Gå til innhold

Trenger råd før jeg blir tullete

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest.Mirm
Skrevet

Ok, dette kan bli litt innviklet og omstendelig, men jeg skal gjøre så godt jeg kan.

Tidlig på året i år begynnte jeg i ny jobb, jeg fant fort ut at jeg og en kollega hadde noen felles venner og vi endte med å drikke oss full sammen i slutten av april. Selv om vi hadde jobbet samme sted en stund kjente jeg han ikke så veldig godt enda. Etter mye om og men endte vi opp med å ha sex hos meg etter vi hadde vært på byen, og vi ble enige om at det ikke betydde noe i det hele tatt.

Etter dette jobbet vi fortsatt greit sammen og hadde ikke noe kontakt utenom jobb.

Noen etter sommeren møtte jeg han på byen et par ganger til uten at det ble noe mer enn litt roting, selv om begge tydelig ville noe mer. Midt oppi alt dette begynnte vi å snakke mye på msn og sendte en del sms. Etter lang om lenge hadde vi nok en gang sex (også denne gangen beruset). Dette har blitt litt til en vane at vi har sex etter vi har vært på byen (selv om det ikke skjer hver gang, langt der i fra).

Det som selvfølgelig er problemet er at jeg begynner å falle for ham. Vi har funnet på ting edru et par ganger og han sendte en del meldinger tidligere. Men jeg er vedlig sjenert av meg og vet godt at jeg kan være vanskelig å komme inn på. Jeg blir bare så usikker på om han egentlig prøver på det. Han småflørter litt på jobb og på msn også, men det er så vanskelig å si om han mener noe med det eller om han bare "myker meg opp" til neste helg vi skal ut. I det siste har han virket litt fjern, selv om han er helt grei når jeg sender mld og fortsatt flørter på msn føler jeg at jeg alltid lokke det frem. Så jeg blir redd for om han gjør det bare av høfflighet?

Jeg vet jeg kan spørre ham hvor landet ligger, men vi jobber på et slikt sted at det er umulig å unngå hverandre, jeg er dømt til å se ham så og si hver dag så det er ikke bare å kaste seg ut i dette å si hva jeg føler.

Skulle aldri ha blitt involvert med en kollega :(

Jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre, for dette tærer på meg veldig. Han er så skiftende mot meg at jeg aldri vet hvor jeg har ham henn. Så snart jeg har begynnt å gi opp å lokke frem den gode tonen blir han dødssjarmerende, pågående og jeg er helt på knærne igjen.

Vet ikke om det er så mye for noen å svare på, jeg er bare så utrolig sliten av hele spillet og skulle ønske han enten bare sa rett ut enten eller. Eller at jeg bare kunne spørre ham.. Uff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kommer i alle fall ingen vei hvis du ikke forteller han at du er interessert i mer enn bare beruset helgesex. ;)

Men ta det rolig. Ikke gi uttrykk for at du vil gifte deg og få barn med det samme. ;) hehe.

Skrevet

Jotakk, jeg sjønner det. Barn og bryllup er uansett i tidligste laget for meg, er bare 19 ;) Tror ikke dette er mitt livs kjærlighet (jeg håper i allefall ikke det) jeg blir bare så psykisk sliten av hele greia, det er der problemet ligger. Men jeg er heller ikke typen til å buse ut med dette.

Neste gang vi treffes på byen og hintingen begynner lurer jeg på å bare si nei, at det blir for komplisert eller noe slikt. Er bare så dumt at jeg vil ha ham så mye..

Skrevet (endret)

Hehe, ja hvis du bare er 19, så. :)

Men kan du ikke på forhånd si at du gjerne vil treffe han på byen til helgen, men ønsker ikke at det skal skje noe mer enn det, fordi du ikke ønsker å fortsette med den "tilfeldige" sexen. At du vil foretrekke å bli bedre kjent og sånt før dere evt. kan gjenoppta sex med mer?

Vet ikke helt, jeg. Har ikke så utrolig mye erfaring selv med tanke på at jeg bare er 18, men jeg har alltid pleid å være ca. direkte på en ikke-pågående måte, hvis du skjønner. Med min nåværende så sa jeg at jeg var forelsket, og at jeg ønsket at vi skulle bli noe mer, men at vi så klart skulle ta det i hans tempo til han også var klar. Det tok ikke lange tiden før han var klar da, for han viste at det ikke var noe direkte press fra min side, men at han viste hvor han hadde meg, hjalp nok på. :)

Endret av Teriyaki
Skrevet

Egentlig et bra forslag du kom med først der, men problemet er at vi er ganske godt kjent nå. Kommer veldig bra overrens og alt det der. Vi er som gode venner som tilfeldigvis har sex på fylla (og prøver å få det til ellers men begge blir så tafatte tror jeg)

Det henger jo også igjen fra første gangen det skjedde og vi ble enige om at dette ikke betydde noenting. Hvis han mener at det gjelder enda blir det litt dumt om jeg begynner å snakker om følelser :S Som sagt, hadde det vært en hvilkensomhelst hadde det vært greit, men jeg må kunne forholde meg til ham i ettertid.

Skrevet

Skjønner det, men "den som intet våger intet vinner", for å dra fram en litt klisje her også. :)

Hvem vet, kanskje sitter han med de samme følelsene, og backer litt ut fordi han tror du ikke er interessert i noe mer? ;)

Skrevet

Du må jo forholde deg til ham nå også. Jeg tror jeg hadde blitt gal hvis jeg skulle ha gått rundt og sett ham hver dag, tolke alle tegn. Husker den følelsen. Etter positiv tilbakemelding var jeg alltid i hundre. En halvtime etterpå kunne mangel på svar på SMS gjøre med ordentlig nedfor. Ble helt utslitt. Jeg vet ikke om du har det sånn, men bare det burde jo være en grunn til å si i fra.

Dessuten merkes det ofte når man er interessert, så det kan godt hende han skjønner det av seg selv. Forholdet mellom dere kan bli ordentlig anstrengt da, uansett om han er interessert eller ikke.

Tror det kanskje er best for psyken din om du får snakket med han om det, så får det heller være flaut et par uker etterpå om det ikke ble klaff. Man klarer som regel å omgåes på et vis etterpå, og etter et par uker kan ting føles ganske normalt igjen..

Dessuten kan det være han går og tenker akkurat likt som deg..

Lykke til.

Skrevet

Jeg ville nok ha prøvd å finne ut om der kunne bli noe mer. Bedre å angre på noe jeg har gjort, enn å angre på noe jeg ikke har gjort - sier jeg bare ;)

Skrevet
Jeg vet jeg kan spørre ham hvor landet ligger, men vi jobber på et slikt sted at det er umulig å unngå hverandre, jeg er dømt til å se ham så og si hver dag så det er ikke bare å kaste seg ut i dette å si hva jeg føler.

Skulle aldri ha blitt involvert med en kollega :(

Jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre, for dette tærer på meg veldig. Han er så skiftende mot meg at jeg aldri vet hvor jeg har ham henn. Så snart jeg har begynnt å gi opp å lokke frem den gode tonen blir han dødssjarmerende, pågående og jeg er helt på knærne igjen.

Den kan jeg skrive under på... Aldri aldri aldri igjen! Han endte opp med å bli sjefen min, enda mere innviklet.. Særlig da jeg ikke ville mere pga det og han ble sjalu på en jeg traff noen mnd senere... Ikke bra.. :murvegg:

Skrevet

Jo, dere har vel egentlig rett, takk for svar :)

Med fare for å høres helt amøbe ut, hvordan burde jeg gå frem? Har alsdri vært i en situasjon der fyren ikke går rett på og viser hva han føler, så jeg aner ikke hvordan jeg burde gå frem :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...