Gjest Typen Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 Hei! Er her ute etter å få ideer av dere jenter! Tenkte jeg skulle overraske dama når vi treffes igjen etter å ha vært borte fra hverandre i ferien. Rett og slett ta henne med storm! Det jeg lurer på er hvordan ville dere likt "å bli tatt" i et slikt tilfelle? Har dere noen spesielle fantasier? F.eks bare bli rivd av klærne og tatt opp etter veggen med en gang dere kom inn døra til typen deres? Skjønner at fantasiene er unike og forskjellige, men er ute etter tips og ideer!! hilsen Typen
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 Bind henne til senga og kos og lek med henne til hun trygler om nåde!
Ethereal Skrevet 26. desember 2008 #3 Skrevet 26. desember 2008 Jeg hadde ikke hatt noe imot å bli tatt med storm, hardt opp etter veggen. Eneste problemet med dette er selvfølgelig at hvis man ikke finnes kåt før man kommer hjem til typen, så er det litt vanskelig å tenne på sekundet og bli våt!
K.A. Skrevet 26. desember 2008 #4 Skrevet 26. desember 2008 Jeg hadde ikke hatt noe imot å bli tatt med storm, hardt opp etter veggen. Eneste problemet med dette er selvfølgelig at hvis man ikke finnes kåt før man kommer hjem til typen, så er det litt vanskelig å tenne på sekundet og bli våt! Ja, det er nettopp det. Dersom sex er det aller siste hun har lyst på der og da (kanskje er hun gretten pga. noen slitne episoder på vei hjem eller et eller annet), kan stemningen bli ødelagt temmelig kjapt. Kanskje det er best å snakke med henne kort tid før hun kommer hjem, for på den måten å vurdere hvilket humør og sinnsstemning hun er i.
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2008 #5 Skrevet 26. desember 2008 Spørs litt hvor lang reise hun har hatt, om den har vært lang ville jeg foreslått å lage en god middag + dessert og ha dette klart når hun kommer. Tenne noe lys og kanksje ha kjøpt en gave / blomster til henne. Tror nok hun på denne måten blir mer klar til å bli tatt hardt litt senere på kvelden
Gjest Gjest_Pjusken_* Skrevet 26. desember 2008 #6 Skrevet 26. desember 2008 Eller hva med å terge henne opp ved hjelp av sms i løpet av dagen før hun kommer hjem, og så ta hun med storm opp etter veggen når hun kommer hjem? Da vet du i såfall at hun er våt og klar Eller du kan sende hun mms selvfølgelig.. Spørs om hun liker sånt eller ikke Jeg hadde i såfall blitt veldig fornøyd hvis mannen min hadde en slik overraskelse på lur til meg Hvis du vil gjøre det mer romantisk: Du kan pynte soverommet med levende lys og ta på nyvasket sengetøy, møte hun i døren når hun kommer, og føre hun inn på soverommet, kle hun naken, gi en romantisk masasje over hele kroppen.. Og avslutte med het dampende sex
Gjest typen Skrevet 26. desember 2008 #7 Skrevet 26. desember 2008 Dette er kjempemessig og gode ideer! takk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå