Gå til innhold

Washing

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Skulle vaske kjolen jeg kjøpte rett før jul. 30 grader, lignende farger, wash with washingbag... ? Så da vaska jeg den ikke likevel.

Hva er det, er det pose å ha den i? Hvor finner jeg sånt? Dyrt?? GÅR det an uten eller er det for risky? (tenkte å få den ren til nyttårsaften, spørs jo om jeg rekker å få tak i pose til det?)

Butikker i Hønefoss som eventuelt selger dette taes også i mot med takk :). Må jeg lengre unna så får vi vel gjøre det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,du tar bare ett puetvar,legger kjolen i og tar ett hårstrikk å knytter igjenn med.Vips så har du en pose ;-))

Skrevet

Åh det var jo enkelt! Har sikkert et putevar liggende ;) Da gjør jeg det senere

Skrevet

Men skulle du trenge vaskepose senere, så får du kjøpt det i dagligvarebutikker. På Cubus har de noen som er større, de er veldig kjekke til større plagg.

Skrevet

Og er det snakk om et plagg du er veldig redd for, og det gjelder bare dette ene plagget, er det mest lettvint og skånsomt å ta det på håndvask. Litt milo i vannet, eller det vaskemiddelet som egner seg til kjolestoffet, pass på at temperaturen ikke blir for varm(30 grader skal jo kjennes litt kaldere enn kroppstemperatur, 40 grader er det du har i badekaret når du bader) og to skyllinger, så er det bare til å presse ut vannet og henge til tørk på en kleshenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...