Gjest Løve66 Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 For dere som ikke fikk sminken eller kremene dere ønsket dere til jul... (!!) - ta en titt innom Feelunique hvis dere skal bestille webshoppe i dag. Synes denne siden er veldig bra. De har bra utvalg av hud- og hårprodukter og gratis frakt i tillegg til ganske rimelige priser på de fleste produkter. I går og i dag har de også 10% rabatt på alt man bestiller så da er det mulig å tyne enda mer under 200,- kr. grensen.
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 For dere som ikke fikk sminken eller kremene dere ønsket dere til jul... (!!) - ta en titt innom Feelunique hvis dere skal bestille webshoppe i dag. Synes denne siden er veldig bra. De har bra utvalg av hud- og hårprodukter og gratis frakt i tillegg til ganske rimelige priser på de fleste produkter. I går og i dag har de også 10% rabatt på alt man bestiller så da er det mulig å tyne enda mer under 200,- kr. grensen. Hei, jeg vil bare nevne at det aldri er gratisk frakt. Har arbeidet i flere nettbutikker og de baker alltid frakt inn i prisene. Men hvis det er billig da og, så er det jo greit:) Men husk at du betaler moms av frakt uansett. Er ikke det oppført frakt på fakturaen legger tollvesenet til en standardfrakt, så den kan bli en dyrere opplevelse når det står null frakt på fakturaen, framfor en på et par dollar:P
hufsa! Skrevet 26. desember 2008 #3 Skrevet 26. desember 2008 Heia,ja kjempebra butikk.Bes shampo og div rett før jul og det kom fram.Billig au.Pleier å bes på Ebay men mye av tinga får du billigere her og om frakt og div er inni pris så spiller jo ikke det noe rolle når det er så billig.Bes du fra andre plasser så kan frakta være svindyr.Så takk for tipset med de 10%.må vel inn å ha noe mere,he he.
Gjest Løve66 Skrevet 26. desember 2008 #4 Skrevet 26. desember 2008 Hei, jeg vil bare nevne at det aldri er gratisk frakt. Har arbeidet i flere nettbutikker og de baker alltid frakt inn i prisene. Men hvis det er billig da og, så er det jo greit:) Men husk at du betaler moms av frakt uansett. Er ikke det oppført frakt på fakturaen legger tollvesenet til en standardfrakt, så den kan bli en dyrere opplevelse når det står null frakt på fakturaen, framfor en på et par dollar:P Hmm - kan det stemme det da? Er det ikke sånn at hvis varens verdi er under kr. 200,- så beregnes det ikke toll og avgifter for sendingen? Jeg regner også med nettbutikker med gratis frakt baker inn frakten i produktenes priser, men da blir jo varens verdi i virkeligheten enda lavere.
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2008 #5 Skrevet 26. desember 2008 Hmm - kan det stemme det da? Er det ikke sånn at hvis varens verdi er under kr. 200,- så beregnes det ikke toll og avgifter for sendingen? Jeg regner også med nettbutikker med gratis frakt baker inn frakten i produktenes priser, men da blir jo varens verdi i virkeligheten enda lavere. Ja, det er riktig det og:) Så lenge varens verdi er under 200 NOK så betaler du ingenting, men hvis det blir litt over, så kommer moms av frakt(som her er 0) i tillegg til momsen av varene. Var det jeg mente, glemte å presisere:) Men butikken var bra da!
ZINA Skrevet 26. desember 2008 #6 Skrevet 26. desember 2008 Synes denne siden er veldig bra. De har bra utvalg av hud- og hårprodukter og gratis frakt i tillegg til ganske rimelige priser på de fleste produkter. I går og i dag har de også 10% rabatt på alt man bestiller så da er det mulig å tyne enda mer under 200,- kr. grensen.
Gjest Løve66 Skrevet 26. desember 2008 #7 Skrevet 26. desember 2008 Synes denne siden er veldig bra. De har bra utvalg av hud- og hårprodukter og gratis frakt i tillegg til ganske rimelige priser på de fleste produkter. I går og i dag har de også 10% rabatt på alt man bestiller så da er det mulig å tyne enda mer under 200,- kr. grensen. Please, kunne jeg få rabatt kode? Jeg har to ting i handlekurven, og vil gjerne benytte meg av rabatten. Takker på forhånd!! Sorry - sto ikke det på siden......?? Det tenkte jeg ikke på, men den er GIFT10
ZINA Skrevet 26. desember 2008 #8 Skrevet 26. desember 2008 Sorry - sto ikke det på siden......?? Det tenkte jeg ikke på, men den er GIFT10 Takker så mye!! Vil gjerne sende to separate bestillinger for å holde meg under kr. 200,- grensen. Lurer derfor på om dere vet om de sender to pakker eller 1. Tips og råd blir godt motatt .
Gjest Løve66 Skrevet 26. desember 2008 #9 Skrevet 26. desember 2008 Takker så mye!! Vil gjerne sende to separate bestillinger for å holde meg under kr. 200,- grensen. Lurer derfor på om dere vet om de sender to pakker eller 1. Tips og råd blir godt motatt . Hvis du bestiller i to omganger så blir det to forskjellige ordrer/sendinger. Jeg gjorde det samme i går - bestilte to ganger til like under kr. 200,- begge ganger. Brukte toll.no sin kurs da for å være på den sikre siden.
ZINA Skrevet 26. desember 2008 #10 Skrevet 26. desember 2008 Hvis du bestiller i to omganger så blir det to forskjellige ordrer/sendinger. Jeg gjorde det samme i går - bestilte to ganger til like under kr. 200,- begge ganger. Brukte toll.no sin kurs da for å være på den sikre siden. Jeg har kjempe lyst å bestille http://www.feelunique.com/p/md-formulation...50ml.html"]dette. Prisen er £ 18.44 som tilsvarer kr. 196,- ifølge toll.no sin kalkulator. Skal jeg ta sjansen å bestille?
Gjest Løve66 Skrevet 26. desember 2008 #11 Skrevet 26. desember 2008 Den ene bestillingen min var på 18,59£! Jeg tok sjansen - har bestilt helt opptil fra flere steder og det har alltid gått bra.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 26. desember 2008 #12 Skrevet 26. desember 2008 Er kanskje veldig dum å spør men er det GBP britiske pund man betaler?eller er det USD?
Gjest Løve66 Skrevet 30. desember 2008 #14 Skrevet 30. desember 2008 (endret) Hei, jeg vil bare nevne at det aldri er gratisk frakt. Har arbeidet i flere nettbutikker og de baker alltid frakt inn i prisene. Men hvis det er billig da og, så er det jo greit:) Men husk at du betaler moms av frakt uansett. Er ikke det oppført frakt på fakturaen legger tollvesenet til en standardfrakt, så den kan bli en dyrere opplevelse når det står null frakt på fakturaen, framfor en på et par dollar:P Denne er litt gått ut på dato, men siden jeg var litt usikker på om ovenstående var riktig sendte jeg en mail til Tollvesenet for å få brakt klarhet i det en gang for alle - altså om det legges på en standardfrakt dersom det ikke er oppgitt frakt på forsendelsen. Her er svaret fra dem: Det stemmer ikke. Tollvesenet forholder seg til det som er betalt for varen / trekt fra konto el.lign., -når frakt er medregnet i prisen skal det stå at det er en ”CIF”-leveranse på medfølgende faktura fra avsender. Det kan hende at speditørene legger på frakt, men størrelsen på beløpet må evt.speditøren forklare. Iflg.tollverdiforskriften skal frakt inngå i beregningsgrunnlaget for avgift når varens verdi overstiger 200 NOK. Mao.kommer det litt an på hva som er oppgitt på faktura og lignende. Endret 30. desember 2008 av Løve66
Eske Skrevet 1. februar 2009 #15 Skrevet 1. februar 2009 Så om en bestiller flere produkter fre denne butikken pakker de alt i én pakke? Eller pakker de en og en vare for seg? Er jo unødvendig å bestille i flere omganger OM de pakker bare en og en vare da.. Takk for tips om nettbutikken forretsen
Gjest Løve66 Skrevet 1. februar 2009 #16 Skrevet 1. februar 2009 Så om en bestiller flere produkter fre denne butikken pakker de alt i én pakke? Eller pakker de en og en vare for seg? Er jo unødvendig å bestille i flere omganger OM de pakker bare en og en vare da.. Takk for tips om nettbutikken forretsen Det du bestiller i en og samme omgang blir ikke pakket en og en - det blir pakket og sendt samlet. Du kjenner sikkert til 200,- kr.-grensen i f.t. toll og mva så hvis du skal bestille varer som til sammen koster mer enn 200,- kr. lønner det seg å dele opp i flere bestillinger slik at alle bestillinger/leveranser hver for seg blir under kr. 200,- (siden frakten hos Feelunique er gratis spiller det jo ingen rolle om du har flere leveranser heller). Men altså; skal du bestille for samlet under kr. 200,- tar du det i samme bestillingen.
hufsa! Skrevet 1. februar 2009 #17 Skrevet 1. februar 2009 Så om en bestiller flere produkter fre denne butikken pakker de alt i én pakke? Eller pakker de en og en vare for seg? Er jo unødvendig å bestille i flere omganger OM de pakker bare en og en vare da.. Takk for tips om nettbutikken forretsen Heia,jeg bes 3 ting her om dagen men tok alt hver for seg.De bryr seg ikke om tolla så bes du alt i en omgang så pakker ho alt i samme pakke.Kommer samme dag uansett ;-))
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2009 #18 Skrevet 1. februar 2009 Hufsa, jeg skjønner ikke hva du skriver :S De pakker alt i en pakke selvom du bestiller det i flere omganger?
hufsa! Skrevet 1. februar 2009 #19 Skrevet 1. februar 2009 Hufsa, jeg skjønner ikke hva du skriver :S De pakker alt i en pakke selvom du bestiller det i flere omganger? Ok prøve en gang til da.. De bryr seg ikke om tolla så om du bes 5 ting på samme ordre pakker ho det i samme pakke!!Så du skrev lengre oppe her at du trodde kansje de passa på å dele det opp.Så jeg bes 3 ting etterhverandre men avslutta en og en handel så det blir 3 pakker,blir jo ikke dyrere men litt mere jobb for oss men gjør jo ingenting når det er så billig ;-))
Cata Skrevet 1. februar 2009 #20 Skrevet 1. februar 2009 Arrrgh, der hadde de jo shampooen min jo - som var gått ut av assortementet på lookfantastic. *bokmerke siden til neste gang jeg skal handle*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå