Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei,

I år skal jeg brått feire nyttårsaften i Gbg.

Noen som har noen erfaringer derfra? Hvor skal en gå ut?

Vi skal bo på Radisson SAS Scandinavia i Södra Hamngatan.

Tips og råd mottas med takk:)

Endret av laperla
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei,

I år skal jeg brått feire nyttårsaften i Gbg.

Noen som har noen erfaringer derfra? Hvor skal en gå ut?

Vi skal bo på Radisson SAS Scandinavia i Sodra Hamngatan.

Tips og råd mottas med takk:)

Det hotellet feiret vi nyttårsaften på i fjor! Og grunnen til at vi ble værende på hotellet var rett og slett fordi det ikke var bord å få noen andre steder..... Helt ok nyttårssupè på hotellet, men det var jo ikke så mange der så det ble en ganske rolig feiring.

Jeg var på desperat jakt de siste dagene før nyttårsaften for å få bord på et av utestedene/restaurantene i sentrum, men det var nytteløst - var for sent ute, så anbefaler deg å kontakte restauranter NÅ.

Husker ikke hva de forskjellige restaurantene som virket bra het, men mener å huske at Soho var veldig ok. Siden du kommer til å støte på samme problemet som vi hadde i fjor - nemlig at det er fullt de fleste steder - så anbefaler jeg deg å ta for deg restaurantguiden og rette en henv. direkte til de stedene du synes virker bra. Bruk gjerne kartet så du ser hvor de forskjellige er lokalisert - og husk at ikke alle steder har åpent nyttårsaften.

Lykke til og god tur! Gøteborg er en fantastisk by!

Skrevet
Det hotellet feiret vi nyttårsaften på i fjor! Og grunnen til at vi ble værende på hotellet var rett og slett fordi det ikke var bord å få noen andre steder..... Helt ok nyttårssupè på hotellet, men det var jo ikke så mange der så det ble en ganske rolig feiring.

Jeg var på desperat jakt de siste dagene før nyttårsaften for å få bord på et av utestedene/restaurantene i sentrum, men det var nytteløst - var for sent ute, så anbefaler deg å kontakte restauranter NÅ.

Husker ikke hva de forskjellige restaurantene som virket bra het, men mener å huske at Soho var veldig ok. Siden du kommer til å støte på samme problemet som vi hadde i fjor - nemlig at det er fullt de fleste steder - så anbefaler jeg deg å ta for deg restaurantguiden og rette en henv. direkte til de stedene du synes virker bra. Bruk gjerne kartet så du ser hvor de forskjellige er lokalisert - og husk at ikke alle steder har åpent nyttårsaften.

Lykke til og god tur! Gøteborg er en fantastisk by!

Takk for svar:)

Uff, så dum jeg er som ikke har tenkt på å bestille et eller annet sted da.

Får titte litt jeg da.

Gjest Løve66
Skrevet

Fant dere en hyggelig plass å feire nyttårsaften....?? Eller var det fullt alle steder i år og?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...