Gjest Cruella Skrevet 3. juli 2003 #41 Del Skrevet 3. juli 2003 slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 3. juli 2003 #42 Del Skrevet 3. juli 2003 Har en 99 mod Audi A6 2.4 quattro, 170hK. Men drømmebilen er bilen til broder'n som jeg snart skal få låne... En 2002 mod BMW 320 cabriolet 2.2ESS, 280hk, en skikkelig brom-brom bil!! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 3. juli 2003 #43 Del Skrevet 3. juli 2003 En liten blå Atos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 3. juli 2003 #44 Del Skrevet 3. juli 2003 Jeg kjører rundt i en liten grønn Volvo, jeg...en S40 fra 2000.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 3. juli 2003 #45 Del Skrevet 3. juli 2003 Vi har en Ford Focus stasjonsvogn. 2000-modell. Er veldig fornøyd med den. Men vi vet at vi kommer til å bytte bil om et par år. Hvorfor? Focus-en er ei lita stasjonsvogn, altså er det ganske dårlig plass i baksetet med ett barnesete der og en lang mann i førersetet. Når vi etterhvert utvider familien må det altså større bil til. Regner da med å kjøpe Mondeo eller Toyota Avensis (som vi forøvrig prøvekjørte i dag - må jo sondere terrenget litt). Og på neste bil SKAL vi ha AC! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå