Meaty Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 Jeg har hatt SE C702 i en måneds tid, i begynnelsen funket WAP og MMS fint men nå virker det ikke lenger. Jeg har Netcom kontantkort, har prøvd å bestille oppsett både fra Netcom og SonyEricsson sine hjemmesider men det hjelper ikke. Når jeg prøver å gå inn på en side står det at tilkoblingen er brutt og at jeg må sjekke innstillinger. Noen tips?
Gjest Gjest_Pjusken_* Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 Har du prøvd å gå inn på innstillingene på både mms og wap å slettet de opsettene som ligger der fra før, slå av og på igjen mobilen og prøve å få tilsendt på nytt enda en gang? Det bruker å hjelpe i såfall Husk å slå av mobilen, ta inn og ut batteriet og slå så på igjen telefonen etterpå... Eventuelt: Har du vært tom på kontant kortet siden det virket sist? Det hender noen ganger at mms eller wap rett og slett faller ut fra selve abonnementet ditt når du går tom for penger... Har skjedd mange ganger... Da ringer du bare netcom og forklarer problemet og spør om de kan resette mms på nr ditt for deg...
Meaty Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2008 Tusen takk for hjelpen! Det fungerte når jeg slettet de oppsettene som lå der og skrudde av og på og lastet ned på nytt! Takk takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå