. Det var ikke noe galt med den, men hun har den allerede i samme farge, har lyst på den i en annen. Får hun byttet den? I såfall, kan de se at jeg har kjøpt den til halv pris når de registrerer den på dataen? Jeg har selvfølgelig kastet kvitteringen, men sa til henne at jeg kjøpte den for lenge siden(ikke at den var på salg). Hun tror den er til full pris. Jeg har kjempedårlig samvittighet nå, men håper hun ikke får byttet den siden jeg har kjøpt den i en cubusbutikk på andre siden av landet:/ Sukk. Pengene vil hun heller ikke ha, nei, hun skal bare bytte den. Sukk. Ja de selger ikke denne til full pris lengre, og dette vil vennina de få beskjed om. synes ikke du skal tenke så mye på det:) Bare at hun likte toppen og det er vel det viktigste?
venus_ Skrevet 26. desember 2008 #3 Skrevet 26. desember 2008 Hun får ikke vite at du har kjøpt den på halv pris, bare at den har blitt solgt til halv pris. Om du har sagt at du kjøpte den til full pris, tror hun nok bare at du har kjøpt den før den ble nedsatt.
superlady Skrevet 26. desember 2008 #4 Skrevet 26. desember 2008 Spiller det egentlig noen rolle om du kjøpte den til halv pris? I disse finanskrisetider tror jeg svært mange av oss har kjøpt julegaver på salg og det må være ok å spare litt penger når hele verden får dårlig råd. Det viktigste er vel mer at du traff såpass med gaven din at hun allerede har en lik topp. Det viser at kjenner henne og vet hva hun liker. Jeg skal avslutte her, for jeg provoseres veldig av julegavesutring og synes det er enormt smålig. Tenker at i år har det vært salg overalt før jul og de aller fleste av oss har nok kjøpt billigere julegaver. Jeg skal ikke bytte noe av det jeg fikk, så jeg aner ikke prisen på noe av det. Jeg antar at flere av gavene har kostet under full pris og tenker om det at jeg er glad for at de rundt meg ikke har brukt så voldsomme summer på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå