Gå til innhold

forelskelse eller begjær..

Gjest den single

Anbefalte innlegg

Gjest den single

Nå har jeg vært singel i over et halvt år, og kjenner på et enormt begjær som ikke får utløp.

Lurer av og til på om det er dette fysiske begjæret jeg forvirrer med forelskelse. Jeg kjenner nemlig begjær for flere menn på samme tid. Kan man være forelsket i flere mon tro?

Så mange flotte menn det er der ute! Og så vanskelig at jeg selv må ta initiativ og at de ikke bare kan kaste seg for mine føtter. Spesielt når man ikke vet om man ønsker et forhold, men kun et fysisk forhold til å begynne med.

Hm.. Hva lurer jeg på. Er andre single i samme situasjon? Med et enormt fysisk begjær men samtidig forpliktelsesangst fordi man vil oppleve å ha sex med flere før man satser på et menneske. Hva gjør man? Jeg tror at så snart jeg er tiltrukket av noen og innleder noe fysisk med dem må det nødvendigvis eskalere til et forhold. Er også redd for å bli oppfattet som lett på tråden, selv om listen med gutter ikke er lang. Så det ender med at jeg sitter på gjerdet, uten å få utløp for noe som helst, uten å få oppleve det denne verdenen har å by på fordi jeg ikke tør å ta initiativet på grunn av redselen for avvisningen og redselen for et langt forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_ida_*

Alt må ikke nødvendigvis eskalere til et fast forhold, er bare å sette på bremsene det.

Jeg er lik deg, og jeg har hatt mange elskere og få kjærester. Jeg følger mitt fysiske begjær når jeg først blir interessert i en fyr, og da kan vi gjerne begynne å date og ha sex. Men da jeg har forpliktelsesangst, og merker veldig fort at en fyr kanskje ikke er mannen i mitt liv, så gjør jeg det klart at jeg ikke er ute etter en kjæreste. Dette har gått veldig bra i de aller fleste tilfeller.

Jeg har aldri vært redd for å bli sett på som løs på tråden. Om jeg har et ONS en sjelden gang så er jo ikke det noe som blir spredd over hele byen, og da jeg som oftest beholder elskerne mine en god stund så blir det ikke så enormt mange hakk i sengestolpen til tross for at jeg gjerne dater flere på en gang.

Jeg synes du skal leve ut ditt begjær!

Ikke ta angsten på forskudd, det er forskjell på å ha sex med noen og være på vei inn i et forhold. Gjelder bare å holde det "casual", det er lettere enn du tror. Menn setter ofte pris på masse bra sex med en deilig kvinne uten forpliktelser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...